Gjest supernova_87 Skrevet 22. september 2015 #461 Del Skrevet 22. september 2015 Hvorfor dro han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uredd Skrevet 23. september 2015 #462 Del Skrevet 23. september 2015 Jeg har satt veldig pris på å ha jacklost i blant oss her på forumet og skriver meg på lista over dem som ønsker ham tilbake. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 23. september 2015 #463 Del Skrevet 23. september 2015 Kom tilbake Jacklost! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 23. september 2015 #464 Del Skrevet 23. september 2015 Wow, under 1 døgn og allerede så mange som savner meg? (Jeg klarte ikke engang å holde meg unna Kg mens jeg ikke var medlem ) Kom tilbake Jacklost! Jeg har satt veldig pris på å ha jacklost i blant oss her på forumet og skriver meg på lista over dem som ønsker ham tilbake. Det der var virkelig hyggelig å høre, du er en bruker jeg også setter pris på å ha her på dette forumet Jeg drar bort i et par dager, og hva oppdager jeg når jeg er tilbake? Joda, en av de mest koselige brukerne jeg har sett her inne er borte: Jacklost. Dette var heller ufint gjort. Så unge mann - i tilfelle du leser dette - snask deg sporenstreks tilbake til forumet!!! Synes du virkelig at jeg er en av de mest koseligste brukerne her inne? Du er best Lafemmemauvaise Hvorfor dro han? Jeg tenkte det ville bli lettere å ta en pause men men Enig. Legendarisk bruker, KG blir fattigere uten. Kom tilbake! Jeg vet ikke om legendarisk Men takk We want you back Jackie Jacklost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 23. september 2015 #465 Del Skrevet 23. september 2015 Velkommen tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 23. september 2015 #466 Del Skrevet 23. september 2015 Dette er flaut Fra nå av så må jeg bare logge meg av hvis jeg vil ha en pause Og takk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 23. september 2015 #467 Del Skrevet 23. september 2015 Dette er flaut Fra nå av så må jeg bare logge meg av hvis jeg vil ha en pause Og takk Det er vi som skal si takk Og husk: å ta beslutninger midt på natta om sånt.. vel, det kan være bedre å sove på saken 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 23. september 2015 #468 Del Skrevet 23. september 2015 Dette er flaut Fra nå av så må jeg bare logge meg av hvis jeg vil ha en pause Og takk Ja, kan være lurt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 23. september 2015 #469 Del Skrevet 23. september 2015 Det er vi som skal si takk Og husk: å ta beslutninger midt på natta om sånt.. vel, det kan være bedre å sove på saken Hehe jeg tok den egentlig på dagen før men jeg måtte vente litt slik at jeg kunne bli ferdig med noen pm-er først Men jeg gjorde også dette for å få ryddet vekk uønskede tråder fra mitt innhold slik at jeg kan glemme de og bare få oppdateringer på de trådene jeg er aktive i Ja, kan være lurt. :brille: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 23. september 2015 #470 Del Skrevet 23. september 2015 (endret) Godjente :cry: Hun er en av de beste mest fantastiske damen jeg har hatt gleden av å chatte med på nettet noengang, jeg skjønner ikke hvorfor så mange gode og flotte brukere forsvinner fra Kvinneguiden iGirl som jeg likte veldig godt å chatte med forlot oss for bare noen dager siden og nå Godjente, dette blir for mye trist på kort tid Endret 24. september 2015 av Sir Jacklost 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 24. september 2015 #471 Del Skrevet 24. september 2015 Balian de Ibelin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 24. september 2015 #472 Del Skrevet 24. september 2015 iGirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #473 Del Skrevet 24. september 2015 Jeg savner fortsatt Pet. Anonymous poster hash: 6dbf3...a8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 24. september 2015 #474 Del Skrevet 24. september 2015 Jeg savner fortsatt Pet. Anonymous poster hash: 6dbf3...a8c Pet er vel her fortsatt? Jeg så han/hun for ikke så lenge siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #475 Del Skrevet 24. september 2015 Pet er vel her fortsatt? Jeg så han/hun for ikke så lenge siden Nei, Pet er ikke her lengre. Anonymous poster hash: 6dbf3...a8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 24. september 2015 #476 Del Skrevet 24. september 2015 (endret) Da har vel han/hun slettet seg igjen. Jeg så han/hun for bare noen måneder siden Endret 24. september 2015 av Sir Jacklost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fear Skrevet 24. september 2015 #477 Del Skrevet 24. september 2015 Mange flotte brukere som har forsvunnet siden sist. De blir vel jaget av feminazismen som råder på forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #478 Del Skrevet 24. september 2015 Mange flotte brukere som har forsvunnet siden sist. De blir vel jaget av feminazismen som råder på forumet. Hæ? Hva mener du? Anonymous poster hash: dce34...7e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #479 Del Skrevet 24. september 2015 Crazycatlady, lillepus og hun som hadde mye kunnskap om trening.. Anonymous poster hash: 61cde...b2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 24. september 2015 #480 Del Skrevet 24. september 2015 Crazycatlady, lillepus og hun som hadde mye kunnskap om trening..Anonymous poster hash: 61cde...b2b Hun var en fantastisk bruker, hun utrolig hyggelig og snill 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå