Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 12. mars 2023 #2741 Del Skrevet 12. mars 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Kjennet at jeg har savnet at @Lurven heter nettopp det..😌 Han er og forblir en lurv 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 12. mars 2023 #2742 Del Skrevet 12. mars 2023 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Kjennet at jeg har savnet at @Lurven heter nettopp det..😌 🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 13. mars 2023 #2743 Del Skrevet 13. mars 2023 Sommer2464 skrev (På 19.2.2023 den 16.31): Ja han var en aktiv debattant. Rart hvis han fortsatt lever synes jeg. Når en så aktiv bruker bare forsvinner begynner jeg nesten å tro at han er død. Eller så var han av en eller annen grunn så lei av forumet at han bare dro. Åh, det brukernavnet var kjent! Husker brukernavnet og at vedkommende skrev endel her inne for lenge siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 13. mars 2023 #2744 Del Skrevet 13. mars 2023 Lurer enda på kompisen min @bjoneer blitt av. Vet han møtte ei dame i sommer, men jeez 🙈 Vi har tekstet på innboks her inne i 3 år eller noe, om ikke lenger. Plutselig fikk jeg ikke noe lyd fra han og pålogget sist i høst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. mars 2023 #2745 Del Skrevet 13. mars 2023 Maestro skrev (10 minutter siden): Lurer enda på kompisen min @bjoneer blitt av. Vet han møtte ei dame i sommer, men jeez 🙈 Vi har tekstet på innboks her inne i 3 år eller noe, om ikke lenger. Plutselig fikk jeg ikke noe lyd fra han og pålogget sist i høst. Suger når man har kontakt med noen og så forsvinner de for godt uten at man vet om de har det bra og for hva man vet så kan noe tragisk ha hendt 😕 har hendt med meg her før også og når jeg hadde kontakt med noen på Mail, man blir bekymret spesielt når man vet at vedkommende sliter med sykdom eller annet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. mars 2023 #2746 Del Skrevet 13. mars 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Suger når man har kontakt med noen og så forsvinner de for godt uten at man vet om de har det bra og for hva man vet så kan noe tragisk ha hendt 😕 har hendt med meg her før også og når jeg hadde kontakt med noen på Mail, man blir bekymret spesielt når man vet at vedkommende sliter med sykdom eller annet Cassidy Tvillingene er også bekymret for sånt. Vi to hadde en venninne på Diskusjon som også slet psykisk. Vi ble kjente med henne i 2020, og i januar 2021 slettet hun plutselig brukeren sin uten å si ifra til noen. Vi er fortsatt bekymret for henne for vi vet jo ikke om hun har det bra eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 13. mars 2023 #2747 Del Skrevet 13. mars 2023 Cid skrev (40 minutter siden): Suger når man har kontakt med noen og så forsvinner de for godt uten at man vet om de har det bra og for hva man vet så kan noe tragisk ha hendt 😕 har hendt med meg her før også og når jeg hadde kontakt med noen på Mail, man blir bekymret spesielt når man vet at vedkommende sliter med sykdom eller annet Er liksom det. Aldri nevnt sykdom, han altså. Er meg som feila noe av oss to 😂🙈Var så hyggelig og prate om alt mulig, en som spør hvordan det går og sånn. Virka genuint at han "lytta" og var interessert i hverdagen min, ting jeg tenkte på, KATTEN min 🙈😂 Vet ikke navnet heller, så er liksom ikke bare og trave gjennom facebook heller, da han er fra Oslo et sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. mars 2023 #2748 Del Skrevet 13. mars 2023 Maestro skrev (6 timer siden): Er liksom det. Aldri nevnt sykdom, han altså. Er meg som feila noe av oss to 😂🙈Var så hyggelig og prate om alt mulig, en som spør hvordan det går og sånn. Virka genuint at han "lytta" og var interessert i hverdagen min, ting jeg tenkte på, KATTEN min 🙈😂 Vet ikke navnet heller, så er liksom ikke bare og trave gjennom facebook heller, da han er fra Oslo et sted. Jeg synes du virker som en god person 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 13. mars 2023 #2749 Del Skrevet 13. mars 2023 Cid skrev (12 timer siden): Jeg synes du virker som en god person 😊 Ditto 💛 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 26. mars 2023 #2750 Del Skrevet 26. mars 2023 @Entern. Jeg savner deg. Stabilt trivelig fyr. 🥹🥰 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. mars 2023 #2751 Del Skrevet 26. mars 2023 Embla Othea skrev (3 minutter siden): @Entern. Jeg savner deg. Stabilt trivelig fyr. 🥹🥰 Cassidy Tvillingene savner han også her på KG for Sosial prat og KG er ikke det samme uten @Entern🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 26. mars 2023 #2752 Del Skrevet 26. mars 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene savner han også her på KG for Sosial prat og KG er ikke det samme uten @Entern🥰🥰 Enig. 🥹 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. mars 2023 #2753 Del Skrevet 26. mars 2023 Er lenge siden @jukkapalme har vært her, håper alt er bra med deg ❤️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. mars 2023 #2754 Del Skrevet 26. mars 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Er lenge siden @jukkapalme har vært her, håper alt er bra med deg ❤️ Cassidy Tvillingene savner henne også, for hun er en hyggelig og grei dame.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 26. mars 2023 #2755 Del Skrevet 26. mars 2023 Sommer2464 skrev (På 12.3.2023 den 13.11): Vet jo at hun døde av kreft, men likte citronella godt Hæ? Er hun død? 🥹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 26. mars 2023 #2756 Del Skrevet 26. mars 2023 Embla Othea skrev (1 time siden): Hæ? Er hun død? 🥹 Ja denne brukeren døde for mange år siden desverre. Hadde kreft i ett år før hun døde i 2018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 26. mars 2023 #2757 Del Skrevet 26. mars 2023 Embla Othea skrev (2 timer siden): @Entern. Jeg savner deg. Stabilt trivelig fyr. 🥹🥰 Enig forumet(spesielt sosial prat) er ikke det samme uten Entern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. mars 2023 #2758 Del Skrevet 26. mars 2023 Sommer2464 skrev (1 minutt siden): Enig forumet(spesielt sosial prat) er ikke det samme uten Entern Cassidy Tvillingene er helt enige, det merkes godt når Entern ikke er her og poster. Vi gleder oss til han kommer tilbake her i juni. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 26. mars 2023 #2759 Del Skrevet 26. mars 2023 Sommer2464 skrev (21 minutter siden): Ja denne brukeren døde for mange år siden desverre. Hadde kreft i ett år før hun døde i 2018 Forferdelig. 🥹❤️ Sommer2464 skrev (19 minutter siden): Enig forumet(spesielt sosial prat) er ikke det samme uten Entern Ja - det merkes at han er borte. Han var et utrolig positivt tilskudd på sosioprat. 🥹 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. mars 2023 #2760 Del Skrevet 26. mars 2023 Sommer2464 skrev (2 timer siden): Ja denne brukeren døde for mange år siden desverre. Hadde kreft i ett år før hun døde i 2018 Hun var en klok person ❤️ Sommer2464 skrev (2 timer siden): Enig forumet(spesielt sosial prat) er ikke det samme uten Entern Er heldigvis fortsatt mange hyggelige folk her 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå