skruf Skrevet 24. oktober 2023 #3221 Del Skrevet 24. oktober 2023 Sonit skrev (18 timer siden): Takk for langt og fint svar ❤️ Jeg har fulgt deg lenge, under annet nick enn dette også. Og Jeg har blitt litt glad i deg. Ble så lei meg da jeg fant ut at du hadde kreft. Klem og det er fint at du ble glad for at jeg tenkte på deg ❤️ Så god du er🥰 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 26. oktober 2023 #3222 Del Skrevet 26. oktober 2023 @SoWhat? og @An0nymBruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 3. november 2023 #3223 Del Skrevet 3. november 2023 Skywalker skrev (På 23.9.2023 den 16.47): Jeg savner alle de gode, hyggelige brukerne fra forumets tidligere år (2000-2006). Ingen nevnt, ingen glemt! Tiden da KG forum var på det beste. Mindre, mer oversiktelig, og et flott sted å være. 😉 -Hege. Jeg har vært her siden 2001, dog med et annet brukernavn 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 4. november 2023 #3224 Del Skrevet 4. november 2023 Turkis Sau skrev (13 timer siden): Jeg har vært her siden 2001, dog med et annet brukernavn Hvem var du før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 4. november 2023 #3225 Del Skrevet 4. november 2023 Lurven skrev (1 time siden): Hvem var du før? HVIS JEG FORTELLER DET, SÅ FÅR DU ALDRI SOVE IGJEN 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. november 2023 #3226 Del Skrevet 4. november 2023 CAPS LOCK skrev (10 minutter siden): HVIS JEG FORTELLER DET, SÅ FÅR DU ALDRI SOVE IGJEN 🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. november 2023 #3227 Del Skrevet 4. november 2023 CAPS LOCK skrev (11 timer siden): HVIS JEG FORTELLER DET, SÅ FÅR DU ALDRI SOVE IGJEN Het du Shift? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. november 2023 #3228 Del Skrevet 4. november 2023 Er lenge siden @Doge var aktiv, han var en trivelig bruker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 5. november 2023 #3229 Del Skrevet 5. november 2023 @Maestro er savnet ikke vært innlogget siden 10 Oktober 🥺 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. november 2023 #3230 Del Skrevet 5. november 2023 Maskinfører skrev (6 minutter siden): @Maestro er savnet ikke vært innlogget siden 10 Oktober 🥺 Cassidy Tvillingene er helt enige, vi savner henne også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 5. november 2023 #3231 Del Skrevet 5. november 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene er helt enige, vi savner henne også. Ja ☹️☹️ håper det er bra med henne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. november 2023 #3232 Del Skrevet 5. november 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja ☹️☹️ håper det er bra med henne Det håper Cassidy Tvillingene også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 5. november 2023 #3233 Del Skrevet 5. november 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Det håper Cassidy Tvillingene også. Ja 😀😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 5. november 2023 #3234 Del Skrevet 5. november 2023 Maskinfører skrev (22 minutter siden): Ja 😀😀 Åh, dere rører meg 🥰🍁 Det er veldig mye som skjer. En nær venn som er på sykehus, vi vet ikke om vi har hen til imorgen eller to uker til, eller til jul. Hos meg selv har det også vært litt berg og dalbane, samt "slå opp" med en krevende relasjon. Har ikke glemt dere fininger 🧡🍁 Alt bra med dere? Fått nytet høstfargene, eller kanskje masse innekos med lys og pledd?🍁 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 5. november 2023 #3235 Del Skrevet 5. november 2023 Maestro skrev (4 minutter siden): Åh, dere rører meg 🥰🍁 Det er veldig mye som skjer. En nær venn som er på sykehus, vi vet ikke om vi har hen til imorgen eller to uker til, eller til jul. Hos meg selv har det også vært litt berg og dalbane, samt "slå opp" med en krevende relasjon. Har ikke glemt dere fininger 🧡🍁 Alt bra med dere? Fått nytet høstfargene, eller kanskje masse innekos med lys og pledd?🍁 Ja savnet deg her inne vettu og følgeren min 🥰🌹oi så trist og høre ☹️ ❤️ håper vedkommende blir frisk igjen ja og slå opp med noen er krevende på mange måter opplevde det i 2011 ☹️ ja her går det i samme tralten som vanlig litt opp og ned med far og pusene er i form ja koser meg med lys og pledd her også 😉🌹 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. november 2023 #3236 Del Skrevet 5. november 2023 Maestro skrev (12 minutter siden): Åh, dere rører meg 🥰🍁 Det er veldig mye som skjer. En nær venn som er på sykehus, vi vet ikke om vi har hen til imorgen eller to uker til, eller til jul. Hos meg selv har det også vært litt berg og dalbane, samt "slå opp" med en krevende relasjon. Har ikke glemt dere fininger 🧡🍁 Alt bra med dere? Fått nytet høstfargene, eller kanskje masse innekos med lys og pledd?🍁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 5. november 2023 #3237 Del Skrevet 5. november 2023 Maskinfører skrev (35 minutter siden): Ja savnet deg her inne vettu og følgeren min 🥰🌹oi så trist og høre ☹️ ❤️ håper vedkommende blir frisk igjen ja og slå opp med noen er krevende på mange måter opplevde det i 2011 ☹️ ja her går det i samme tralten som vanlig litt opp og ned med far og pusene er i form ja koser meg med lys og pledd her også 😉🌹 Nei, den personen kommer til og møte døden, så vi venter 🧡 Så herlig, katter og pledd 🧡 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 5. november 2023 #3238 Del Skrevet 5. november 2023 Maestro skrev (19 minutter siden): Nei, den personen kommer til og møte døden, så vi venter 🧡 Så herlig, katter og pledd 🧡 Så trist ♥️ ja det er herlig 😻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skywalker Skrevet 6. november 2023 #3239 Del Skrevet 6. november 2023 Turkis Sau skrev (På 3.11.2023 den 21.45): Jeg har vært her siden 2001, dog med et annet brukernavn Så du holder ut ja? 😁 Hege 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. november 2023 #3240 Del Skrevet 6. november 2023 Turkis Sau skrev (På 3.11.2023 den 21.45): Jeg har vært her siden 2001, dog med et annet brukernavn Da var jeg 10 år 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå