Gå til innhold

Minneverdige og savnede KG-brukere

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

2 hours ago, Cid said:

Trist da 😕 men også en genial måte å fortelle at man forsvinner synes jeg :D det skal jeg prøve en gang jeg tar pause 

Ja, genial måte å si ifra på. Men håper at @Maskinfører blir værende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Annonse
Cid skrev (På 5.12.2022 den 21.48):

Begynner å bli en stund siden @jukkapalme har vært her :( håper at alt er bra med henne ❤️ jeg digger henne 😃

SVK skrev (På 6.12.2022 den 20.09):

Håper det går bra med henne jeg også! 

Cid skrev (På 21.12.2022 den 16.30):

@jukkapalme har vært vekke lenge nå, håper hun har det bra ❤️

Ååå, dere er vel gode ♥️ Fininger! Er den pokkers depresjonen igjen og det blir alltid verre rundt høytider som jul og nyttår, samt på sommeren.

Håper dere har en fin dag/kveld idag 💜🥳 Her er det stille og rolig. Jeg har få venner, så har ingen å feire med (utenom samboeren da), men jeg hadde aldri reist fra hunden og kattene på en dag som denne uansett. Har alltid vondt i magen på nyttårsaften, for jeg tenker sånn på alle dyrene som lider og blir skremt. Heldigvis lite raketter der jeg bor og hunden og kattene er inne med TV-en på, så går alltid bra, men likevel...

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, jukkapalme said:

Ååå, dere er vel gode ♥️ Fininger! Er den pokkers depresjonen igjen og det blir alltid verre rundt høytider som jul og nyttår, samt på sommeren.

Håper dere har en fin dag/kveld idag 💜🥳 Her er det stille og rolig. Jeg har få venner, så har ingen å feire med (utenom samboeren da), men jeg hadde aldri reist fra hunden og kattene på en dag som denne uansett. Har alltid vondt i magen på nyttårsaften, for jeg tenker sånn på alle dyrene som lider og blir skremt. Heldigvis lite raketter der jeg bor og hunden og kattene er inne med TV-en på, så går alltid bra, men likevel...

Julen kan være som et forstørrelsesglass når man er deprimert. :klem3:

Tenker på dyrene jeg også. Passer på broren min sin katt og passer på at hun ikke går ut! 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 minutt siden):

Julen kan være som et forstørrelsesglass om man er deprimert. :klem3:

Tenker på dyrene jeg også. Passer på broren min sin katt og passer på at hun ikke går ut! 

Ja 😞 Prøver å gjøre desember koselig for meg selv hvert år med adventskalender, pepperkakebaking osv, men likevel blir julen like tung, selv om jeg alltid feirer julaften med verdens beste foreldre og samboer og det aldri er noe stress. Men det er jo vanlig at depresjonen stiger rundt høytider. 

Ja, pass godt på pus ♥️ Passet ikke du den pusen i fjor også? Eller har jeg drømt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...