Gå til innhold

Minneverdige og savnede KG-brukere

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Mardina skrev (1 minutt siden):

Jeg håper det 😊 Han er savnet i hvert fall 😣

Er en god grunn til at jeg sjeldent vandrer utenfor sosial prat, masse negativitet og personangrep fra forskjellige folk i diskusjoner/krangler. Blir bare i dårlig humør av sånt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mardina skrev (29 minutter siden):

Håper Maskinfører kommer tilbake 😊 Hyggeligere fyr her inne, skal man lete lenge etter 😊

Det er noe skikkelig dritt at andre skal mobbe bare p.g.a noen skrivefeil 😞 Som at de er perfekte selv..... 🙄

:klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (22 minutter siden):

Er en god grunn til at jeg sjeldent vandrer utenfor sosial prat, masse negativitet og personangrep fra forskjellige folk i diskusjoner/krangler. Blir bare i dårlig humør av sånt. 

Samme her, stort sett. Foretrekker å sette like👍💙 på argumenter jeg liker istedenfor å poste, 95% av tiden.

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

Samme her, stort sett. Foretrekker å sette like👍💙 på argumenter jeg liker istedenfor å poste, 95% av tiden.

Cassidy Tvillingene er helt enige med deg der.👨‍🦰👩‍🦰👍👍

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene er helt enige med deg der.👨‍🦰👩‍🦰👍👍

:klem2:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ciaran og Ciara skrev (På 13.8.2023 den 22.57):

Ja han fortalte Cassidy Tvillingene på PM på Diskusjon at han er lei av KG. Han har opplevd å ha blitt mobbet av andre brukere i diskusjoner her på forumet på grunn av ordblindheten og dysleksien sin. Så vi forstår godt at han er lei.:nikke::nikke:

Fy faen, så stygt gjort! 🤬 Folk er så jævla frekke! Det er så råttent gjort å mobbe pga ting man ikke kan noe for og man er ikke dum selv om man har dysleksi. Selv Jens Stoltenberg har dysleksi og lærte ikke å lese og skrive før i 4.klasse, se bare hvor langt han har kommet til tross for det.

Jeg savner også @Maskinfører, han er en hyggelig fyr og så elsker han katter :katt: Dere får hilse ham fra meg om dere snakker med ham på PM. 

• Liker 2
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Fy faen, så stygt gjort! 🤬 Folk er så jævla frekke! Det er så råttent gjort å mobbe pga ting man ikke kan noe for og man er ikke dum selv om man har dysleksi. Selv Jens Stoltenberg har dysleksi og lærte ikke å lese og skrive før i 4.klasse, se bare hvor langt han har kommet til tross for det.

Jeg savner også @Maskinfører, han er en hyggelig fyr og så elsker han katter :katt: Dere får hilse ham fra meg om dere snakker med ham på PM. 

Cassidy Tvillingene er helt enige med deg.:nikke::nikke: Vi snakker mye med Maskinfører på PM på Diskusjon. Han har bedt oss om å hilse tilbake til deg, han savner deg også her.:klem3::klem3:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene er helt enige med deg.:nikke::nikke: Vi snakker mye med Maskinfører på PM på Diskusjon. Han har bedt oss om å hilse tilbake til deg, han savner deg også her.:klem3::klem3:

Å, så koselig, nå ble jeg glad :klem3: Håper han kommer tilbake hit og klarer å riste av seg de kultne trollene selv om jeg vet at det er vanskelig 💜 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Å, så koselig, nå ble jeg glad :klem3: Håper han kommer tilbake hit og klarer å riste av seg de kultne trollene selv om jeg vet at det er vanskelig 💜 

Det håper jeg også 💙

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene håper også at han ombestemmer seg og kommer tilbake her på KG.:klem3::klem3:

Entern skrev (1 minutt siden):

Det håper jeg også 💙

Cassidy Tvillingene håper også på det.🥰🥰

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (4 minutter siden):

Han har vært borte og kommet tilbake før så skjer nok igjen, folk trenger pause fra forumer av og til :)

Endret av Cid
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden):

Cassidy Tvillingene håper også at han ombestemmer seg og kommer tilbake her på KG.:klem3::klem3:

Han må rapportere de som trakasserer ham. Ikke ok å bygge opp sitt eget ego ved å tråkke på andre. 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Han har vært borte og kommet tilbake før så skjer nok igjen, folk trenger pause fra forumer av og til :)

Cassidy Tvillingene håper han kommer tilbake, men ut ifra samtalene vi har hatt med han på PM på Diskusjon har han fått temmelig nok og han er veldig sint og lei  på og av KG.:nikke::nikke:

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (2 minutter siden):

Han må rapportere de som trakasserer ham. Ikke ok å bygge opp sitt eget ego ved å tråkke på andre. 

Han har rapportert det, Cassidy Tvillingene har også rapportert brukere som mobber oss. Det eneste som skjer er at de stygge innleggene blir fjernet. Men mobberne får lov å fortsette som før.:nikke::nikke:

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Cid skrev (5 minutter siden):

Det er sant :) 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (5 minutter siden):

Han har rapportert det, Cassidy Tvillingene har også rapportert brukere som mobber oss. Det eneste som skjer er at de stygge innleggene blir fjernet. Men mobberne får lov å fortsette som før.:nikke::nikke:

Jepp. Det er sånn det er her dessverre 😞

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

Jepp. Det er sånn det er her dessverre 😞

Cassidy Tvillingene har helt sluttet å poste i tråden Hvilken sang hører du på akkurat nå? Fordi vi opplever stadig brukerangrep mot oss i den tråden. Vi har rapportert det og  de stygge innleggene blir fjernet heletiden, men det skjer heletiden på nytt. Så vi synes at det er så ubehagelig å poste i den tråden, at vi har sluttet å poste der nå.:nikke::nikke:

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene har helt sluttet å poste i tråden Hvilken sang hører du på akkurat nå? Fordi vi opplever stadig brukerangrep mot oss i den tråden. Vi har rapportert det og  de stygge innleggene blir fjernet heletiden, men det skjer heletiden på nytt. Så vi synes at det er så ubehagelig å poste i den tråden, at vi har sluttet å poste der nå.:nikke::nikke:

Huff :klem::klem: veldig trist:klem::klem:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...