Gjest Cid Skrevet 4. september 2022 #2341 Del Skrevet 4. september 2022 Athena Catalina skrev (14 minutter siden): StellaNova har slettet seg. Det var hun med katt som profilbilde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 4. september 2022 #2342 Del Skrevet 4. september 2022 Cid skrev (6 timer siden): Det var hun med katt som profilbilde? Har ikke @Lacuna katt også, jeg blander alltid de 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 4. september 2022 #2343 Del Skrevet 4. september 2022 Agent smith skrev (2 minutter siden): Har ikke @Lacuna katt også, jeg blander alltid de 2 Litt usikker på om der er to Stella brukere som har vært aktive her, hun jeg tenker på hadde også et katte bilde, svart katt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 4. september 2022 #2344 Del Skrevet 4. september 2022 Cid skrev (5 minutter siden): Litt usikker på om der er to Stella brukere som har vært aktive her, hun jeg tenker på hadde også et katte bilde, svart katt Ja husker henne, synd hun slettet seg, hadde henne med i noen såpeepisoder da hun var mer aktiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 4. september 2022 #2345 Del Skrevet 4. september 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Ja husker henne, synd hun slettet seg, hadde henne med i noen såpeepisoder da hun var mer aktiv. Var veldig hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. september 2022 #2346 Del Skrevet 4. september 2022 Agent smith skrev (1 time siden): Har ikke @Lacuna katt også, jeg blander alltid de 2 Ja vet, lett å blande. @Lacunaer katten med rømme på avveie😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 4. september 2022 #2347 Del Skrevet 4. september 2022 Frøkenfryden skrev (9 minutter siden): Ja vet, lett å blande. @Lacunaer katten med rømme på avveie😂 Jeg dør! 😂 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. september 2022 #2348 Del Skrevet 4. september 2022 Lacuna skrev (2 minutter siden): Jeg dør! 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 4. september 2022 #2349 Del Skrevet 4. september 2022 Synd med StellaNova. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. september 2022 #2350 Del Skrevet 4. september 2022 Daryl Dixon skrev (6 minutter siden): Synd med StellaNova. Enig, hun var hyggelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. september 2022 #2351 Del Skrevet 4. september 2022 6 minutter siden, Daryl Dixon said: Synd med StellaNova. Slettet vedkommende seg nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. september 2022 #2352 Del Skrevet 4. september 2022 2 minutter siden, Entern said: Enig, hun var hyggelig. Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 4. september 2022 #2353 Del Skrevet 4. september 2022 SVK skrev (2 minutter siden): Slettet vedkommende seg nå? I løpet av det siste døgnet.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. september 2022 #2354 Del Skrevet 4. september 2022 1 minutt siden, Daryl Dixon said: I løpet av det siste døgnet.. Håper hun kommer tilbake raskt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. september 2022 #2355 Del Skrevet 4. september 2022 Daryl Dixon skrev (2 minutter siden): I løpet av det siste døgnet.. Er så trist når hyggelige brukere sletter seg 😢 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 5. september 2022 #2356 Del Skrevet 5. september 2022 Agent smith skrev (På 2.9.2022 den 5.45): Trodde du var sterk allerde. Du har Det beste brukernavnet etter min mening og du skriver bra. Jeg er nok veldig menneskelig med utallige svakheter. Men akkurat nå er det helst restitusjon etter en operasjon og dessuten litt emosjonelt vanskelig tid. Så jeg er bare en sutrekopp. Takk for fine ord, du er god. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 5. september 2022 #2357 Del Skrevet 5. september 2022 AliceNextDoor skrev (2 minutter siden): Jeg er nok veldig menneskelig med utallige svakheter. Men akkurat nå er det helst restitusjon etter en operasjon og dessuten litt emosjonelt vanskelig tid. Så jeg er bare en sutrekopp. Takk for fine ord, du er god. Jeg synes det er kjekt å lese alt du skriver, det er bare sunt å kunne skrive hvordan man har det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 6. september 2022 #2358 Del Skrevet 6. september 2022 (endret) Cid skrev (På 28.8.2022 den 13.57): Savner fortsatt @jukkapalme, nå er det lenge siden hun var aktiv håper hun har det bra ♥️ SVK skrev (På 28.8.2022 den 14.01): Enig! Åååå, dere er vel gode ♥️ Tror aldri jeg har opplevd å bli savnet på et nettforum før. Er svært deprimert (ikke selvdiagnostisert) og langt nede bare, så har hatt en tøff sommer. Sliter med depresjon og angst hele året, men sommeren er verst. Men tenkte jeg måtte komme tilbake nå. Men det første jeg så var at Lurven har slettet seg Hvorfooor? Håper han er eller kommer tilbake med ny bruker. Har ikke lest noen innlegg/tråder enda, kun sjekket varslene. Cid skrev (På 28.8.2022 den 14.04): Farmen trådene blir ikke det samme uten henne heller Haha, trodde du at du skulle bli kvitt meg i farmen-tråden? Å nei du! Jeg tenkte at jeg måtte komme meg tilbake før farmen begynner, men pausen ble mye lenger enn jeg planla. Håper dere alle her inne har det bra ♥️ Endret 6. september 2022 av jukkapalme Skriveleifer 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 6. september 2022 #2359 Del Skrevet 6. september 2022 jukkapalme skrev (32 minutter siden): Åååå, dere er vel gode ♥️ Tror aldri jeg har opplevd å bli savnet på et nettforum før. Er svært deprimert (ikke selvdiagnostisering) og langt nede bare, så har hatt en tøff sommer. Sliter med depresjon og angst hele året, men sommeren er verst. Men tenkte jeg måtte komme tilbake nå. Men det første jeg så var at Lurven har slettet seg Hvorfooor? Håper han er eller kommer tilbake med ny bruker. Har ikke lest noen innlegg/tråder enda, kun sjekket varslene. Haha, trodde du at du skulle bli kvitt meg i farmen-trådene? Å nei du! Jeg tenkte at jeg måtte komme meg tilbake før farmen begynner, men pausen blir mye lenger enn planlagte. Håper dere alle her inne har det bra ♥️ Trasig å høre at du har hatt en tøff sommer, og at du ellers sliter. Jeg unner deg alt godt i fremtiden, for du er en bra person som sprer mye glede, og fortjener helt klart bedre enn hva livet har servert deg. Herav er iallefall jeg kjempeglad for å se at du melder din deltakelse i Farmen-tråden. Det er ingen god Farmen-tråd uten energien fra @jukkapalme 😊 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 6. september 2022 #2360 Del Skrevet 6. september 2022 Frøkenfryden skrev (På 4.9.2022 den 18.52): Ja vet, lett å blande. @Lacunaer katten med rømme på avveie😂 @Lacuna er så bra at det er lett å savne henne selv om hun er aktiv ☺️ 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå