Gå til innhold

Minneverdige og savnede KG-brukere

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Ichiko skrev (9 minutter siden):

Takk 😭 godt å se dere også 🥰 Leste noen av innleggene til Entern på "aktuelt"-forumet, de var bra. Kommer til å trenge noe tid på å oppdatere meg på hva som har foregått her på "sosialt" siden sist jeg var her; det blir mye å ta for seg!

Å, her er det som det pleier, skjer stort og smått og er stort sett koselig og morsomt 😊

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just now, Entern said:

Å, her er det som det pleier, skjer stort og smått og er stort sett koselig og morsomt 😊

Så godt å høre 🥰

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ichiko skrev (2 minutter siden):

Så godt å høre 🥰

Og vi er veldig glade for at du er tilbake her 😊

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ichiko skrev (17 minutter siden):

Så godt å høre 🥰

Entern skrev (14 minutter siden):

Cassidy Tvillingene er helt enige.🥰🥰

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Entern said:

38 minutter siden, Ciaran og Ciara said:

Cassidy Tvillingene er helt enige.🥰🥰

Takk ❤️ Godt å være tilbake, men det blir tidlig kveld tror jeg. Synes mørketida kom så fort i år.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ichiko skrev (Akkurat nå):

Takk ❤️ Godt å være tilbake, men det blir tidlig kveld tror jeg. Synes mørketida kom så fort i år.

Cassidy Tvillingene er glade for å ha deg tilbake her, og vi ønsker deg en Riktig Godnatt. Siden det blir tidlig kveld på deg.:sover::sover::klem3::klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Ciaran og Ciara said:

Cassidy Tvillingene er glade for å ha deg tilbake her, og vi ønsker deg en Riktig Godnatt. Siden det blir tidlig kveld på deg.:sover::sover::klem3::klem3:

:klem3: Tenkte å lese rundt her litt til 😊

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ichiko skrev (3 minutter siden):

Natta  🥱 :sover:

Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godnatt.:sover::sover::klem3::klem3:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Aldrisur har ikke vært her på noen år nå, hun er veldig savnet :( hun var som brukernavnet sitt aldri sur, hun var alltid hyggelig mot meg helt siden jeg var ny! Håper virkelig at hun kommer tilbake en dag, vi savner deg Aldrisur ❤️

• Liker 1
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper det går bra med @Embla Othea 💛 Jeg sendte henne en melding for ca en måned siden bare for å si jeg tenker på henne, men den er ikke sett. 

Håper det går bra med henne etter forholdene 😊

• Liker 1
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Daisy-love said:

Jeg håper det går bra med @Embla Othea 💛 Jeg sendte henne en melding for ca en måned siden bare for å si jeg tenker på henne, men den er ikke sett. 

Var @Embla Othea jeg tenkte på da jeg skrev Eirdis i innlegget over.  Tror det er de samme brukerne. Men siden det fortsatt går an å tagge Embla så legger jeg til det navnet i tilfelle hun sjekker profilen og ser at vi har tagget henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
SVK skrev (25 minutter siden):

Var @Embla Othea jeg tenkte på da jeg skrev Eirdis i innlegget over.  Tror det er de samme brukerne. Men siden det fortsatt går an å tagge Embla så legger jeg til det navnet i tilfelle hun sjekker profilen og ser at vi har tagget henne. 

Visste ikke at det (mulig) var samme brukere, men ja en kan ihvertfall tagge Embla ja. 😊

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daisy-love skrev (6 timer siden):

Det håper jeg også 😊

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (28 minutter siden):

Det håper jeg også 😊

Det håper Cassidy Tvillingene også.🥰🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Freyja skrev (På 29.8.2023 den 21.22):

@Dr. A. Kula er lenge siden jeg har sett her inne.

Ja, har blitt en stund siden nå. Holdt meg lenge oppdatert med å lese i tråder, men havnet bare lenger og lenger bak når man ikke var inne daglig. Har savnet dere også, men har hatt annet som tar fokus. 

Skal prøve å titte innom litt oftere. Men ser jo her i tråden at andre også må ha noen små pauser innimellom (ja noen kanskje ufrivillig også - men det har jeg tilgode å få) 

Entern skrev (På 29.8.2023 den 21.49):

Ja altfor lenge siden, er savnet!

:hallo:

Lurven skrev (På 30.8.2023 den 10.41):

Får bare håpe han ikke har spist hvitløk eller vært for lenge ute i solen

Sol? Hvilken sol? 

Trivest best når det er månelyst! :himle:

Cid skrev (På 30.8.2023 den 10.58):

Spist first price hvitløk.

Hallo, vi har da standarder. :nigo:

Frøkenfryden skrev (På 31.8.2023 den 6.21):

Men får dårlig ehhmm.. sugeevne kanskje?😮

Og det ville vært kriiiise - for "offeret" :nigo: 🧛‍♂️  🧛‍♀️

skruf skrev (På 3.10.2023 den 15.28):

Takk❤️ Har dessverre fått uhelbredelig kreft, så er ikke så noe annen behandling enn palliativ behandling (smertelindring og livsforlengende), har heldigvis et supert team av helsepersonell rundt meg, og ikke minst mannen min og døtrene våre❤️

Takk🥰 Ja, husker samtalene vi hadde🥰

❤️

:blomst2::♥

Dette var riktig så trist å lese.

Både forfølgelsen og trakassering på KG, men først og fremst diagnosen på uhelbredelig kreft. Det er bare så dritt og urettferdig. :rose:

Jeg har også fulgt litt med på rampelyset tidligere, og du har utmerket deg med saklige og flotte innlegg. Har også (tidligere) sett deg i andre tråder og fått et godt og positivt inntrykk. Digger brukernavnet og profilbildet ditt. :tommelopp2:

• Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...