Gå til innhold

Minneverdige og savnede KG-brukere

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

7 hours ago, Natron said:

Øh? Nei, uffda... Skal finne et annet som ikke er tatt🙄 Takk for at du safra!👍

Takk for svar!

5 hours ago, Cid said:

Overraskende hvor populært det brukernavnet er blitt etter at jeg først brukte det selv her :P og folk har funnet geniale måter å bruke det men med andre bokstaver som @Djækklåsst Genialt 😅 Føles fortsatt rart å se andre bruke Jacklost her men jeg tenker at det er fortsatt mitt personlige navn uansett hvem andre som bruker det 😄 jeg har brukt navnet i alle spill jeg har spilt siden jeg kom på navnet når jeg var tenåring hehe :) 

Ja, du lagde et populært navn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Cid said:

Savner forøvrig @MajorasMaske, artig bruker og genialt navn 😄 Men håper han endrer profilbilde om han kommer tilbake :fnise: (James Franco)

Husker jeg spilte det som barn. Jeg hadde ingen N64 så lånte av en nabo som hadde både Playstation og N64. Jeg syntes han levde som en konge som hadde to spillemaskiner. Hva mer kunne man ønske seg???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 time siden):

Takk for svar!

Ja, du lagde et populært navn!

Men må si at jeg liker å hete Cid nå, kort og enkelt navn å huske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 time siden):

Husker jeg spilte det som barn. Jeg hadde ingen N64 så lånte av en nabo som hadde både Playstation og N64. Jeg syntes han levde som en konge som hadde to spillemaskiner. Hva mer kunne man ønske seg???

Var dyrt med sånt den gang, jeg betalte 699kr for spillet og 799kr for expansion pack som man trengte for å spille det, men det var verdt det :) kjekt og til tider creepy spill 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Var dyrt med sånt den gang, jeg betalte 699kr for spillet og 799kr for expansion pack som man trengte for å spille det, men det var verdt det :) kjekt og til tider creepy spill 

Jeg savner @Entern😢

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, Cid said:

Ja, var dyrt. Heldigvis slapp jeg billig unna siden jeg fikk låne alt. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han med fetish for kroppshår - som skrev fra utallig ulike kontoer og svarte seg selv i trådene sine. 

Han endte skilt fra kona på grunn av utroskap ved blant annet seksuelt oppsøkende kontakt og aktivitet her. 😂🍿

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

@Geir-Anders Du har vært borte lenge nå. Kommer du tilbake igjen mon tro? :klo: 

Han var en trivelig fyr :) Husker jeg misforsto når jeg først ble medlem her og jeg trodde at dere var et par på ekte 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (2 timer siden):

Han bare forsvant, igjen :( 

Han var morsom😣😣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Annonse
Athena79 skrev (Akkurat nå):

Ja, lenge siden han har vært her nå. 

Ser nå etter lurven sin kommentar at han var aktiv nylig men ikke kommentert, håper han begynner å kommentere igjen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Cid said:

Ser nå etter lurven sin kommentar at han var aktiv nylig men ikke kommentert, håper han begynner å kommentere igjen 

Håper han begynner å kommentere jeg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...