Lur Venn Skrevet 27. januar #3641 Del Skrevet 27. januar Cid skrev (10 timer siden): Er du blindet av farsmelken? Passer på å ikke få det i øynene 😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 4. februar #3642 Del Skrevet 4. februar @Dr. A. Kula 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 4. februar #3643 Del Skrevet 4. februar Phoenix Heart skrev (9 timer siden): @Dr. A. Kula Jeg titter innom, men skriver ikke så mye lenger. Godt å vite at jeg savnes - det varmer. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 4. februar #3644 Del Skrevet 4. februar Dr. A. Kula skrev (22 minutter siden): Jeg titter innom, men skriver ikke så mye lenger. Godt å vite at jeg savnes - det varmer. Fint å se deg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. februar #3645 Del Skrevet 4. februar Det syns jeg også. Når folk blir mer "borte enn hjemme"...kan ikke si at jeg liker det. 🌹 Bra at du er her, Kula. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. februar #3646 Del Skrevet 6. februar ........ @Geir-Anders er fremdeles bortevekk som ei sviske. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. februar #3647 Del Skrevet 6. februar Hoppetaujenta skrev (46 minutter siden): ........ @Geir-Anders er fremdeles bortevekk som ei sviske. Snart 10 år siden @PPM forsvant med 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. februar #3648 Del Skrevet 6. februar Cid skrev (6 minutter siden): Snart 10 år siden @PPM forsvant med Mhm...han var og er nok fremdeles en veldig hyggelig kar og jeg skulle ønske at han fant oss igjen han også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. februar #3649 Del Skrevet 6. februar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Mhm...han var og er nok fremdeles en veldig hyggelig kar og jeg skulle ønske at han fant oss igjen han også. Sykt hvor fort 10 år har gått o: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. februar #3650 Del Skrevet 6. februar Cid skrev (Akkurat nå): Sykt hvor fort 10 år har gått o: Om ikke så lenge er det livet vi syns har gått altfor fort, så vi får bestemme oss for å gjøre noe bra flere ganger i uka. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 15. februar #3651 Del Skrevet 15. februar (endret) bullehurk Endret 15. februar av Egenskap 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. februar #3652 Del Skrevet 15. februar @KnekkeBørre har ikke vært her på flere uker, håper at han kommer tilbake 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. februar #3653 Del Skrevet 15. februar Cid skrev (3 timer siden): @KnekkeBørre har ikke vært her på flere uker, håper at han kommer tilbake Vi savner også @KnekkeBørre her inne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet onsdag kl 14:17 #3654 Del Skrevet onsdag kl 14:17 Håper at @Fantastica finner veien hjem til oss etter hvert. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet onsdag kl 14:34 #3655 Del Skrevet onsdag kl 14:34 Hoppetaujenta skrev (15 minutter siden): Håper at @Fantastica finner veien hjem til oss etter hvert. Og @Severus, husker vi kranglet mye men tror vi hadde kommet bedre overens nå 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet torsdag kl 10:26 #3656 Del Skrevet torsdag kl 10:26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå