Ciaran og Ciara Skrevet 2. oktober 2023 #3121 Del Skrevet 2. oktober 2023 Entern skrev (5 timer siden): Enig Cassidy Tvillingene savner Villfisker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sonit Skrevet 2. oktober 2023 #3122 Del Skrevet 2. oktober 2023 Mulig vi ikke er i samme forum, men jeg savner @skruf ❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. oktober 2023 #3123 Del Skrevet 2. oktober 2023 (endret) Sonit skrev (38 minutter siden): Mulig vi ikke er i samme forum, men jeg savner @skruf ❤️ Sees ofte i influencertråder☺️ med bra innlegg! Endret 2. oktober 2023 av Frøkenfryden 1 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. oktober 2023 #3124 Del Skrevet 2. oktober 2023 Sonit skrev (17 minutter siden): Mulig vi ikke er i samme forum, men jeg savner @skruf ❤️ Hun er fortsatt aktiv 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. oktober 2023 #3125 Del Skrevet 2. oktober 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Sees ofte i influencertråder☺️ med brs innlegg! Brs? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sonit Skrevet 2. oktober 2023 #3126 Del Skrevet 2. oktober 2023 Frøkenfryden skrev (9 minutter siden): Sees ofte i influencertråder☺️ med brs innlegg! Cid skrev (9 minutter siden): Hun er fortsatt aktiv Så godt å høre ❤️ 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. oktober 2023 #3127 Del Skrevet 2. oktober 2023 Cid skrev (20 minutter siden): Brs? Bra🤪 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. oktober 2023 #3128 Del Skrevet 2. oktober 2023 Ciaran og Ciara skrev (11 timer siden): Cassidy Tvillingene savner Villfisker. Jeg også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. oktober 2023 #3129 Del Skrevet 2. oktober 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Jeg også Cassidy Tvillingene håper at han kommer tilbake til oss her på KG. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. oktober 2023 #3130 Del Skrevet 2. oktober 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper at han kommer tilbake til oss her på KG. Det håper jeg og😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. oktober 2023 #3131 Del Skrevet 2. oktober 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Det håper jeg og😊 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 3. oktober 2023 #3132 Del Skrevet 3. oktober 2023 Sonit skrev (16 timer siden): Mulig vi ikke er i samme forum, men jeg savner @skruf ❤️ Jeg er her jeg😃 Leser for det meste, men svarer av og til anonym, minus under nick i noen influenser-tråder jeg ble litt engasjert i da noen influencere surnet helt over å måtte merke reklamen sin… Grunnen til at jeg har gått mest over til å ikke bruke nick i andre tråder er rett og slett pga jeg har blitt ganske syk, og jeg har tidligere hatt noen troll etter meg som har vært dypt uenige med meg i det jeg har skrevet i influencer-tråder og gått i forsvar for sine idoler, og som deretter har fulgt etter meg i andre tråder og gikk rett på brukerangrep og usakligheter der de diskrediterte det jeg skrev, selv om jeg la ved linker som beviste at jeg hadde rett Helt i starten da jeg ble syk så var jeg i noen tråder åpen om det, og disse som drev på sånn var også stygge nok til å bruke sykdommen mot meg. Rapporterte inn da noe av det var ganske stygt, men kunne ikke se at det fikk noen konsekvens (dvs vedkommende brukere fortsatte som før, noe som overrasket meg da jeg personlig kjenner ei som ble utestengt fra forumet for en bagatell+ jeg har hatt personlig kontakt i innboks med flere som ble utestengt i 3mnd for langt mindre enn det jeg ble utsatt for) Så derfor går jeg under radaren som AB, men jeg er her selv om det ikke virker som det (bortsett fra Rampelys der man må skrive med nick’), er mye på Barn og familie, vennskap, samliv, kropp og helse, klær…. Har vært på forumet i mange år og liker å kunne være til hjelp der jeg har kunnskap til å bidra ❤️ Ble glad for at du tenkte på meg🥰 2 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 3. oktober 2023 #3133 Del Skrevet 3. oktober 2023 2 minutter siden, skruf said: Jeg er her jeg😃 Leser for det meste, men svarer av og til anonym, minus under nick i noen influenser-tråder jeg ble litt engasjert i da noen influencere surnet helt over å måtte merke reklamen sin… Grunnen til at jeg har gått mest over til å ikke bruke nick i andre tråder er rett og slett pga jeg har blitt ganske syk, og jeg har tidligere hatt noen troll etter meg som har vært dypt uenige med meg i det jeg har skrevet i influencer-tråder og gått i forsvar for sine idoler, og som deretter har fulgt etter meg i andre tråder og gikk rett på brukerangrep og usakligheter der de diskrediterte det jeg skrev, selv om jeg la ved linker som beviste at jeg hadde rett Helt i starten da jeg ble syk så var jeg i noen tråder åpen om det, og disse som drev på sånn var også stygge nok til å bruke sykdommen mot meg. Rapporterte inn da noe av det var ganske stygt, men kunne ikke se at det fikk noen konsekvens (dvs vedkommende brukere fortsatte som før, noe som overrasket meg da jeg personlig kjenner ei som ble utestengt fra forumet for en bagatell+ jeg har hatt personlig kontakt i innboks med flere som ble utestengt i 3mnd for langt mindre enn det jeg ble utsatt for) Så derfor går jeg under radaren som AB, men jeg er her selv om det ikke virker som det (bortsett fra Rampelys der man må skrive med nick’), er mye på Barn og familie, vennskap, samliv, kropp og helse, klær…. Har vært på forumet i mange år og liker å kunne være til hjelp der jeg har kunnskap til å bidra ❤️ Ble glad for at du tenkte på meg🥰 Psykopatoppførsel å bruke sykdommen mot noen! Veldig trist å høre at du er blitt så syk. Håper du snart blir frisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. oktober 2023 #3134 Del Skrevet 3. oktober 2023 skruf skrev (4 minutter siden): Jeg er her jeg😃 Leser for det meste, men svarer av og til anonym, minus under nick i noen influenser-tråder jeg ble litt engasjert i da noen influencere surnet helt over å måtte merke reklamen sin… Grunnen til at jeg har gått mest over til å ikke bruke nick i andre tråder er rett og slett pga jeg har blitt ganske syk, og jeg har tidligere hatt noen troll etter meg som har vært dypt uenige med meg i det jeg har skrevet i influencer-tråder og gått i forsvar for sine idoler, og som deretter har fulgt etter meg i andre tråder og gikk rett på brukerangrep og usakligheter der de diskrediterte det jeg skrev, selv om jeg la ved linker som beviste at jeg hadde rett Helt i starten da jeg ble syk så var jeg i noen tråder åpen om det, og disse som drev på sånn var også stygge nok til å bruke sykdommen mot meg. Rapporterte inn da noe av det var ganske stygt, men kunne ikke se at det fikk noen konsekvens (dvs vedkommende brukere fortsatte som før, noe som overrasket meg da jeg personlig kjenner ei som ble utestengt fra forumet for en bagatell+ jeg har hatt personlig kontakt i innboks med flere som ble utestengt i 3mnd for langt mindre enn det jeg ble utsatt for) Så derfor går jeg under radaren som AB, men jeg er her selv om det ikke virker som det (bortsett fra Rampelys der man må skrive med nick’), er mye på Barn og familie, vennskap, samliv, kropp og helse, klær…. Har vært på forumet i mange år og liker å kunne være til hjelp der jeg har kunnskap til å bidra ❤️ Ble glad for at du tenkte på meg🥰 Så trist å høre jeg har hatt sansen for deg i mange år her, vet ikke om du husker at vi chattet en periode med når jeg het Winza? Uansett dumt at du har blitt behandlet slik! Du virker som en klok og fin dame som fortjener å ha det bra ❤️ 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. oktober 2023 #3135 Del Skrevet 3. oktober 2023 skruf skrev (17 minutter siden): Jeg er her jeg😃 Leser for det meste, men svarer av og til anonym, minus under nick i noen influenser-tråder jeg ble litt engasjert i da noen influencere surnet helt over å måtte merke reklamen sin… Grunnen til at jeg har gått mest over til å ikke bruke nick i andre tråder er rett og slett pga jeg har blitt ganske syk, og jeg har tidligere hatt noen troll etter meg som har vært dypt uenige med meg i det jeg har skrevet i influencer-tråder og gått i forsvar for sine idoler, og som deretter har fulgt etter meg i andre tråder og gikk rett på brukerangrep og usakligheter der de diskrediterte det jeg skrev, selv om jeg la ved linker som beviste at jeg hadde rett Helt i starten da jeg ble syk så var jeg i noen tråder åpen om det, og disse som drev på sånn var også stygge nok til å bruke sykdommen mot meg. Rapporterte inn da noe av det var ganske stygt, men kunne ikke se at det fikk noen konsekvens (dvs vedkommende brukere fortsatte som før, noe som overrasket meg da jeg personlig kjenner ei som ble utestengt fra forumet for en bagatell+ jeg har hatt personlig kontakt i innboks med flere som ble utestengt i 3mnd for langt mindre enn det jeg ble utsatt for) Så derfor går jeg under radaren som AB, men jeg er her selv om det ikke virker som det (bortsett fra Rampelys der man må skrive med nick’), er mye på Barn og familie, vennskap, samliv, kropp og helse, klær…. Har vært på forumet i mange år og liker å kunne være til hjelp der jeg har kunnskap til å bidra ❤️ Ble glad for at du tenkte på meg🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 3. oktober 2023 #3136 Del Skrevet 3. oktober 2023 SVK skrev (2 timer siden): Psykopatoppførsel å bruke sykdommen mot noen! Veldig trist å høre at du er blitt så syk. Håper du snart blir frisk. Takk❤️ Har dessverre fått uhelbredelig kreft, så er ikke så noe annen behandling enn palliativ behandling (smertelindring og livsforlengende), har heldigvis et supert team av helsepersonell rundt meg, og ikke minst mannen min og døtrene våre❤️ Cid skrev (2 timer siden): Så trist å høre jeg har hatt sansen for deg i mange år her, vet ikke om du husker at vi chattet en periode med når jeg het Winza? Uansett dumt at du har blitt behandlet slik! Du virker som en klok og fin dame som fortjener å ha det bra ❤️ Takk🥰 Ja, husker samtalene vi hadde🥰 Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): ❤️ 1 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 3. oktober 2023 #3137 Del Skrevet 3. oktober 2023 1 minutt siden, skruf said: Takk❤️ Har dessverre fått uhelbredelig kreft, så er ikke så noe annen behandling enn palliativ behandling (smertelindring og livsforlengende), har heldigvis et supert team av helsepersonell rundt meg, og ikke minst mannen min og døtrene våre❤️ Vet ikke hva jeg skal si, men sender deg klem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 3. oktober 2023 #3138 Del Skrevet 3. oktober 2023 (endret) skruf skrev (8 timer siden): Takk❤️ Har dessverre fått uhelbredelig kreft, så er ikke så noe annen behandling enn palliativ behandling (smertelindring og livsforlengende), har heldigvis et supert team av helsepersonell rundt meg, og ikke minst mannen min og døtrene våre❤️ Takk🥰 Ja, husker samtalene vi hadde🥰 ❤️ Så ufattelig trist og urettferdig 😢💔 Jeg vet nesten ikke hva jeg skal si, men ord blir fattige uansett. Du er en berikelse her på forumet og skriver utrolig gode innlegg. Ta vare på deg selv og godt du har gode mennesker rundt deg ♥️ Varm klem Endret 3. oktober 2023 av jukkapalme 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki- Skrevet 3. oktober 2023 #3139 Del Skrevet 3. oktober 2023 skruf skrev (1 time siden): Takk❤️ Har dessverre fått uhelbredelig kreft, så er ikke så noe annen behandling enn palliativ behandling (smertelindring og livsforlengende), har heldigvis et supert team av helsepersonell rundt meg, og ikke minst mannen min og døtrene våre❤️ Varme klemmer til deg fra meg ❤️ 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. oktober 2023 #3140 Del Skrevet 3. oktober 2023 skruf skrev (2 timer siden): Takk❤️ Har dessverre fått uhelbredelig kreft, så er ikke så noe annen behandling enn palliativ behandling (smertelindring og livsforlengende), har heldigvis et supert team av helsepersonell rundt meg, og ikke minst mannen min og døtrene våre❤️ Takk🥰 Ja, husker samtalene vi hadde🥰 ❤️ ❤️❤️❤️❤️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå