Frøkensina Skrevet 6. mars 2022 #2061 Del Skrevet 6. mars 2022 Marvelous skrev (5 minutter siden): Hææ når da, og under hvilket brukernavn? 🙊 Synes ikke jeg kan drive å avsløre folk selv om jeg kjente han igjen da, siden han valgte å ikke skrive det selv. Det var i 2019. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. mars 2022 #2062 Del Skrevet 6. mars 2022 Tvillingsjel skrev (4 timer siden): Jeg er og blir ❤️ Og det er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 7. mars 2022 #2063 Del Skrevet 7. mars 2022 Ikke sett @Entern på en stund nå, håper ikke at han er blitt lei av kg 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjueto Skrevet 7. mars 2022 #2064 Del Skrevet 7. mars 2022 (endret) Han kom ganske nylig tilbake fra et ufrivillig eksil, og da opplyste han at han hadde bestemt seg for å være snill gutt fra nå av, så det er vel ikke enda et nytt ufrivillig eksil som er årsaken til fraværet hans denne gangen Endret 7. mars 2022 av Tjueto 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 7. mars 2022 #2065 Del Skrevet 7. mars 2022 Tjueto skrev (3 minutter siden): Jeg tenker på hva mitt nye passord til nettbanken skal være. Jeg har en ide, men det blir litt kort Posta du i feil tråd? 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjueto Skrevet 7. mars 2022 #2066 Del Skrevet 7. mars 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Posta du i feil tråd? 😅 Ja, og etterpå syns jeg det var rart at det var så lite aktivitet i den tråden jeg trodde det var Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 13. mars 2022 #2067 Del Skrevet 13. mars 2022 Tvillingsjel skrev (På 6.3.2022 den 17.51): Jeg er og blir ❤️ Men hvorfor skifta du navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 17. mars 2022 #2068 Del Skrevet 17. mars 2022 Håper du har det bra @Entern og kommer tilbake snart, du har en plass her hos oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 17. mars 2022 #2069 Del Skrevet 17. mars 2022 @CorvusCorax og @SoWhat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AttilaTheHun Skrevet 17. mars 2022 #2070 Del Skrevet 17. mars 2022 (endret) @Entern @Cid @Hoppetaujenta @Frøkenfryden @lurven @Frøkensina @SVK @Kvakkekyllingen @Athena79 @fiole og DEN LEGENDARISKE HARRYDOTTER minneverdige, aktive og de mest morsomste KG-brukerne. Endret 17. mars 2022 av AttilaTheHun 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 17. mars 2022 #2071 Del Skrevet 17. mars 2022 AttilaTheHun skrev (7 minutter siden): @Entern @Cid @Hoppetaujenta @Frøkenfryden @lurven @Frøkensina @SVK @Kvakkekyllingen @Athena79 minneverdige, aktive og de mest morsomste KG-brukerne. Takk 🥰 Hyggelig å høre. Jeg liker deg 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 17. mars 2022 #2072 Del Skrevet 17. mars 2022 (endret) AttilaTheHun skrev (19 minutter siden): @Entern @Cid @Hoppetaujenta @Frøkenfryden @lurven @Frøkensina @SVK @Kvakkekyllingen @Athena79 minneverdige, aktive og de mest morsomste KG-brukerne. Takk 🥰Veldig hyggelig å bli nevnt, Endret 17. mars 2022 av AthenaRavenLuna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 17. mars 2022 #2073 Del Skrevet 17. mars 2022 AttilaTheHun skrev (11 minutter siden): @Entern @Cid @Hoppetaujenta @Frøkenfryden @lurven @Frøkensina @SVK @Kvakkekyllingen @Athena79 minneverdige, aktive og de mest morsomste KG-brukerne. Takk, gøy å bli nevnt sammen med de gøyingene der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 17. mars 2022 #2074 Del Skrevet 17. mars 2022 AttilaTheHun skrev (24 minutter siden): @Entern @Cid @Hoppetaujenta @Frøkenfryden @lurven @Frøkensina @SVK @Kvakkekyllingen @Athena79 @fiole og DEN LEGENDARISKE HARRYDOTTER minneverdige, aktive og de mest morsomste KG-brukerne. Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 17. mars 2022 #2075 Del Skrevet 17. mars 2022 AttilaTheHun skrev (1 time siden): @Entern @Cid @Hoppetaujenta @Frøkenfryden @lurven @Frøkensina @SVK @Kvakkekyllingen @Athena79 @fiole og DEN LEGENDARISKE HARRYDOTTER minneverdige, aktive og de mest morsomste KG-brukerne. Takk i like måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 18. mars 2022 #2076 Del Skrevet 18. mars 2022 AttilaTheHun skrev (7 timer siden): @Entern @Cid @Hoppetaujenta @Frøkenfryden @lurven @Frøkensina @SVK @Kvakkekyllingen @Athena79 @fiole og DEN LEGENDARISKE HARRYDOTTER minneverdige, aktive og de mest morsomste KG-brukerne. Neimen, Takk AttilaTheHun, og du er virkelig ikke så verst selv heller😃 Hyggelig å bli nevnt sammen med denne kremgjengen! ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 18. mars 2022 #2077 Del Skrevet 18. mars 2022 14 hours ago, AttilaTheHun said: @Entern @Cid @Hoppetaujenta @Frøkenfryden @lurven @Frøkensina @SVK @Kvakkekyllingen @Athena79 @fiole og DEN LEGENDARISKE HARRYDOTTER minneverdige, aktive og de mest morsomste KG-brukerne. Tusen takk, enig og samme tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 21. mars 2022 #2078 Del Skrevet 21. mars 2022 @Natron Er du samme bruker som @JackIost? Dere har samme profilbilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natron Skrevet 21. mars 2022 #2079 Del Skrevet 21. mars 2022 SVK skrev (45 minutter siden): @Natron Er du samme bruker som @JackIost? Dere har samme profilbilde. Øh? Nei, uffda... Skal finne et annet som ikke er tatt🙄 Takk for at du safra!👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 21. mars 2022 #2080 Del Skrevet 21. mars 2022 (endret) SVK skrev (2 timer siden): @Natron Er du samme bruker som @JackIost? Dere har samme profilbilde. Overraskende hvor populært det brukernavnet er blitt etter at jeg først brukte det selv her og folk har funnet geniale måter å bruke det men med andre bokstaver som @Djækklåsst Genialt 😅 Føles fortsatt rart å se andre bruke Jacklost her men jeg tenker at det er fortsatt mitt personlige navn uansett hvem andre som bruker det 😄 jeg har brukt navnet i alle spill jeg har spilt siden jeg kom på navnet når jeg var tenåring hehe Endret 21. mars 2022 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå