Gjest SVK Skrevet 29. juni 2023 #2861 Del Skrevet 29. juni 2023 16 hours ago, Entern said: Villfisker Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 1. juli 2023 #2862 Del Skrevet 1. juli 2023 Kvakkekyllingen 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. juli 2023 #2863 Del Skrevet 1. juli 2023 Athena Freyja skrev (2 timer siden): Kvakkekyllingen What?! Hun var jo aktiv til nylig og alt virket bra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 1. juli 2023 #2864 Del Skrevet 1. juli 2023 Cid skrev (2 timer siden): What?! Hun var jo aktiv til nylig og alt virket bra Hvorfor sletta hun seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. juli 2023 #2865 Del Skrevet 1. juli 2023 Lurven skrev (30 minutter siden): Hvorfor sletta hun seg? Ingen anelse, vi prata i såpe tråden tidligere i natt, ingenting tilsa at hun ville slette seg 😢 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 1. juli 2023 #2866 Del Skrevet 1. juli 2023 Har Kvakkekyllingen slettet seg?! Men da ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. juli 2023 #2867 Del Skrevet 1. juli 2023 Kvakkekyllingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 1. juli 2023 #2868 Del Skrevet 1. juli 2023 Å nei, har Kvakke sletta seg? Kom tilbake! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 2. juli 2023 #2869 Del Skrevet 2. juli 2023 Athena Freyja skrev (På 1.7.2023 den 5.36): Kvakkekyllingen Peanut skrev (På 1.7.2023 den 11.33): Har Kvakkekyllingen slettet seg?! Men da ❤️ Cid skrev (På 1.7.2023 den 7.53): What?! Hun var jo aktiv til nylig og alt virket bra SVK skrev (På 1.7.2023 den 11.51): Kvakkekyllingen jukkapalme skrev (På 1.7.2023 den 16.03): Å nei, har Kvakke sletta seg? Kom tilbake! Hei! Kvakk is back. Eller vet ikke helt. Kan jo la denne kontoen stå. Bare lei av kg og blir så irritert noen ganger. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 2. juli 2023 #2870 Del Skrevet 2. juli 2023 Just now, Kvakky said: Hei! Kvakk is back. Eller vet ikke helt. Kan jo la denne kontoen stå. Bare lei av kg og blir så irritert noen ganger. Så bra du er tilbake! Ærlig sak å være lei og irritert. Men glad du lagde denne kontoen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 2. juli 2023 #2871 Del Skrevet 2. juli 2023 31 minutter siden, Kvakky said: Hei! Kvakk is back. Eller vet ikke helt. Kan jo la denne kontoen stå. Bare lei av kg og blir så irritert noen ganger. !!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 2. juli 2023 #2872 Del Skrevet 2. juli 2023 Kvakky skrev (28 minutter siden): Hei! Kvakk is back. Eller vet ikke helt. Kan jo la denne kontoen stå. Bare lei av kg og blir så irritert noen ganger. Så godt at du er tilbake! 💜 Forstår deg godt, blir ofte lei og irritert jeg også og enkelte tråder trigger depresjonen og angsten min veldig. Har vært på nippet på å slette meg mange ganger jeg også, men har heller tatt meg noen lange pauser. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. juli 2023 #2873 Del Skrevet 2. juli 2023 jukkapalme skrev (3 minutter siden): Så godt at du er tilbake! 💜 Forstår deg godt, blir ofte lei og irritert jeg også og enkelte tråder trigger depresjonen og angsten min veldig. Har vært på nippet på å slette meg mange ganger jeg også, men har heller tatt meg noen lange pauser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. juli 2023 #2874 Del Skrevet 2. juli 2023 jukkapalme skrev (5 minutter siden): Så godt at du er tilbake! 💜 Forstår deg godt, blir ofte lei og irritert jeg også og enkelte tråder trigger depresjonen og angsten min veldig. Har vært på nippet på å slette meg mange ganger jeg også, men har heller tatt meg noen lange pauser. Jeg hadde savnet deg veldig 😢❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. juli 2023 #2875 Del Skrevet 2. juli 2023 jukkapalme skrev (6 minutter siden): Så godt at du er tilbake! 💜 Forstår deg godt, blir ofte lei og irritert jeg også og enkelte tråder trigger depresjonen og angsten min veldig. Har vært på nippet på å slette meg mange ganger jeg også, men har heller tatt meg noen lange pauser. Cassidy Tvillingene hadde også savnet deg veldig.😢😢🥰🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 2. juli 2023 #2876 Del Skrevet 2. juli 2023 Cid skrev (17 minutter siden): Jeg hadde savnet deg veldig 😢❤️ Jeg hadde savnet deg også veldig ♥️ men jeg skal ikke slette meg, tar heller pause om jeg føler for det. Den siste ble jo veldig lang. Da var det nesten så jeg slettet meg. Ciaran og Ciara skrev (15 minutter siden): Cassidy Tvillingene hadde også savnet deg veldig.😢😢🥰🥰 Jeg hadde savnet dere også om dere slettet dere 💜 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. juli 2023 #2877 Del Skrevet 2. juli 2023 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Jeg hadde savnet deg også veldig ♥️ men jeg skal ikke slette meg, tar heller pause om jeg føler for det. Den siste ble jo veldig lang. Da var det nesten så jeg slettet meg. Jeg hadde savnet dere også om dere slettet dere 💜 Cassidy Tvillingene har ingen planer om å slette oss. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 2. juli 2023 #2878 Del Skrevet 2. juli 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene har ingen planer om å slette oss. Det er bra 👍🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. juli 2023 #2879 Del Skrevet 2. juli 2023 jukkapalme skrev (2 minutter siden): Det er bra 👍🏻 Cassidy Tvillingene henger fast på Sosial prat på KG som to klegger.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. juli 2023 #2880 Del Skrevet 3. juli 2023 jukkapalme skrev (13 timer siden): Så godt at du er tilbake! 💜 Forstår deg godt, blir ofte lei og irritert jeg også og enkelte tråder trigger depresjonen og angsten min veldig. Har vært på nippet på å slette meg mange ganger jeg også, men har heller tatt meg noen lange pauser. Må ikke slette deg da 💙 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå