Ciaran og Ciara Skrevet 19. september #3581 Del Skrevet 19. september Cid skrev (7 timer siden): Kjekt å høre at du ikke forsvinner Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): Det har Hoppeloppen også. Godt å vite at du er der og kommer tilbake når du får tid/overskudd etc. Cassidy Tvillingene er helt enige, vi vil ha vår gode venn @SVK her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. september #3582 Del Skrevet 21. september Savner å se @Rumle og @Daryl Dixon aktiv på sosial prat 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. september #3583 Del Skrevet 21. september Cid skrev (12 timer siden): Savner å se @Rumle og @Daryl Dixon aktiv på sosial prat Jeg er ikke så mye her som før, så det blir mest dagbøker på meg, men det hender jeg er innom og leser og skriver litt 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 21. september #3584 Del Skrevet 21. september Cid skrev (På 19.9.2024 den 5.28): Savner å se @Kruset aktiv på sosial prat, hun er alltid trivelig Håper også at @SVK blir aktiv igjen, vært stille fra han denne uken 😕 Dette var hyggelig lesning. Jeg er her fortsatt, selv om jeg har vært lite aktiv på sosialprat. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. september #3585 Del Skrevet 21. september Kruset skrev (1 minutt siden): Dette var hyggelig lesning. Jeg er her fortsatt, selv om jeg har vært lite aktiv på sosialprat. Rumle skrev (1 time siden): Jeg er ikke så mye her som før, så det blir mest dagbøker på meg, men det hender jeg er innom og leser og skriver litt Trivelig gjensyn 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 23. september #3586 Del Skrevet 23. september @Silva Pluvialis 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. september #3587 Del Skrevet 23. september SVK skrev (3 timer siden): @Silva Pluvialis Cassidy Tvillingene savner henne også, vi håper at hun har det bra.😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. oktober #3588 Del Skrevet 9. oktober Mysticgirl 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 9. oktober #3589 Del Skrevet 9. oktober Cid skrev (15 timer siden): Mysticgirl Slettet seg?! Oi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven.Writingdesk Skrevet 13. oktober #3590 Del Skrevet 13. oktober Veldig leit at Malmfrid har slettet brukeren sin, håper hun kommer tilbake. ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 13. oktober #3591 Del Skrevet 13. oktober @AttilaTheHun har ikke postet innlegg på nesten ett år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. oktober #3592 Del Skrevet 13. oktober SVK skrev (1 minutt siden): @AttilaTheHun har ikke postet innlegg på nesten ett år. Er vel opptatt med skole. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 13. oktober #3593 Del Skrevet 13. oktober Cid skrev (4 minutter siden): Er vel opptatt med skole. Smart jente! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 13. oktober #3594 Del Skrevet 13. oktober Litt off topic sikkert, men jeg må bare si det; Lur Venn med den supersøte grisen ved siden av navnet, den er priceless ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 13. oktober #3595 Del Skrevet 13. oktober MegJa skrev (Akkurat nå): Litt off topic sikkert, men jeg må bare si det; Lur Venn med den supersøte grisen ved siden av navnet, den er priceless ❤️ Enig. Jeg digger den grisen jeg også! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 13. oktober #3596 Del Skrevet 13. oktober SVK skrev (54 minutter siden): Enig. Jeg digger den grisen jeg også! Ja ikke sant! Den er knallsøt ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet søndag kl 12:19 #3597 Del Skrevet søndag kl 12:19 @An0nymBruker Jeg håper det går bra med deg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet mandag kl 17:53 #3598 Del Skrevet mandag kl 17:53 @Tøytigern Ble du av hen, da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå