Gjest Cid Skrevet 3. februar 2023 #2621 Del Skrevet 3. februar 2023 Athena Freyja skrev (4 timer siden): Enig Og @Frøkensina og @FruN Jeg savner alle som brukte å henge her før 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 3. februar 2023 #2622 Del Skrevet 3. februar 2023 nysgjerrigdame skrev (På 1.2.2023 den 23.51): Hvor har det blitt av katten og vampen? Åh, Katten husker jeg, fra flere år tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. februar 2023 #2623 Del Skrevet 3. februar 2023 nysgjerrigdame skrev (På 1.2.2023 den 23.51): Hvor har det blitt av katten og vampen? Han heter @Katten.2.0 nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. februar 2023 #2624 Del Skrevet 4. februar 2023 Cid skrev (7 timer siden): Han heter @Katten.2.0 nå Ikke sett på veldig lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 4. februar 2023 #2625 Del Skrevet 4. februar 2023 Entern skrev (14 minutter siden): Ikke sett på veldig lenge Ser han var aktiv for bare et par uker siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. februar 2023 #2626 Del Skrevet 4. februar 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Ser han var aktiv for bare et par uker siden Oisann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. februar 2023 #2627 Del Skrevet 4. februar 2023 Cid! En av de mest minneverdige og savnede brukerne på hele Kvinneguiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. februar 2023 #2628 Del Skrevet 4. februar 2023 SVK skrev (35 minutter siden): Cid! En av de mest minneverdige og savnede brukerne på hele Kvinneguiden! Enig 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. februar 2023 #2629 Del Skrevet 4. februar 2023 Cid har slettet seg??? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 4. februar 2023 #2630 Del Skrevet 4. februar 2023 SVK skrev (1 time siden): Cid! En av de mest minneverdige og savnede brukerne på hele Kvinneguiden! 😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 4. februar 2023 #2631 Del Skrevet 4. februar 2023 Cid Kom tilbake! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 4. februar 2023 #2632 Del Skrevet 4. februar 2023 Tråden er ryddet for spekulasjoner, brukerdebatt og avsporinger. - Matas, mod. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 4. februar 2023 #2633 Del Skrevet 4. februar 2023 (endret) Cid slettet seg? kom tilbake, du var meget hyggelig og inkluderende med alle, du blir savnet! Endret 4. februar 2023 av Dr. Ops 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 5. februar 2023 #2634 Del Skrevet 5. februar 2023 Cid 😢 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. februar 2023 #2635 Del Skrevet 5. februar 2023 SVK skrev (21 timer siden): Cid! En av de mest minneverdige og savnede brukerne på hele Kvinneguiden! Entern skrev (20 timer siden): Enig Kvakkekyllingen skrev (20 timer siden): 😢 jukkapalme skrev (19 timer siden): Cid Kom tilbake! Dr. Ops skrev (13 timer siden): Cid slettet seg? kom tilbake, du var meget hyggelig og inkluderende med alle, du blir savnet! Titania skrev (12 minutter siden): Cid 😢 Dette ble pinlig, jeg var sikker på at jeg var ferdig med kg i går men i dag så angret jeg 🙊🥺 viser bare at man ikke burde ta store beslutninger på dårlige dager, spesielt når man er en ubesluttsom person 😝 Jeg beklager for all dramaet som jeg lagde i går Jeg klarer visst ikke å leve uten kg er blitt avhengig o: Angående det med at avsporinger irriterer meg på sosial prat så skal jeg heller bare ignorere all avsporingen fremover og prøve å ikke irritere meg over det 3 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 5. februar 2023 #2636 Del Skrevet 5. februar 2023 Cid skrev (6 minutter siden): Dette ble pinlig, jeg var sikker på at jeg var ferdig med kg i går men i dag så angret jeg 🙊🥺 viser bare at man ikke burde ta store beslutninger på dårlige dager, spesielt når man er en ubesluttsom person 😝 Jeg beklager for all dramaet som jeg lagde i går Jeg klarer visst ikke å leve uten kg er blitt avhengig o: Angående det med at avsporinger irriterer meg på sosial prat så skal jeg heller bare ignorere all avsporingen fremover og prøve å ikke irritere meg over det Velkommen tilbake 🥳🥳 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 5. februar 2023 #2637 Del Skrevet 5. februar 2023 5 minutter siden, Cid said: Dette ble pinlig, jeg var sikker på at jeg var ferdig med kg i går men i dag så angret jeg 🙊🥺 viser bare at man ikke burde ta store beslutninger på dårlige dager, spesielt når man er en ubesluttsom person 😝 Jeg beklager for all dramaet som jeg lagde i går Jeg klarer visst ikke å leve uten kg er blitt avhengig o: Angående det med at avsporinger irriterer meg på sosial prat så skal jeg heller bare ignorere all avsporingen fremover og prøve å ikke irritere meg over det Ikke pinlig, bare fantastisk at du kom tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. februar 2023 #2638 Del Skrevet 5. februar 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Ikke pinlig, bare fantastisk at du kom tilbake! Skulle trodd at jeg hadde lært fra når jeg brukte å slette meg før i tiden, er visst ikke bare bare å lære en gammel kg hund nye triks 😅 Takk 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. februar 2023 #2639 Del Skrevet 5. februar 2023 "Det er ingen skam å snu"....den gode skiturregelen kan brukes på flere steder. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 5. februar 2023 #2640 Del Skrevet 5. februar 2023 Cid skrev (17 minutter siden): Skulle trodd at jeg hadde lært fra når jeg brukte å slette meg før i tiden, er visst ikke bare bare å lære en gammel kg hund nye triks 😅 Takk Godt at du tok til vettet Velkommen tilbake Avsporingsfilter er kjekt å innarbeide. Nå skal ikke jeg anbefale å sette profiler på ignorer, men av og til kan det bli litt mye, og da kan man jo vurdere midlertidig å ignorere, så man leser det man kommer for å finne, og ikke alt mulig annet. Men det var nå bare en tanke. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå