Gjest Cid Skrevet 6. februar 2022 #2021 Del Skrevet 6. februar 2022 Sjelevenn skrev (1 minutt siden): Det har vi heldighvis forskjellige meninger om. Vær grei da 😡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 6. februar 2022 #2022 Del Skrevet 6. februar 2022 Sjelevenn skrev (1 minutt siden): Det har vi heldighvis forskjellige meninger om. Sjelevenn skrev (1 minutt siden): 🤦🏻♀️ Selvfølgelig vil det være delte meninger om brukere. Det er helt sikkert noen som ville blitt glad om jeg også forsvant herifra, men dette er en positiv tråd. La oss passe på at den ikke glir ut i brukerdebatt. Vi trenger ikke slik type negativitet. 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 6. februar 2022 #2023 Del Skrevet 6. februar 2022 (endret) Igjen må jeg si, @Juks❤️❤️ Han har vært borte i et par år nå, men vi hadde milelange samtaler på PM. Han valgte tilslutt å slette seg, men sa at han skulle prøve å finne meg igjen om han kom tilbake. Jeg håper han tar kontakt hvis han kommer tilbake. ❤️ Endret 3. oktober 2022 av Tvillingsjel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. februar 2022 #2024 Del Skrevet 6. februar 2022 Tvillingsjel skrev (3 minutter siden): Igjen må jeg si, @Juks❤️❤️ Han har vært borte i et par år nå, men vi hadde milelange samtaler på PM. Han var også en støtte for meg i etterkant av bruddet med min voldelige ekskjæreste. Han valgte tilslutt å slette seg, men sa at han skulle prøve å finne meg igjen om han kom tilbake. Jeg håper han tar kontakt hvis han kommer tilbake. ❤️ Trist når brukere man liker forsvinner @Salka er en jeg pratet mye med på pm og jeg savner henne, hun var alltid så snill og hyggelig ♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thildamor Skrevet 6. februar 2022 #2025 Del Skrevet 6. februar 2022 Hvor er det blitt av @Jerry Lee? Lenge siden jeg har sett noe fra han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 6. februar 2022 #2026 Del Skrevet 6. februar 2022 Just now, Cid said: Trist når brukere man liker forsvinner @Salka er en jeg pratet mye med på pm og jeg savner henne, hun var alltid så snill og hyggelig ♥️ Savner Salka jeg også. Hun skrev hun bare ble deprimert av Kvinneguiden så derfor ønsker hun ikke å være her. Men håper det går bra med henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. februar 2022 #2027 Del Skrevet 6. februar 2022 Thildamor skrev (1 minutt siden): Hvor er det blitt av @Jerry Lee? Lenge siden jeg har sett noe fra han? Noen skrev her at de visste hvorfor han ikke er her men husker ikke hvem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. februar 2022 #2028 Del Skrevet 6. februar 2022 SVK skrev (Akkurat nå): Savner Salka jeg også. Hun skrev hun bare ble deprimert av Kvinneguiden så derfor ønsker hun ikke å være her. Men håper det går bra med henne. Så dumt Skulle vært flere som henne her i verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 6. februar 2022 #2029 Del Skrevet 6. februar 2022 Just now, Cid said: Så dumt Skulle vært flere som henne her i verden Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. februar 2022 #2030 Del Skrevet 6. februar 2022 SVK skrev (2 minutter siden): Enig! Men glad at du og dere andre hyggelige brukere er her, dere gjør kg til et forum verdt å henge på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thildamor Skrevet 6. februar 2022 #2031 Del Skrevet 6. februar 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Noen skrev her at de visste hvorfor han ikke er her men husker ikke hvem En kan ikke huske alt heller! Kom bare på at det var lenge siden jeg så noe fra han når denne tråden dukket opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. februar 2022 #2032 Del Skrevet 6. februar 2022 Rart å tenke på at det er 7 år siden jeg lagde denne tråden, tiden flyr. Veldig kjekt at folk har fått brukt den i de årene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 6. februar 2022 #2033 Del Skrevet 6. februar 2022 1 minutt siden, Cid said: Men glad at du og dere andre hyggelige brukere er her, dere gjør kg til et forum verdt å henge på Takk og i like måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nimbus2000 Skrevet 6. februar 2022 #2034 Del Skrevet 6. februar 2022 Husker også en bruker som het PomPom. Hun er savnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. februar 2022 #2035 Del Skrevet 6. februar 2022 @Arabella er noen jeg fortsatt håper kommer tilbake, en klok dame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. februar 2022 #2036 Del Skrevet 6. februar 2022 Nimbus2000 skrev (Akkurat nå): Husker også en bruker som het PomPom. Hun er savnet. Det høres litt kjent ut, er det mange år siden hun forsvant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nimbus2000 Skrevet 6. februar 2022 #2037 Del Skrevet 6. februar 2022 Cid skrev (Akkurat nå): @Arabella er noen jeg fortsatt håper kommer tilbake, en klok dame Enig. Bekymret for henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thildamor Skrevet 6. februar 2022 #2038 Del Skrevet 6. februar 2022 Cid skrev (Akkurat nå): @Arabella er noen jeg fortsatt håper kommer tilbake, en klok dame Ja, hun savner jeg også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nimbus2000 Skrevet 6. februar 2022 #2039 Del Skrevet 6. februar 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Det høres litt kjent ut, er det mange år siden hun forsvant? Vet ikke når hun forsvant. Hun har slettet brukeren så ikke lett å se når hun var her sist. Men det er en del år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. februar 2022 #2040 Del Skrevet 6. februar 2022 Nimbus2000 skrev (1 minutt siden): Enig. Bekymret for henne. Thildamor skrev (Akkurat nå): Ja, hun savner jeg også. Og så Mann42, jeg misunner de begge for hvor gode de er til å argumentere og komme med lange velskrevne innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå