Perelandra Skrevet 30. november 2017 #981 Del Skrevet 30. november 2017 2 timer siden, Bonusmammaen skrev: Er @Winza fremdeles med oss? Ja, har ikke sett han her på ei stund. Håper alt er bra med deg Winza! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bonusmammaen Skrevet 30. november 2017 #982 Del Skrevet 30. november 2017 5 minutter siden, Perelandra skrev: Ja, har ikke sett han her på ei stund. Håper alt er bra med deg Winza! @Winza var ihverfall hjertevarm når jeg kom inn her og lett å legge merke til. Håper ting er Okay? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benson Skrevet 30. november 2017 #983 Del Skrevet 30. november 2017 Jeg savner blant andre @Vampen og @Tirkes . Og jeg husker jeg hadde noen morsomme diskusjoner med @Flanør Savner også min egen bruker fra back in the days. Hadde mange interessante, morsomme og frustrende diskusjoner på den tiden. Var vel for 5-6 år siden😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 30. november 2017 #984 Del Skrevet 30. november 2017 26 minutter siden, Bonusmammaen skrev: @Winza var ihverfall hjertevarm når jeg kom inn her og lett å legge merke til. Håper ting er Okay? Han har bare tatt en pause, tror jeg 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 30. november 2017 #985 Del Skrevet 30. november 2017 @HalldirV2, Snuppi, @AnonymSjiraff, @Bakepulver, @hog, @Tirkes, @Gothminister, @FayFerner 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summers Skrevet 2. desember 2017 #986 Del Skrevet 2. desember 2017 @Okapi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HalldirV2 Skrevet 8. desember 2017 #987 Del Skrevet 8. desember 2017 @Walkingdead. Kuleste dama som har vært her inne, basta. Hun vil jeg savne dypt, men håper hun kanskje gjenoppstår fra de døde... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lava Anne Skrevet 8. desember 2017 #988 Del Skrevet 8. desember 2017 54 minutter siden, HalldirV2 skrev: @Walkingdead. Kuleste dama som har vært her inne, basta. Hun vil jeg savne dypt, men håper hun kanskje gjenoppstår fra de døde... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampen Skrevet 12. desember 2017 #989 Del Skrevet 12. desember 2017 På 30.11.2017 den 21.42, Benson skrev: Jeg savner blant andre @Vampen og @Tirkes . Og jeg husker jeg hadde noen morsomme diskusjoner med @Flanør Savner også min egen bruker fra back in the days. Hadde mange interessante, morsomme og frustrende diskusjoner på den tiden. Var vel for 5-6 år siden😊 Første gang jeg logger inn på KG på evigheter, så dette var hyggelig å lese. 😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raiu Skrevet 12. desember 2017 #990 Del Skrevet 12. desember 2017 Den eneste brukeren jeg faktisk husker brukernavnet på var Petter Panne. Lurer på hvor han ble av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 12. desember 2017 #991 Del Skrevet 12. desember 2017 13 timer siden, Raiu skrev: Den eneste brukeren jeg faktisk husker brukernavnet på var Petter Panne. Lurer på hvor han ble av. Han slettet seg for en tid tilbake. Kom nå på at han ga meg skype’n sin før han forsvant.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raiu Skrevet 12. desember 2017 #992 Del Skrevet 12. desember 2017 3 hours ago, miss summers said: Han slettet seg for en tid tilbake. Kom nå på at han ga meg skype’n sin før han forsvant.... Fikk med meg at han slettet seg men lurer på om ikke han er her under ett annet navn. Han var ganske redpill mot slutten men vet ikke om det var tull eller om han hadde svelget pillen så hardt og så fort som det virket som. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 15. desember 2017 #993 Del Skrevet 15. desember 2017 På 29.11.2017 den 4.17, Summers skrev: Takk, takk! Har faktisk klart å få meg dame, så ordnet seg til slutt. Tusen takk! Ja, var ganske bra stemning da vi holdt på i den "spør en bruker"tråden og da du, Incognita og @ElizabethTaylor trollet KG med treffene deres. Så da nominerer jeg Incognita som jeg ikke klarer å tagge og heller ikke har sett på en stund. Hun er en heldig dame Hyggelig å se deg igjen her! På 30.11.2017 den 18.24, Bonusmammaen skrev: Er @Winza fremdeles med oss? På 30.11.2017 den 21.17, Bonusmammaen skrev: @Winza var ihverfall hjertevarm når jeg kom inn her og lett å legge merke til. Håper ting er Okay? Alt bra her Hvordan går det med deg? Mye juleforberedelser? På 2.12.2017 den 13.15, Summers skrev: @Okapi Savner han jeg og, en kul fyr På 12.12.2017 den 7.50, Vampen skrev: Første gang jeg logger inn på KG på evigheter, så dette var hyggelig å lese. 😊 Hyggelig å se deg igjen her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JonSnø Skrevet 15. desember 2017 #994 Del Skrevet 15. desember 2017 On 12/12/2017 at 7:55 AM, Raiu said: Den eneste brukeren jeg faktisk husker brukernavnet på var Petter Panne. Lurer på hvor han ble av. On 12/12/2017 at 9:26 PM, miss summers said: Han slettet seg for en tid tilbake. Kom nå på at han ga meg skype’n sin før han forsvant.... On 12/13/2017 at 12:36 AM, Raiu said: Fikk med meg at han slettet seg men lurer på om ikke han er her under ett annet navn. Han var ganske redpill mot slutten men vet ikke om det var tull eller om han hadde svelget pillen så hardt og så fort som det virket som. Jeg lever i beste velgående. RP er bullshit og jeg er fundamentalt imot ideologien, men den er sykt effektiv å bruke for å sette folk i ubalanse. Gjeng med folk som tror at det å se ned på damene vil gi de mer fitte. Helt utrolig at man får seg mer fitte om man prøver å se bedre ut og får bedre selvtillit fordi man får økt mestring i hverdagen... No fucking shit. Hvis de heller hadde fokusert på å verdsette kvinners åpenbare styrker, så hadde de også blitt mer glade i de. RP ideologien har nesten ikke noe teori eller diskusjoner rundt det å være i et forhold. Går kun på det å få seg fitte. Hjelper meg veldig lite når jeg ser etter et forhold. Selv om jeg kanskje må være den vanskeligste fyren å være i en relasjon med. Stakkars dame Mer fan av zen og harmoni, selv om jeg kanskje gjør det motsatte her på forumet. Er fascinerende å se hvordan mennesker oppfører seg under press, og hvordan de forskjellige kjønn velger å håndtere ubehag. Lærer noe hele tiden, men føler jeg har sett det meste som er å se. Er ikke her så ofte lenger for å diskutere, titter bare innom når jeg får meldinger. Har noen venninner her på forumet jeg holder kontakten med. Forøvrig eneste grunnen til å være på dette latterlige forumet fylt med hat. Begge kjønn bryter hverandre ned. Skulle kanskje begynt å diskutere imot de som sier kjipe ting mot kvinnene, men regner med at damene har såpass mye mellom ørene at de klarer håndtere det helt fint selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 15. desember 2017 #995 Del Skrevet 15. desember 2017 1 minutt siden, JonSnø skrev: Jeg lever i beste velgående. RP er bullshit og jeg er fundamentalt imot ideologien, men den er sykt effektiv å bruke for å sette folk i ubalanse. Gjeng med folk som tror at det å se ned på damene vil gi de mer fitte. Helt utrolig at man får seg mer fitte om man prøver å se bedre ut og får bedre selvtillit fordi man får økt mestring i hverdagen... No fucking shit. Hvis de heller hadde fokusert på å verdsette kvinners åpenbare styrker, så hadde de også blitt mer glade i de. RP ideologien har nesten ikke noe teori eller diskusjoner rundt det å være i et forhold. Går kun på det å få seg fitte. Hjelper meg veldig lite når jeg ser etter et forhold. Selv om jeg kanskje må være den vanskeligste fyren å være i en relasjon med. Stakkars dame Mer fan av zen og harmoni, selv om jeg kanskje gjør det motsatte her på forumet. Er fascinerende å se hvordan mennesker oppfører seg under press, og hvordan de forskjellige kjønn velger å håndtere ubehag. Lærer noe hele tiden, men føler jeg har sett det meste som er å se. Er ikke her så ofte lenger for å diskutere, titter bare innom når jeg får meldinger. Har noen venninner her på forumet jeg holder kontakten med. Forøvrig eneste grunnen til å være på dette latterlige forumet fylt med hat. Begge kjønn bryter hverandre ned. Skulle kanskje begynt å diskutere imot de som sier kjipe ting mot kvinnene, men regner med at damene har såpass mye mellom ørene at de klarer håndtere det helt fint selv Digger deg! Kult at du er tilbake. Logger snart helt av selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JonSnø Skrevet 15. desember 2017 #996 Del Skrevet 15. desember 2017 Just now, miss summers said: Digger deg! Kult at du er tilbake. Logger snart helt av selv. Så mye dritt som jeg har fått på dette forumet, så kommer dette som et sjokk. Men takk for gode ord ❤️ Ja, er kanskje greit å logge av for alltid. Den psykologiske effekten av å sitte på dette forumet er ikke bra. Man blir formet sakte. Denne krigføringen mellom kjønnene er helt grusom. Er en grunn til at jeg ikke leser nyheter eller leser så mye på forumet lenger. Er ikke sunt for hjertet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 15. desember 2017 #997 Del Skrevet 15. desember 2017 Minneverdige og litt savnede @Katten.2.0, @WubWub, @Lou Salome Og selvfølgelig @Axl Rose. + mange andre. Katten savner jeg, WW også på sitt vis, og Lou S har jeg oppdaget nylig og jeg er litt betatt. Axl kommer alltid til å ha min beskyttende hånd over seg her på KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 15. desember 2017 #998 Del Skrevet 15. desember 2017 9 minutter siden, JonSnø skrev: Så mye dritt som jeg har fått på dette forumet, så kommer dette som et sjokk. Men takk for gode ord ❤️ Ja, er kanskje greit å logge av for alltid. Den psykologiske effekten av å sitte på dette forumet er ikke bra. Man blir formet sakte. Denne krigføringen mellom kjønnene er helt grusom. Er en grunn til at jeg ikke leser nyheter eller leser så mye på forumet lenger. Er ikke sunt for hjertet. Best å holde seg til sosial prat, her er det fredelig Har selv gitt opp å henge i de andre forum delene med all den negativiteten som foregår der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 15. desember 2017 #999 Del Skrevet 15. desember 2017 Akkurat nå, Citronella skrev: Minneverdige og litt savnede @Katten.2.0, @WubWub, @Lou Salome Og selvfølgelig @Axl Rose. + mange andre. Katten savner jeg, WW også på sitt vis, og Lou S har jeg oppdaget nylig og jeg er litt betatt. Axl kommer alltid til å ha min beskyttende hånd over seg her på KG. Glad du fortsatt er her Har tenkt på deg og lurt på om du er blitt bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Axl Rose Skrevet 15. desember 2017 #1000 Del Skrevet 15. desember 2017 3 minutter siden, Citronella skrev: Minneverdige og litt savnede @Katten.2.0, @WubWub, @Lou Salome Og selvfølgelig @Axl Rose. + mange andre. Katten savner jeg, WW også på sitt vis, og Lou S har jeg oppdaget nylig og jeg er litt betatt. Axl kommer alltid til å ha min beskyttende hånd over seg her på KG. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå