Cid Skrevet 16. september #3701 Skrevet 16. september Hoppetaujenta skrev (17 timer siden): @PPM nevnes herved i denne tråden også, så han forstår at vi savner ham. *tenker hardt på ham nå* Jeg har nevnt han noen ganger før men virker ikke som at han er innom her 😕 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 16. september #3702 Skrevet 16. september Cid skrev (2 timer siden): Håper at @fugl fønix blir aktiv igjen snart! Det håper vi også.
Ciaran og Ciara Skrevet 18. september #3704 Skrevet 18. september MegJa skrev (3 timer siden): @Stacy__ Har ikke vært her på en stund? Vi savner henne også, vi håper at hun har det bra. 1
Cid Skrevet 21. september #3705 Skrevet 21. september @FrankDrebin 2 1/2 har ikke vært aktiv på over 3 måneder, håper at han kommer tilbake! 2
Ciaran og Ciara Skrevet 29. september #3708 Skrevet 29. september Cid skrev (3 minutter siden): Peanut Vi savner henne også. 1
Cid Skrevet 29. september #3709 Skrevet 29. september Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Vi savner henne også. En av de jeg har kjent lengst på kg, helt siden jeg var ny i tidlig 2014 så dette kommer til å føles rart og trist å ikke se henne her lenger 1
Ciaran og Ciara Skrevet 29. september #3710 Skrevet 29. september Cid skrev (14 minutter siden): En av de jeg har kjent lengst på kg, helt siden jeg var ny i tidlig 2014 så dette kommer til å føles rart og trist å ikke se henne her lenger Det kan vi forstå, vi har ikke kjent henne så lenge, men vi liker henne kjempegodt. Hun er en veldig snill og sympatisk jente. 1 1
Phoenix Heart Skrevet 29. september #3711 Skrevet 29. september Cid skrev (1 time siden): Peanut Har hun slettet seg?
Cid Skrevet 29. september #3712 Skrevet 29. september Phoenix Heart skrev (5 minutter siden): Har hun slettet seg? Ja, håpte hun ville ombestemme seg Bra du ikke slettet deg! Du er en stor del av sosial prat, du ville vært dypt savnet ❤️ 1
Phoenix Heart Skrevet 29. september #3713 Skrevet 29. september Cid skrev (1 minutt siden): Ja, håpte hun ville ombestemme seg Bra du ikke slettet deg! Du er en stor del av sosial prat, du ville vært dypt savnet ❤️ Trist Får håpe hun kommer tilbake, en gang. Takk, det var hyggelig å høre 2
Ciaran og Ciara Skrevet 29. september #3714 Skrevet 29. september Phoenix Heart skrev (2 timer siden): Trist Får håpe hun kommer tilbake, en gang. Takk, det var hyggelig å høre Vi hadde også savnet deg, hvis du hadde slettet deg her fra KG.
Cid Skrevet 1. oktober #3715 Skrevet 1. oktober Savner fortsatt @KnekkeBørre, han bidro mye til god og artig stemning her på sosial prat 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 1. oktober #3716 Skrevet 1. oktober Cid skrev (43 minutter siden): Savner fortsatt @KnekkeBørre, han bidro mye til god og artig stemning her på sosial prat Vi savner også @KnekkeBørreher inne.Vi håper at han kommer tilbake her på KG.
Phoenix Heart Skrevet 2. oktober #3717 Skrevet 2. oktober Ciaran og Ciara skrev (På 30.9.2025 den 0.19): Vi hadde også savnet deg, hvis du hadde slettet deg her fra KG. Hyggelig å høre ♥️ 1
Ciaran og Ciara Skrevet 2. oktober #3718 Skrevet 2. oktober Phoenix Heart skrev (34 minutter siden): Hyggelig å høre ♥️
Cid Skrevet lørdag kl. 09:28 #3719 Skrevet lørdag kl. 09:28 @Hoppetaujenta har ikke vært her på flere dager nå, jeg har en dårlig følelse av at noe har hendt 2
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl. 11:57 #3720 Skrevet lørdag kl. 11:57 Cid skrev (2 timer siden): @Hoppetaujenta har ikke vært her på flere dager nå, jeg har en dårlig følelse av at noe har hendt Vi håper at alt er bra med henne, for hun har heller ikke vært pålogget på Diskusjon eller på Diskutopia. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå