Entern Skrevet 8. juli 2023 #2901 Del Skrevet 8. juli 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Hvem er de? Zenobia var dronning av bystaten Palmyra i Syria for to tusen år siden. Hun ble drept av romerne etter å ha gjort et seriøst forsøk på å kjeppjage dem. Dyktig statsleder og general. Det med Aquilonia er fordi i R. E. Howard sine fortellinger om Conan, etter at Conan blir konge av Aquilonia gifter han seg med en nemediansk haremsdame ved navn Zenobia (med navnet hentet fra den historiske personen ovenfor). 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 8. juli 2023 #2902 Del Skrevet 8. juli 2023 Entern skrev (11 minutter siden): Har ikke sett henne på lenge, hun er alltid hyggelig å snakke med, klok og god person. Enig Cid skrev (12 minutter siden): Tror hun er lei av kg, vært lite her siste tida. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 9. juli 2023 #2903 Del Skrevet 9. juli 2023 Athena Freyja skrev (21 timer siden): @Zenobia Her er jeg Det er sommer Entern skrev (21 timer siden): Har ikke sett henne på lenge, hun er alltid hyggelig å snakke med, klok og god person. Tasen tukk, jeg leser her ofte, men skriver lite. Cid skrev (21 timer siden): Tror hun er lei av kg, vært lite her siste tida. Neida, bare tiden som er knapp. Sommeren kom jo omsider Cid skrev (21 timer siden): Hun ble sint på meg sist gang da Neeeeida Entern skrev (21 timer siden): 😭 Hun er en av de mest interessante å snakke med her 😭 Du verden! Jeg er her Entern skrev (21 timer siden): Håper @Zenobia kommer tilbake, Sosialprat er ikke det samme uten dronningen av Palmyra* 😭 *=og Aquilonia, for så vidt 😅 Jeg dro aldri Athena Freyja skrev (21 timer siden): Enig Jeg skal skjerpe meg og bidra litt og ikke bare lese andres bidrag. *bretter opp ermene og dykker inn i en tråd* 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 9. juli 2023 #2904 Del Skrevet 9. juli 2023 Zenobia skrev (1 minutt siden): Her er jeg Det er sommer Tasen tukk, jeg leser her ofte, men skriver lite. Neida, bare tiden som er knapp. Sommeren kom jo omsider Neeeeida Du verden! Jeg er her Jeg dro aldri Jeg skal skjerpe meg og bidra litt og ikke bare lese andres bidrag. *bretter opp ermene og dykker inn i en tråd* Fint å se deg, du er en av de beste her 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. juli 2023 #2905 Del Skrevet 9. juli 2023 Zenobia skrev (21 minutter siden): Her er jeg Det er sommer Tasen tukk, jeg leser her ofte, men skriver lite. Neida, bare tiden som er knapp. Sommeren kom jo omsider Neeeeida Du verden! Jeg er her Jeg dro aldri Jeg skal skjerpe meg og bidra litt og ikke bare lese andres bidrag. *bretter opp ermene og dykker inn i en tråd* Veldig fint og hyggelig å se deg 😊😊😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. juli 2023 #2906 Del Skrevet 12. juli 2023 @Elysion 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 15. juli 2023 #2907 Del Skrevet 15. juli 2023 @Embla Othea er ikke så aktiv lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. juli 2023 #2908 Del Skrevet 15. juli 2023 SVK skrev (6 minutter siden): @Embla Othea er ikke så aktiv lenger. Cassidy Tvillingene vet og vi savner Bestevenninnen vår her inne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. juli 2023 #2909 Del Skrevet 15. juli 2023 SVK skrev (3 timer siden): @Embla Othea er ikke så aktiv lenger. Savner henne også 😢 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. juli 2023 #2910 Del Skrevet 15. juli 2023 Entern skrev (4 timer siden): Savner henne også 😢 Cassidy Tvillingene håper at hun kommer tilbake her på KG. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 21. juli 2023 #2911 Del Skrevet 21. juli 2023 @Dr. Ops Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 21. juli 2023 #2912 Del Skrevet 21. juli 2023 SVK skrev (3 minutter siden): @Dr. Ops Enig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. juli 2023 #2913 Del Skrevet 21. juli 2023 SVK skrev (2 timer siden): @Dr. Ops Entern skrev (2 timer siden): Enig Cassidy Tvillingene er også enige. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampen Skrevet 21. juli 2023 #2914 Del Skrevet 21. juli 2023 nysgjerrigdame skrev (På 1.2.2023 den 23.51): Hvor har det blitt av katten og vampen? Nothing lasts forever 🙂 Jeg gikk egentlig bare tom for ting å si. 2 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. juli 2023 #2915 Del Skrevet 21. juli 2023 Vampen skrev (4 minutter siden): Nothing lasts forever 🙂 Jeg gikk egentlig bare tom for ting å si. Kjekt å se deg igjen her 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampen Skrevet 21. juli 2023 #2916 Del Skrevet 21. juli 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Kjekt å se deg igjen her Takk takk! Jeg har ikke tenkt å flytte inn igjen altså. Om noe er jeg vel egentlig mest sjokka over at jeg husket innloggingen og at det fortsatt finnes folk her som husker meg 😁 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. juli 2023 #2917 Del Skrevet 22. juli 2023 Vampen skrev (16 timer siden): Takk takk! Jeg har ikke tenkt å flytte inn igjen altså. Om noe er jeg vel egentlig mest sjokka over at jeg husket innloggingen og at det fortsatt finnes folk her som husker meg 😁 Det er synd 😕 jeg syntes alltid du skrev mye bra 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 22. juli 2023 #2918 Del Skrevet 22. juli 2023 (endret) SVK skrev (På 15.7.2023 den 3.52): @Embla Othea er ikke så aktiv lenger. Ciaran og Ciara skrev (På 15.7.2023 den 3.59): Cassidy Tvillingene vet og vi savner Bestevenninnen vår her inne. Entern skrev (På 15.7.2023 den 7.24): Savner henne også 😢 Savner dere ❤️ Helsen er dårlig som dere vet, fortsatt mye romskjerming og jeg blir beltelagt daglig. Men jeg er i gode hender, så det går fint 💕 Endret 22. juli 2023 av Embla Othea 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 22. juli 2023 #2919 Del Skrevet 22. juli 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Savner dere ❤️ Helsen er dårlig som dere vet, fortsatt mye romskjerming og jeg blir beltelagt daglig. Men jeg er i gode hender, så det går fint 💕 Veldig godt å se deg!!!❤️ Godt å høre det går fint❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. juli 2023 #2920 Del Skrevet 22. juli 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Savner dere ❤️ Helsen er dårlig som dere vet, fortsatt mye romskjerming og jeg blir beltelagt daglig. Men jeg er i gode hender, så det går fint 💕 Cassidy Tvillingene er glade for at det går fint, og vi savner deg også kjempemasse. Og vi håper at du kommer tilbake hit senere når du føler deg klar for det. For du har alltid venner her som er glade i deg @Embla Othea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå