Gjest SVK Skrevet 4. oktober 2023 #3141 Del Skrevet 4. oktober 2023 16 hours ago, skruf said: Takk❤️ Har dessverre fått uhelbredelig kreft, så er ikke så noe annen behandling enn palliativ behandling (smertelindring og livsforlengende), har heldigvis et supert team av helsepersonell rundt meg, og ikke minst mannen min og døtrene våre❤️ Det at det er uheldbredelig kreft gjør det jo bare enda mer til psykopatoppførsel at noen bruker det mot deg på forumet. Skjønner ikke at det ikke fører til utestengelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. oktober 2023 #3142 Del Skrevet 4. oktober 2023 SVK skrev (1 time siden): Det at det er uheldbredelig kreft gjør det jo bare enda mer til psykopatoppførsel at noen bruker det mot deg på forumet. Skjønner ikke at det ikke fører til utestengelse. Cassidy Tvillingene er helt enige. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 4. oktober 2023 #3143 Del Skrevet 4. oktober 2023 SVK skrev (2 timer siden): Det at det er uheldbredelig kreft gjør det jo bare enda mer til psykopatoppførsel at noen bruker det mot deg på forumet. Skjønner ikke at det ikke fører til utestengelse. Man kan så lure… jeg fikk advarsel en gang pga jeg brukte ordet «du» til noen jeg diskuterte i mot (noe som i mitt hode er normalt når man henvender seg til en person), og begrunnelsen var at «du» ble oppfattet som brukerdebatt… Moderatorene oppfordrer også til å rapportere inn i stedet for å svare på regelbrudd i tråder (å svare på regelbrudd er også regelbrudd fikk jeg beskjed om, selv om det er grovt brukerangrep på deg selv så får man ikke forsvare seg siden det da blir å anses som regelbrudd) Så da jeg droppet å forsvare meg (vedkommende «motstander» fra rampelys hadde da over lengre tid fulgt etter meg i andre underforaer bare for å være stygg og også harselerte med kreften) og rapporterte heller inn uten å svare for meg i trådene, Da fikk jeg beskjed om at man kan bli utestengt for masse-rapportering pga det oppfattes som spam….asså🤷🏼♀️ ikke kan man forsvare seg, og ikke rapportere for mye regelbrudd om direkte brukerangrep. Så da valgte jeg bare å backe ut og skrive mest mulig som AB. De som drev på sånn har jeg nesten bare sett i rampelys, med unntak de andre trådene jeg var i. Samme personene har vært der hele tiden, så derfor er det lett å forstå at de grove brukerangrepet og brudd på regelverket ikke fikk konsekvens. Mulig de fikk en advarsel, men etter min mening burde noe sånt ført til utestengelse Etter at jeg begynte å skrive mest mulig som anonym og deltar mindre i rampelys så har jeg fått være i fred, så taktikken hjalp. Personlig så føler jeg at hvordan dette ble håndtert var en form for knebling da der var noen Influemcere jeg hadde/har et kritisk blikk til, og som jeg også dokumenterte det jeg skrev så det kunne ikke fjernes som spekulasjon. Så; det er forklaringen til at jeg er mindre synlig på forumet. Men jeg er daglig innom å leser, er ei fin tidstrøye når jeg feks er sliten etter behandling, er innlagt eller bare har en drittdag og ikke orker eller har kapasitet til å gjøre så mye. Har vært medlem lenge, og har også takket være forumet blitt kjent med to damer på privaten også🥰 (var litt godt å fortelle om det styret som var, det har gremmet meg en god del at de som var så stygge fikk holde på, mens jeg måtte bare trekke meg unna for å få fred., ene skrev t.o.m i innboksen min, trodde at så lenge det ikke var offentlig så kunne det ikke rapporteres🙄) 1 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. oktober 2023 #3144 Del Skrevet 4. oktober 2023 skruf skrev (1 time siden): Man kan så lure… jeg fikk advarsel en gang pga jeg brukte ordet «du» til noen jeg diskuterte i mot (noe som i mitt hode er normalt når man henvender seg til en person), og begrunnelsen var at «du» ble oppfattet som brukerdebatt… Moderatorene oppfordrer også til å rapportere inn i stedet for å svare på regelbrudd i tråder (å svare på regelbrudd er også regelbrudd fikk jeg beskjed om, selv om det er grovt brukerangrep på deg selv så får man ikke forsvare seg siden det da blir å anses som regelbrudd) Så da jeg droppet å forsvare meg (vedkommende «motstander» fra rampelys hadde da over lengre tid fulgt etter meg i andre underforaer bare for å være stygg og også harselerte med kreften) og rapporterte heller inn uten å svare for meg i trådene, Da fikk jeg beskjed om at man kan bli utestengt for masse-rapportering pga det oppfattes som spam….asså🤷🏼♀️ ikke kan man forsvare seg, og ikke rapportere for mye regelbrudd om direkte brukerangrep. Så da valgte jeg bare å backe ut og skrive mest mulig som AB. De som drev på sånn har jeg nesten bare sett i rampelys, med unntak de andre trådene jeg var i. Samme personene har vært der hele tiden, så derfor er det lett å forstå at de grove brukerangrepet og brudd på regelverket ikke fikk konsekvens. Mulig de fikk en advarsel, men etter min mening burde noe sånt ført til utestengelse Etter at jeg begynte å skrive mest mulig som anonym og deltar mindre i rampelys så har jeg fått være i fred, så taktikken hjalp. Personlig så føler jeg at hvordan dette ble håndtert var en form for knebling da der var noen Influemcere jeg hadde/har et kritisk blikk til, og som jeg også dokumenterte det jeg skrev så det kunne ikke fjernes som spekulasjon. Så; det er forklaringen til at jeg er mindre synlig på forumet. Men jeg er daglig innom å leser, er ei fin tidstrøye når jeg feks er sliten etter behandling, er innlagt eller bare har en drittdag og ikke orker eller har kapasitet til å gjøre så mye. Har vært medlem lenge, og har også takket være forumet blitt kjent med to damer på privaten også🥰 (var litt godt å fortelle om det styret som var, det har gremmet meg en god del at de som var så stygge fikk holde på, mens jeg måtte bare trekke meg unna for å få fred., ene skrev t.o.m i innboksen min, trodde at så lenge det ikke var offentlig så kunne det ikke rapporteres🙄) 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. oktober 2023 #3145 Del Skrevet 4. oktober 2023 (endret) skruf skrev (På 4.10.2023 den 10.40): Man kan så lure… jeg fikk advarsel en gang pga jeg brukte ordet «du» til noen jeg diskuterte i mot (noe som i mitt hode er normalt når man henvender seg til en person), og begrunnelsen var at «du» ble oppfattet som brukerdebatt… Moderatorene oppfordrer også til å rapportere inn i stedet for å svare på regelbrudd i tråder (å svare på regelbrudd er også regelbrudd fikk jeg beskjed om, selv om det er grovt brukerangrep på deg selv så får man ikke forsvare seg siden det da blir å anses som regelbrudd) Så da jeg droppet å forsvare meg (vedkommende «motstander» fra rampelys hadde da over lengre tid fulgt etter meg i andre underforaer bare for å være stygg og også harselerte med kreften) og rapporterte heller inn uten å svare for meg i trådene, Da fikk jeg beskjed om at man kan bli utestengt for masse-rapportering pga det oppfattes som spam….asså🤷🏼♀️ ikke kan man forsvare seg, og ikke rapportere for mye regelbrudd om direkte brukerangrep. Så da valgte jeg bare å backe ut og skrive mest mulig som AB. De som drev på sånn har jeg nesten bare sett i rampelys, med unntak de andre trådene jeg var i. Samme personene har vært der hele tiden, så derfor er det lett å forstå at de grove brukerangrepet og brudd på regelverket ikke fikk konsekvens. Mulig de fikk en advarsel, men etter min mening burde noe sånt ført til utestengelse Etter at jeg begynte å skrive mest mulig som anonym og deltar mindre i rampelys så har jeg fått være i fred, så taktikken hjalp. Personlig så føler jeg at hvordan dette ble håndtert var en form for knebling da der var noen Influemcere jeg hadde/har et kritisk blikk til, og som jeg også dokumenterte det jeg skrev så det kunne ikke fjernes som spekulasjon. Så; det er forklaringen til at jeg er mindre synlig på forumet. Men jeg er daglig innom å leser, er ei fin tidstrøye når jeg feks er sliten etter behandling, er innlagt eller bare har en drittdag og ikke orker eller har kapasitet til å gjøre så mye. Har vært medlem lenge, og har også takket være forumet blitt kjent med to damer på privaten også🥰 (var litt godt å fortelle om det styret som var, det har gremmet meg en god del at de som var så stygge fikk holde på, mens jeg måtte bare trekke meg unna for å få fred., ene skrev t.o.m i innboksen min, trodde at så lenge det ikke var offentlig så kunne det ikke rapporteres🙄) Fy så gale! 😡 jeg opplevde samme tull her med at en bruker fulgte meg i alle mulige tråder og plaget meg til det punktet at jeg slettet meg og ble vekke i 2 år, denne brukeren er heldigvis permanent utestengt nå men man glemmer aldri den uhyggen man opplevde i lengre tid 😕 jeg ble også ofte plaget av ab-er så derfor ironisk nok nå så er jeg for det meste ab selv når jeg ikke poster på sosial prat (er ikke ufin eller noe) Dumt det skal være slik Jeg er glad du fortsatt er på kg da! Endret 8. oktober 2023 av Cid 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. oktober 2023 #3146 Del Skrevet 4. oktober 2023 Cid skrev (3 minutter siden): Fy så gale! 😡 jeg opplevde samme tull her med at en bruker fulgte meg i alle mulige tråder og plaget meg til det punktet at jeg slettet meg og ble vekke i 2 år, denne brukeren er heldigvis permanent utestengt nå men man glemmer aldri den uhyggen man opplevde i lengre tid 😕 jeg ble også ofte plaget av ab-er så derfor ironisk nå så er jeg for det meste ab selv når jeg ikke poster på sosial prat (er ikke ufin eller noe) Dumt det skal være slik Jeg er glad du fortsatt er på kg da! Cassidy Tvillingene er helt enige. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. oktober 2023 #3147 Del Skrevet 4. oktober 2023 1 hour ago, skruf said: Man kan så lure… jeg fikk advarsel en gang pga jeg brukte ordet «du» til noen jeg diskuterte i mot (noe som i mitt hode er normalt når man henvender seg til en person), og begrunnelsen var at «du» ble oppfattet som brukerdebatt… Moderatorene oppfordrer også til å rapportere inn i stedet for å svare på regelbrudd i tråder (å svare på regelbrudd er også regelbrudd fikk jeg beskjed om, selv om det er grovt brukerangrep på deg selv så får man ikke forsvare seg siden det da blir å anses som regelbrudd) Så da jeg droppet å forsvare meg (vedkommende «motstander» fra rampelys hadde da over lengre tid fulgt etter meg i andre underforaer bare for å være stygg og også harselerte med kreften) og rapporterte heller inn uten å svare for meg i trådene, Da fikk jeg beskjed om at man kan bli utestengt for masse-rapportering pga det oppfattes som spam….asså🤷🏼♀️ ikke kan man forsvare seg, og ikke rapportere for mye regelbrudd om direkte brukerangrep. Så da valgte jeg bare å backe ut og skrive mest mulig som AB. De som drev på sånn har jeg nesten bare sett i rampelys, med unntak de andre trådene jeg var i. Samme personene har vært der hele tiden, så derfor er det lett å forstå at de grove brukerangrepet og brudd på regelverket ikke fikk konsekvens. Mulig de fikk en advarsel, men etter min mening burde noe sånt ført til utestengelse Etter at jeg begynte å skrive mest mulig som anonym og deltar mindre i rampelys så har jeg fått være i fred, så taktikken hjalp. Personlig så føler jeg at hvordan dette ble håndtert var en form for knebling da der var noen Influemcere jeg hadde/har et kritisk blikk til, og som jeg også dokumenterte det jeg skrev så det kunne ikke fjernes som spekulasjon. Så; det er forklaringen til at jeg er mindre synlig på forumet. Men jeg er daglig innom å leser, er ei fin tidstrøye når jeg feks er sliten etter behandling, er innlagt eller bare har en drittdag og ikke orker eller har kapasitet til å gjøre så mye. Har vært medlem lenge, og har også takket være forumet blitt kjent med to damer på privaten også🥰 (var litt godt å fortelle om det styret som var, det har gremmet meg en god del at de som var så stygge fikk holde på, mens jeg måtte bare trekke meg unna for å få fred., ene skrev t.o.m i innboksen min, trodde at så lenge det ikke var offentlig så kunne det ikke rapporteres🙄) Helt hårreisende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. oktober 2023 #3148 Del Skrevet 4. oktober 2023 skruf skrev (5 timer siden): Man kan så lure… jeg fikk advarsel en gang pga jeg brukte ordet «du» til noen jeg diskuterte i mot (noe som i mitt hode er normalt når man henvender seg til en person), og begrunnelsen var at «du» ble oppfattet som brukerdebatt… Moderatorene oppfordrer også til å rapportere inn i stedet for å svare på regelbrudd i tråder (å svare på regelbrudd er også regelbrudd fikk jeg beskjed om, selv om det er grovt brukerangrep på deg selv så får man ikke forsvare seg siden det da blir å anses som regelbrudd) Så da jeg droppet å forsvare meg (vedkommende «motstander» fra rampelys hadde da over lengre tid fulgt etter meg i andre underforaer bare for å være stygg og også harselerte med kreften) og rapporterte heller inn uten å svare for meg i trådene, Da fikk jeg beskjed om at man kan bli utestengt for masse-rapportering pga det oppfattes som spam….asså🤷🏼♀️ ikke kan man forsvare seg, og ikke rapportere for mye regelbrudd om direkte brukerangrep. Så da valgte jeg bare å backe ut og skrive mest mulig som AB. De som drev på sånn har jeg nesten bare sett i rampelys, med unntak de andre trådene jeg var i. Samme personene har vært der hele tiden, så derfor er det lett å forstå at de grove brukerangrepet og brudd på regelverket ikke fikk konsekvens. Mulig de fikk en advarsel, men etter min mening burde noe sånt ført til utestengelse Etter at jeg begynte å skrive mest mulig som anonym og deltar mindre i rampelys så har jeg fått være i fred, så taktikken hjalp. Personlig så føler jeg at hvordan dette ble håndtert var en form for knebling da der var noen Influemcere jeg hadde/har et kritisk blikk til, og som jeg også dokumenterte det jeg skrev så det kunne ikke fjernes som spekulasjon. Så; det er forklaringen til at jeg er mindre synlig på forumet. Men jeg er daglig innom å leser, er ei fin tidstrøye når jeg feks er sliten etter behandling, er innlagt eller bare har en drittdag og ikke orker eller har kapasitet til å gjøre så mye. Har vært medlem lenge, og har også takket være forumet blitt kjent med to damer på privaten også🥰 (var litt godt å fortelle om det styret som var, det har gremmet meg en god del at de som var så stygge fikk holde på, mens jeg måtte bare trekke meg unna for å få fred., ene skrev t.o.m i innboksen min, trodde at så lenge det ikke var offentlig så kunne det ikke rapporteres🙄) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. oktober 2023 #3149 Del Skrevet 4. oktober 2023 SVK skrev (3 timer siden): Helt hårreisende! Enig! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. oktober 2023 #3150 Del Skrevet 4. oktober 2023 SVK skrev (6 timer siden): Helt hårreisende! Entern skrev (3 timer siden): Enig! Cassidy Tvillingene er også helt enige. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ichiko Skrevet 11. oktober 2023 #3151 Del Skrevet 11. oktober 2023 On 8/28/2023 at 5:02 AM, Cid said: Begynner å bli en god stund siden @Ichiko var aktiv, håper alt går bra med henne On 8/28/2023 at 6:40 AM, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene håper også at alt går bra med henne. On 8/28/2023 at 6:46 PM, Entern said: Ja jeg savner også @Ichiko🥲 On 8/28/2023 at 7:58 PM, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene håper at hun kommer tilbake her på KG snart. 😭 Ååå dere altså! Dette varmet virkelig, tusen takk 💖 Beklager at jeg har vært borte så lenge, men nå er jeg her! Prøver å dingle med i hvert fall, til dere! 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. oktober 2023 #3152 Del Skrevet 11. oktober 2023 Ichiko skrev (4 minutter siden): 😭 Ååå dere altså! Dette varmet virkelig, tusen takk 💖 Beklager at jeg har vært borte så lenge, men nå er jeg her! Prøver å dingle med i hvert fall, til dere! Så kjekt å se deg igjen 😃 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. oktober 2023 #3153 Del Skrevet 11. oktober 2023 6 minutter siden, Ichiko said: 😭 Ååå dere altså! Dette varmet virkelig, tusen takk 💖 Beklager at jeg har vært borte så lenge, men nå er jeg her! Prøver å dingle med i hvert fall, til dere! Velkommen tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ichiko Skrevet 11. oktober 2023 #3154 Del Skrevet 11. oktober 2023 5 minutter siden, Cid said: Så kjekt å se deg igjen 😃 2 minutter siden, SVK said: Velkommen tilbake! Takk skal dere ha 😊 Leser litt i tråden nå. Ekstra stor klem og masse gode tanker ❤️ til @skruf : Det er så leit å høre hva du opplever, folk kan være så grusomme. F*** ta dem. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. oktober 2023 #3155 Del Skrevet 11. oktober 2023 Ichiko skrev (51 minutter siden): 😭 Ååå dere altså! Dette varmet virkelig, tusen takk 💖 Beklager at jeg har vært borte så lenge, men nå er jeg her! Prøver å dingle med i hvert fall, til dere! Ichiko skrev (39 minutter siden): Takk skal dere ha 😊 Leser litt i tråden nå. Ekstra stor klem og masse gode tanker ❤️ til @skruf : Det er så leit å høre hva du opplever, folk kan være så grusomme. F*** ta dem. Cassidy Tvillingene synes at det er fint å se deg, vi har savnet deg her på KG.🥰🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. oktober 2023 #3156 Del Skrevet 11. oktober 2023 Ichiko skrev (52 minutter siden): 😭 Ååå dere altså! Dette varmet virkelig, tusen takk 💖 Beklager at jeg har vært borte så lenge, men nå er jeg her! Prøver å dingle med i hvert fall, til dere! Godt å se deg igjen 😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ichiko Skrevet 11. oktober 2023 #3157 Del Skrevet 11. oktober 2023 2 minutter siden, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene synes at det er fint å se deg, vi har savnet deg her på KG.🥰🥰 2 minutter siden, Entern said: Godt å se deg igjen 😊 Takk 😭 godt å se dere også 🥰 Leste noen av innleggene til Entern på "aktuelt"-forumet, de var bra. Kommer til å trenge noe tid på å oppdatere meg på hva som har foregått her på "sosialt" siden sist jeg var her; det blir mye å ta for seg! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. oktober 2023 #3158 Del Skrevet 11. oktober 2023 Ichiko skrev (Akkurat nå): Takk 😭 godt å se dere også 🥰 Leste noen av innleggene til Entern på "aktuelt"-forumet, de var bra. Kommer til å trenge noe tid på å oppdatere meg på hva som har foregått her på "sosialt" siden sist jeg var her; det blir mye å ta for seg! Bare ikke prøve å lese alt folk har skrevet siden sist, da blir du sittende å lese til neste år 😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. oktober 2023 #3159 Del Skrevet 11. oktober 2023 Ichiko skrev (1 minutt siden): Takk 😭 godt å se dere også 🥰 Leste noen av innleggene til Entern på "aktuelt"-forumet, de var bra. Kommer til å trenge noe tid på å oppdatere meg på hva som har foregått her på "sosialt" siden sist jeg var her; det blir mye å ta for seg! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ichiko Skrevet 11. oktober 2023 #3160 Del Skrevet 11. oktober 2023 1 minutt siden, Cid said: Bare ikke prøve å lese alt folk har skrevet siden sist, da blir du sittende å lese til neste år 😂 😄 Ja, det er vel en hel føljetong! Må prøve å få med meg noen av episodene i hvert fall, sånn at jeg er litt oppdatert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå