godjenten Skrevet 15. juni 2018 #1021 Del Skrevet 15. juni 2018 ElizabethTaylor 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godjenten Skrevet 17. juni 2018 #1022 Del Skrevet 17. juni 2018 Zumo de Melocotón 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 17. juni 2018 #1023 Del Skrevet 17. juni 2018 På 15.6.2018 den 16.57, godjenten skrev: ElizabethTaylor Når slettet hun seg? Trodde hun fortsatt var her 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godjenten Skrevet 18. juni 2018 #1024 Del Skrevet 18. juni 2018 14 hours ago, Winza said: Når slettet hun seg? Trodde hun fortsatt var her 😕 Vet ikke når hun slettet seg. Får håpe hun kommer tilbake. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godjenten Skrevet 27. juni 2018 #1025 Del Skrevet 27. juni 2018 Impressa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 6. juli 2018 #1026 Del Skrevet 6. juli 2018 @Fantastica Har ikke sett henne her på lenge, håper hun blir aktiv igjen da jeg synes hun er en hyggelig bruker og hun skriver mye bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 9. juli 2018 #1027 Del Skrevet 9. juli 2018 Er lenge siden jeg har sett @Okapi her, håper han logger seg på igjen en gang, en hyggelig bruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bella_ Skrevet 9. juli 2018 #1028 Del Skrevet 9. juli 2018 Haha, jeg er tilbake på Kvinneguiden etter over to års pause. Skrev aldri så mye, men var innom hver dag. De tre jeg husker at jeg så mest rundt om i forumet er blant annet: Waco (han fikk en del kjeft, hvis jeg husker riktig), en dame som kalte seg Gjest (jeg har en følelse av at hun fortsatt er her) og en mann jeg syntes virket hyggelig.. Husker han hadde et bilde av Tyrion fra GOT og kalte seg mann42 eller noe slikt. Nå som jeg er tilbake hadde det vært gøy å høre om de fortsatt eksisterer her! Uten at jeg virker som stalkeren deres 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 9. juli 2018 #1029 Del Skrevet 9. juli 2018 1 minutt siden, bella_ skrev: Haha, jeg er tilbake på Kvinneguiden etter over to års pause. Skrev aldri så mye, men var innom hver dag. De tre jeg husker at jeg så mest rundt om i forumet er blant annet: Waco (han fikk en del kjeft, hvis jeg husker riktig), en dame som kalte seg Gjest (jeg har en følelse av at hun fortsatt er her) og en mann jeg syntes virket hyggelig.. Husker han hadde et bilde av Tyrion fra GOT og kalte seg mann42 eller noe slikt. Nå som jeg er tilbake hadde det vært gøy å høre om de fortsatt eksisterer her! Uten at jeg virker som stalkeren deres 😄 Gjest er @O.G. nå @Mann 42 har ikke vært aktiv på 2 år, synd fordi han var en av de beste debattantene på kg 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bella_ Skrevet 9. juli 2018 #1030 Del Skrevet 9. juli 2018 8 minutter siden, Winza skrev: Gjest er @O.G. nå @Mann 42 har ikke vært aktiv på 2 år, synd fordi han var en av de beste debattantene på kg 😕 Ah, okei, takk! Får håpe at mann (nå 44?) har det bra 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 9. juli 2018 #1031 Del Skrevet 9. juli 2018 2 minutter siden, bella_ skrev: Ah, okei, takk! Får håpe at mann (nå 44?) har det bra 😄 53 nå Er mange kg veteraner som har forsvunnet fra kg de siste 2-3 årene, er dumt 😕 Stjernerogplaneter slettet seg nylig med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bella_ Skrevet 9. juli 2018 #1032 Del Skrevet 9. juli 2018 8 minutter siden, Winza skrev: 53 nå Er mange kg veteraner som har forsvunnet fra kg de siste 2-3 årene, er dumt 😕 Stjernerogplaneter slettet seg nylig med Uff da! Synes jeg husker Stjernerogplaneter også. Ser ut som at du er en veteran også, beklager at jeg ikke husker deg 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 9. juli 2018 #1033 Del Skrevet 9. juli 2018 2 minutter siden, bella_ skrev: Uff da! Synes jeg husker Stjernerogplaneter også. Ser ut som at du er en veteran også, beklager at jeg ikke husker deg 😂 Har bare vært her siden tidlig 2014 så er nok mer de som har vært aktiv de siste 4 årene som vet hvem jeg er De 4 årene har gått overraskende fort O: Har hete Jacklost her før i lengre perioder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luppa Skrevet 9. juli 2018 #1034 Del Skrevet 9. juli 2018 Da jeg begynte å henge her (under andre nick enn dagens) for ti-ish år siden var Towelie dronninga av KG 👑 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 9. juli 2018 #1035 Del Skrevet 9. juli 2018 39 minutter siden, Luppa skrev: Da jeg begynte å henge her (under andre nick enn dagens) for ti-ish år siden var Towelie dronninga av KG 👑 Towelie/Ferskvannsblekksprut var fantastisk! Jeg digga den dama! Lurer på om hun fortsatt er her. Jeg visste forresten ikke at mann42 var 53 nå. Har aldri sjekket når han registrerte seg, så trodde han var sånn 45 eller noe. Savner han også, veldig god debattant og aldri frekk eller ufin. Synd så mange av veteranene er borte, men mange er nok her i ny drakt. Jeg er nesten som veteran å regne selv siden jeg begynte å henge her rundt 2002/2003, men jeg hadde et laaaangt opphold før jeg lagde denne brukeren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 9. juli 2018 #1036 Del Skrevet 9. juli 2018 4 minutter siden, Salka skrev: Towelie/Ferskvannsblekksprut var fantastisk! Jeg digga den dama! Lurer på om hun fortsatt er her. Jeg visste forresten ikke at mann42 var 53 nå. Har aldri sjekket når han registrerte seg, så trodde han var sånn 45 eller noe. Savner han også, veldig god debattant og aldri frekk eller ufin. Synd så mange av veteranene er borte, men mange er nok her i ny drakt. Jeg er nesten som veteran å regne selv siden jeg begynte å henge her rundt 2002/2003, men jeg hadde et laaaangt opphold før jeg lagde denne brukeren. Han ble medlem i 2007 Når regnes man som en veteran? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skolebolle Skrevet 14. juli 2018 #1037 Del Skrevet 14. juli 2018 Tekola hører hjemme her! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 14. juli 2018 #1038 Del Skrevet 14. juli 2018 1 minutt siden, Skolebolle skrev: Tekola hører hjemme her! Har hun slettet seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skolebolle Skrevet 14. juli 2018 #1039 Del Skrevet 14. juli 2018 Just now, Winza said: Har hun slettet seg? Ja, nå er vakten hennes over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tånegla Skrevet 16. juli 2018 #1040 Del Skrevet 16. juli 2018 På 9.7.2018 den 21.04, Winza skrev: Har bare vært her siden tidlig 2014 så er nok mer de som har vært aktiv de siste 4 årene som vet hvem jeg er De 4 årene har gått overraskende fort O: Har hete Jacklost her før i lengre perioder Er du den ekte Jacklost? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå