Gjest Cid Skrevet 21. mars 2022 #2081 Del Skrevet 21. mars 2022 Savner forøvrig @MajorasMaske, artig bruker og genialt navn 😄 Men håper han endrer profilbilde om han kommer tilbake (James Franco) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 21. mars 2022 #2082 Del Skrevet 21. mars 2022 7 hours ago, Natron said: Øh? Nei, uffda... Skal finne et annet som ikke er tatt🙄 Takk for at du safra!👍 Takk for svar! 5 hours ago, Cid said: Overraskende hvor populært det brukernavnet er blitt etter at jeg først brukte det selv her og folk har funnet geniale måter å bruke det men med andre bokstaver som @Djækklåsst Genialt 😅 Føles fortsatt rart å se andre bruke Jacklost her men jeg tenker at det er fortsatt mitt personlige navn uansett hvem andre som bruker det 😄 jeg har brukt navnet i alle spill jeg har spilt siden jeg kom på navnet når jeg var tenåring hehe Ja, du lagde et populært navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 21. mars 2022 #2083 Del Skrevet 21. mars 2022 5 hours ago, Cid said: Savner forøvrig @MajorasMaske, artig bruker og genialt navn 😄 Men håper han endrer profilbilde om han kommer tilbake (James Franco) Husker jeg spilte det som barn. Jeg hadde ingen N64 så lånte av en nabo som hadde både Playstation og N64. Jeg syntes han levde som en konge som hadde to spillemaskiner. Hva mer kunne man ønske seg??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 21. mars 2022 #2084 Del Skrevet 21. mars 2022 SVK skrev (1 time siden): Takk for svar! Ja, du lagde et populært navn! Men må si at jeg liker å hete Cid nå, kort og enkelt navn å huske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 21. mars 2022 #2085 Del Skrevet 21. mars 2022 SVK skrev (1 time siden): Husker jeg spilte det som barn. Jeg hadde ingen N64 så lånte av en nabo som hadde både Playstation og N64. Jeg syntes han levde som en konge som hadde to spillemaskiner. Hva mer kunne man ønske seg??? Var dyrt med sånt den gang, jeg betalte 699kr for spillet og 799kr for expansion pack som man trengte for å spille det, men det var verdt det kjekt og til tider creepy spill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AttilaTheHun Skrevet 21. mars 2022 #2086 Del Skrevet 21. mars 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Var dyrt med sånt den gang, jeg betalte 699kr for spillet og 799kr for expansion pack som man trengte for å spille det, men det var verdt det kjekt og til tider creepy spill Jeg savner @Entern😢 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 21. mars 2022 #2087 Del Skrevet 21. mars 2022 Just now, Cid said: Var dyrt med sånt den gang, jeg betalte 699kr for spillet og 799kr for expansion pack som man trengte for å spille det, men det var verdt det kjekt og til tider creepy spill Ja, var dyrt. Heldigvis slapp jeg billig unna siden jeg fikk låne alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 21. mars 2022 #2088 Del Skrevet 21. mars 2022 1 minutt siden, AttilaTheHun said: Jeg savner @Entern😢 Jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 21. mars 2022 #2089 Del Skrevet 21. mars 2022 AttilaTheHun skrev (4 minutter siden): Jeg savner @Entern😢 Han bare forsvant, igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taledahl Skrevet 21. mars 2022 #2090 Del Skrevet 21. mars 2022 Han med fetish for kroppshår - som skrev fra utallig ulike kontoer og svarte seg selv i trådene sine. Han endte skilt fra kona på grunn av utroskap ved blant annet seksuelt oppsøkende kontakt og aktivitet her. 😂🍿 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. mars 2022 #2091 Del Skrevet 21. mars 2022 @Geir-Anders Du har vært borte lenge nå. Kommer du tilbake igjen mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 21. mars 2022 #2092 Del Skrevet 21. mars 2022 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): @Geir-Anders Du har vært borte lenge nå. Kommer du tilbake igjen mon tro? Han var en trivelig fyr Husker jeg misforsto når jeg først ble medlem her og jeg trodde at dere var et par på ekte 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AttilaTheHun Skrevet 21. mars 2022 #2093 Del Skrevet 21. mars 2022 SVK skrev (2 timer siden): Jeg også! Skapte stemning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AttilaTheHun Skrevet 21. mars 2022 #2094 Del Skrevet 21. mars 2022 Cid skrev (2 timer siden): Han bare forsvant, igjen Han var morsom😣😣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 18. april 2022 #2095 Del Skrevet 18. april 2022 @Entern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 18. april 2022 #2096 Del Skrevet 18. april 2022 Cid skrev (10 minutter siden): @Entern Han bare leser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 18. april 2022 #2097 Del Skrevet 18. april 2022 lurven skrev (4 minutter siden): Han bare leser ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 18. april 2022 #2098 Del Skrevet 18. april 2022 Cid skrev (18 minutter siden): @Entern Ja, lenge siden han har vært her nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 18. april 2022 #2099 Del Skrevet 18. april 2022 Athena79 skrev (Akkurat nå): Ja, lenge siden han har vært her nå. Ser nå etter lurven sin kommentar at han var aktiv nylig men ikke kommentert, håper han begynner å kommentere igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 18. april 2022 #2100 Del Skrevet 18. april 2022 27 minutter siden, Cid said: Ser nå etter lurven sin kommentar at han var aktiv nylig men ikke kommentert, håper han begynner å kommentere igjen Håper han begynner å kommentere jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå