Gjest Cid Skrevet 3. februar 2023 #2621 Skrevet 3. februar 2023 Athena Freyja skrev (4 timer siden): Enig Og @Frøkensina og @FruN Jeg savner alle som brukte å henge her før 😕
Maestro Skrevet 3. februar 2023 #2622 Skrevet 3. februar 2023 nysgjerrigdame skrev (På 1.2.2023 den 23.51): Hvor har det blitt av katten og vampen? Åh, Katten husker jeg, fra flere år tilbake.
Gjest Cid Skrevet 3. februar 2023 #2623 Skrevet 3. februar 2023 nysgjerrigdame skrev (På 1.2.2023 den 23.51): Hvor har det blitt av katten og vampen? Han heter @Katten.2.0 nå
Entern Skrevet 4. februar 2023 #2624 Skrevet 4. februar 2023 Cid skrev (7 timer siden): Han heter @Katten.2.0 nå Ikke sett på veldig lenge
Gjest Cid Skrevet 4. februar 2023 #2625 Skrevet 4. februar 2023 Entern skrev (14 minutter siden): Ikke sett på veldig lenge Ser han var aktiv for bare et par uker siden
Entern Skrevet 4. februar 2023 #2626 Skrevet 4. februar 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Ser han var aktiv for bare et par uker siden Oisann
Gjest SVK Skrevet 4. februar 2023 #2627 Skrevet 4. februar 2023 Cid! En av de mest minneverdige og savnede brukerne på hele Kvinneguiden!
Entern Skrevet 4. februar 2023 #2628 Skrevet 4. februar 2023 SVK skrev (35 minutter siden): Cid! En av de mest minneverdige og savnede brukerne på hele Kvinneguiden! Enig 1 1
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 4. februar 2023 #2630 Skrevet 4. februar 2023 SVK skrev (1 time siden): Cid! En av de mest minneverdige og savnede brukerne på hele Kvinneguiden! 😢
Matas Skrevet 4. februar 2023 #2632 Skrevet 4. februar 2023 Tråden er ryddet for spekulasjoner, brukerdebatt og avsporinger. - Matas, mod. 1 1
Dr. Ops Skrevet 4. februar 2023 #2633 Skrevet 4. februar 2023 (endret) Cid slettet seg? kom tilbake, du var meget hyggelig og inkluderende med alle, du blir savnet! Endret 4. februar 2023 av Dr. Ops 4
Cid Skrevet 5. februar 2023 #2635 Skrevet 5. februar 2023 SVK skrev (21 timer siden): Cid! En av de mest minneverdige og savnede brukerne på hele Kvinneguiden! Entern skrev (20 timer siden): Enig Kvakkekyllingen skrev (20 timer siden): 😢 jukkapalme skrev (19 timer siden): Cid Kom tilbake! Dr. Ops skrev (13 timer siden): Cid slettet seg? kom tilbake, du var meget hyggelig og inkluderende med alle, du blir savnet! Titania skrev (12 minutter siden): Cid 😢 Dette ble pinlig, jeg var sikker på at jeg var ferdig med kg i går men i dag så angret jeg 🙊🥺 viser bare at man ikke burde ta store beslutninger på dårlige dager, spesielt når man er en ubesluttsom person 😝 Jeg beklager for all dramaet som jeg lagde i går Jeg klarer visst ikke å leve uten kg er blitt avhengig o: Angående det med at avsporinger irriterer meg på sosial prat så skal jeg heller bare ignorere all avsporingen fremover og prøve å ikke irritere meg over det 3 3 1
Titania Skrevet 5. februar 2023 #2636 Skrevet 5. februar 2023 Cid skrev (6 minutter siden): Dette ble pinlig, jeg var sikker på at jeg var ferdig med kg i går men i dag så angret jeg 🙊🥺 viser bare at man ikke burde ta store beslutninger på dårlige dager, spesielt når man er en ubesluttsom person 😝 Jeg beklager for all dramaet som jeg lagde i går Jeg klarer visst ikke å leve uten kg er blitt avhengig o: Angående det med at avsporinger irriterer meg på sosial prat så skal jeg heller bare ignorere all avsporingen fremover og prøve å ikke irritere meg over det Velkommen tilbake 🥳🥳 2 2
Gjest SVK Skrevet 5. februar 2023 #2637 Skrevet 5. februar 2023 5 minutter siden, Cid said: Dette ble pinlig, jeg var sikker på at jeg var ferdig med kg i går men i dag så angret jeg 🙊🥺 viser bare at man ikke burde ta store beslutninger på dårlige dager, spesielt når man er en ubesluttsom person 😝 Jeg beklager for all dramaet som jeg lagde i går Jeg klarer visst ikke å leve uten kg er blitt avhengig o: Angående det med at avsporinger irriterer meg på sosial prat så skal jeg heller bare ignorere all avsporingen fremover og prøve å ikke irritere meg over det Ikke pinlig, bare fantastisk at du kom tilbake!
Cid Skrevet 5. februar 2023 #2638 Skrevet 5. februar 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Ikke pinlig, bare fantastisk at du kom tilbake! Skulle trodd at jeg hadde lært fra når jeg brukte å slette meg før i tiden, er visst ikke bare bare å lære en gammel kg hund nye triks 😅 Takk 1 2
Hoppetaujenta Skrevet 5. februar 2023 #2639 Skrevet 5. februar 2023 "Det er ingen skam å snu"....den gode skiturregelen kan brukes på flere steder. 4
Zenobia Skrevet 5. februar 2023 #2640 Skrevet 5. februar 2023 Cid skrev (17 minutter siden): Skulle trodd at jeg hadde lært fra når jeg brukte å slette meg før i tiden, er visst ikke bare bare å lære en gammel kg hund nye triks 😅 Takk Godt at du tok til vettet Velkommen tilbake Avsporingsfilter er kjekt å innarbeide. Nå skal ikke jeg anbefale å sette profiler på ignorer, men av og til kan det bli litt mye, og da kan man jo vurdere midlertidig å ignorere, så man leser det man kommer for å finne, og ikke alt mulig annet. Men det var nå bare en tanke. 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå