Gå til innhold

Minneverdige og savnede KG-brukere

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, jukkapalme said:

Ja 😞 Prøver å gjøre desember koselig for meg selv hvert år med adventskalender, pepperkakebaking osv, men likevel blir julen like tung, selv om jeg alltid feirer julaften med verdens beste foreldre og samboer og det aldri er noe stress. Men det er jo vanlig at depresjonen stiger rundt høytider. 

Ja, pass godt på pus ♥️ Passet ikke du den pusen i fjor også? Eller har jeg drømt?

Synes du er superflink som prøver å gjøre desember koselig selv om du er deprimert. 

Jo, jeg passet på pusen sist nyttår også. Kult du husket det! 

Håper 2023 blir året hvor depresjonen din blir bedre/forsvinner. :klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SVK skrev (6 minutter siden):

Synes du er superflink som prøver å gjøre desember koselig selv om du er deprimert. 

Jo, jeg passet på pusen sist nyttår også. Kult du husket det! 

Håper 2023 blir året hvor depresjonen din blir bedre/forsvinner. :klem3:

Takk, snille du :klem:  Hehe, er nok også en unnskyldning for å kjøpe en dyr kalender med hudpleie og stæsj. Men jeg prøver å glede meg til jul, men klarer det aldri.

Hehe, jeg pleier å huske ting som har med katter å gjøre 😹 Og du er jo så koselig også 💜

Takk ♥️ Forsvinner gjør det ikke, for jeg har slitt med det siden barneskolen og hovedgrunnen til depresjonen er noe kronisk som ikke kan bli bra. Har prøvd ulike behandlingstilbud og medisiner, men det har ikke hatt noen effekt på meg og nå har det gått såpass langt at jeg ikke tør søke hjelp igjen. Men jeg er glad jeg har kattene, voffen og samboeren, ihvertfall. Og dere fine her på sosial prat :klemmer: Internett hadde vært et kjedelig sted uten dere! 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, jukkapalme said:

Takk, snille du :klem:  Hehe, er nok også en unnskyldning for å kjøpe en dyr kalender med hudpleie og stæsj. Men jeg prøver å glede meg til jul, men klarer det aldri.

Hehe, jeg pleier å huske ting som har med katter å gjøre 😹 Og du er jo så koselig også 💜

Takk ♥️ Forsvinner gjør det ikke, for jeg har slitt med det siden barneskolen og hovedgrunnen til depresjonen er noe kronisk som ikke kan bli bra. Har prøvd ulike behandlingstilbud og medisiner, men det har ikke hatt noen effekt på meg og nå har det gått såpass langt at jeg ikke tør søke hjelp igjen. Men jeg er glad jeg har kattene, voffen og samboeren, ihvertfall. Og dere fine her på sosial prat :klemmer: Internett hadde vært et kjedelig sted uten dere! 

Tusen takk! 

Skjønner, håper  at ting blir bedre selv om depresjonen aldri skulle forsvinner.  Flott du har katt, hund og samboer. Helt enig i at sosial prat er en fin gjeng. :klem3:

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (Akkurat nå):

Takk!

Skjønner, håper  at ting blir bedre selv om depresjonen aldri skulle forsvinner.  Flott du har katt, hund og samboer. Og helt enig i at sosial prat er en fin gjeng. :klem3:

Tusen takk, gode du :klem3: Ja, glad jeg har dem og dere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (30 minutter siden):

Håper du straks kommer tilbake!

Fortere enn du aner 😁

Peanut skrev (25 minutter siden):

Hun skal jo det B1A47BC5-4A6F-47EE-AF9A-DCBC8805E754.gif.68218e87004259fa37f7e808105fcbc5.gif I dag. 

Det stemmer, 1.januar :tommelopp2:

Og riktig godt nyttår til alle sammen :skåler:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Athena Catalina. said:

Fortere enn du aner 😁

Så bra og godt nyttår! :skåler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (På 31.12.2022 den 21.24):

Ååå, dere er vel gode ♥️ Fininger! Er den pokkers depresjonen igjen og det blir alltid verre rundt høytider som jul og nyttår, samt på sommeren.

Håper dere har en fin dag/kveld idag 💜🥳 Her er det stille og rolig. Jeg har få venner, så har ingen å feire med (utenom samboeren da), men jeg hadde aldri reist fra hunden og kattene på en dag som denne uansett. Har alltid vondt i magen på nyttårsaften, for jeg tenker sånn på alle dyrene som lider og blir skremt. Heldigvis lite raketter der jeg bor og hunden og kattene er inne med TV-en på, så går alltid bra, men likevel...

Veldig kjekt å se deg her igjen ❤️ Trist det med depresjonen :( 

Jeg har få venner selv også siden jeg ikke er sosial

Håper dette blir et bedre år for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (9 timer siden):

Veldig kjekt å se deg her igjen ❤️ Trist det med depresjonen :( 

Jeg har få venner selv også siden jeg ikke er sosial

Håper dette blir et bedre år for deg :)

Tusen takk. Koselig å se deg igjen og ♥️ Jeg er heller ikke særlig sosial av meg. Godt nyttår, forresten! 🥳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Tusen takk. Koselig å se deg igjen og ♥️ Jeg er heller ikke særlig sosial av meg. Godt nyttår, forresten! 🥳

Takk det samme :)

Skal du se på Farmen Kjendis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (20 minutter siden):

Takk det samme :)

Skal du se på Farmen Kjendis?

Ja, må jo det :) selv om jeg bare har hørt om noen få av dem. Gleder meg til det begynner! Du da, skal du se på? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (6 minutter siden):

Ja, må jo det :) selv om jeg bare har hørt om noen få av dem. Gleder meg til det begynner! Du da, skal du se på? 

Kanskje, jeg kjenner ikke på noen lyst nå egentlig, jeg syntes høstens sesong var så kjedelig å følge med på at jeg er i tvil om jeg orker å se mere farmen serier, jeg måtte vel bli lei før eller siden 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 timer siden):

Kanskje, jeg kjenner ikke på noen lyst nå egentlig, jeg syntes høstens sesong var så kjedelig å følge med på at jeg er i tvil om jeg orker å se mere farmen serier, jeg måtte vel bli lei før eller siden 🤪

Skjønner hva du mener, blir lei jeg også, spesielt på slutten av sesongen. Men gleder meg likevel alltid til en ny sesong :)  Håper denne sesongen blir bedre enn fjorårets. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (2 minutter siden):

Skjønner hva du mener, blir lei jeg også, spesielt på slutten av sesongen. Men gleder meg likevel alltid til en ny sesong :)  Håper denne sesongen blir bedre enn fjorårets. 

Kan umulig bli verre enn 2022 sesongen 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Athena Catalina. skrev (På 1.1.2023 den 0.44):

Fortere enn du aner 😁

Regnet med at det bare var et kjapt «kontobytte» :)

Hvor mange innlegg har du egentlig skrevet her fra alle kontoene til sammen? En halv million?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...