Phoenix Heart Skrevet 21. oktober 2023 #3201 Del Skrevet 21. oktober 2023 Entern skrev (3 timer siden): @TinaEmilie98 Hun røykte seg vel i hjel... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. oktober 2023 #3202 Del Skrevet 21. oktober 2023 Athena Freyja skrev (1 time siden): Hun røykte seg vel i hjel... Hun liker å skryte av det ja 😅 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 22. oktober 2023 #3203 Del Skrevet 22. oktober 2023 @Entern 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 22. oktober 2023 #3204 Del Skrevet 22. oktober 2023 2 minutter siden, Maskinfører said: @Entern Enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. oktober 2023 #3205 Del Skrevet 22. oktober 2023 Maskinfører skrev (3 minutter siden): @Entern SVK skrev (1 minutt siden): Enig. Cassidy Tvillingene er også enige. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 22. oktober 2023 #3206 Del Skrevet 22. oktober 2023 Ciaran og Ciara skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene er også enige. Ja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 22. oktober 2023 #3207 Del Skrevet 22. oktober 2023 SVK skrev (8 minutter siden): Enig. Ja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. oktober 2023 #3208 Del Skrevet 22. oktober 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 22. oktober 2023 #3209 Del Skrevet 22. oktober 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 22. oktober 2023 #3210 Del Skrevet 22. oktober 2023 (endret) Triste greier kommer til å savne han masse. Han er en av de snilleste, hyggeligste og mest støttende her inne. Ble skikkelig lei meg nå Endret 23. oktober 2023 av Rhodiola for å fjerne sitering av slettet innlegg 1 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 22. oktober 2023 #3211 Del Skrevet 22. oktober 2023 Oh, no 😓 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. oktober 2023 #3212 Del Skrevet 22. oktober 2023 (endret) jukkapalme skrev (14 timer siden): Triste greier kommer til å savne han masse. Han er en av de snilleste, hyggeligste og mest støttende her inne. Ble skikkelig lei meg nå Ane Rikke skrev (14 timer siden): Oh, no 😓 Endret 23. oktober 2023 av Rhodiola for å fjerne sitering av slettet innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 22. oktober 2023 #3213 Del Skrevet 22. oktober 2023 jukkapalme skrev (8 minutter siden): Triste greier kommer til å savne han masse. Han er en av de snilleste, hyggeligste og mest støttende her inne. Ble skikkelig lei meg nå Ja veldig trist kommer til og savne han masse også ja han var veldig hyggelig ja han var veldig støttende ja jeg også 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. oktober 2023 #3214 Del Skrevet 22. oktober 2023 (endret) Maskinfører skrev (14 timer siden): Ja veldig trist kommer til og savne han masse også ja han var veldig hyggelig ja han var veldig støttende ja jeg også Endret 23. oktober 2023 av Rhodiola for å fjerne sitering av slettet innlegg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 22. oktober 2023 #3215 Del Skrevet 22. oktober 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 22. oktober 2023 #3216 Del Skrevet 22. oktober 2023 (endret) Maskinfører skrev (14 timer siden): Ja veldig trist kommer til og savne han masse også ja han var veldig hyggelig ja han var veldig støttende ja jeg også Ja, veldig hyggelig og støttende og sendte alltid klemmer og gode ord om man skrev om noe tungt/vanskelig her inne. Så han blir dypt savnet Endret 23. oktober 2023 av Rhodiola for å fjerne sitering av og svar til slettet innlegg 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. oktober 2023 #3217 Del Skrevet 22. oktober 2023 (endret) jukkapalme skrev (14 timer siden): Ja, veldig hyggelig og støttende og sendte alltid klemmer og gode ord om man skrev om noe tungt/vanskelig her inne. Så han blir dypt savnet Endret 23. oktober 2023 av Rhodiola for å fjerne svar til slettet innlegg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 23. oktober 2023 #3218 Del Skrevet 23. oktober 2023 Tråden er ryddet for spekulasjoner, brukerdebatt, persondebatt, ryktespredninger og svar til slettede innlegg. Rhodiola, adm. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 23. oktober 2023 #3219 Del Skrevet 23. oktober 2023 Athena Freyja skrev (På 21.10.2023 den 16.30): Hun røykte seg vel i hjel... 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sonit Skrevet 23. oktober 2023 #3220 Del Skrevet 23. oktober 2023 skruf skrev (På 3.10.2023 den 13.13): Jeg er her jeg😃 Leser for det meste, men svarer av og til anonym, minus under nick i noen influenser-tråder jeg ble litt engasjert i da noen influencere surnet helt over å måtte merke reklamen sin… Grunnen til at jeg har gått mest over til å ikke bruke nick i andre tråder er rett og slett pga jeg har blitt ganske syk, og jeg har tidligere hatt noen troll etter meg som har vært dypt uenige med meg i det jeg har skrevet i influencer-tråder og gått i forsvar for sine idoler, og som deretter har fulgt etter meg i andre tråder og gikk rett på brukerangrep og usakligheter der de diskrediterte det jeg skrev, selv om jeg la ved linker som beviste at jeg hadde rett Helt i starten da jeg ble syk så var jeg i noen tråder åpen om det, og disse som drev på sånn var også stygge nok til å bruke sykdommen mot meg. Rapporterte inn da noe av det var ganske stygt, men kunne ikke se at det fikk noen konsekvens (dvs vedkommende brukere fortsatte som før, noe som overrasket meg da jeg personlig kjenner ei som ble utestengt fra forumet for en bagatell+ jeg har hatt personlig kontakt i innboks med flere som ble utestengt i 3mnd for langt mindre enn det jeg ble utsatt for) Så derfor går jeg under radaren som AB, men jeg er her selv om det ikke virker som det (bortsett fra Rampelys der man må skrive med nick’), er mye på Barn og familie, vennskap, samliv, kropp og helse, klær…. Har vært på forumet i mange år og liker å kunne være til hjelp der jeg har kunnskap til å bidra ❤️ Ble glad for at du tenkte på meg🥰 Takk for langt og fint svar ❤️ Jeg har fulgt deg lenge, under annet nick enn dette også. Og Jeg har blitt litt glad i deg. Ble så lei meg da jeg fant ut at du hadde kreft. Klem og det er fint at du ble glad for at jeg tenkte på deg ❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå