Gjest Winza Skrevet 8. oktober 2017 #961 Del Skrevet 8. oktober 2017 5 minutter siden, Perelandra skrev: Savner Sunflower-Delight, eller Sunflower-Penguin som hun også kalte seg. Er du her fortsatt under et annet navn? Du kan gjerne ta kontakt på PM hvis du vil. Tror nok hun slettet seg for godt Hun var såpass unik at vi ville visst om hun var her, hvor lenge er det siden hun slettet seg nå? Tiden går fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 8. oktober 2017 #962 Del Skrevet 8. oktober 2017 Akkurat nå, Winza skrev: Tror nok hun slettet seg for godt Hun var såpass unik at vi ville visst om hun var her, hvor lenge er det siden hun slettet seg nå? Tiden går fort! Ja, hvis hun fortsatt var aktiv ville vi trolig kjent henne igjen. Hun var en flott og unik bruker. Det kan jo være at hun likevel er her uten å skrive så mye? Jeg tror det er ca. to år siden hun slettet seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 8. oktober 2017 #963 Del Skrevet 8. oktober 2017 5 minutter siden, Perelandra skrev: Ja, hvis hun fortsatt var aktiv ville vi trolig kjent henne igjen. Hun var en flott og unik bruker. Det kan jo være at hun likevel er her uten å skrive så mye? Jeg tror det er ca. to år siden hun slettet seg. Lurer på om hun fortsatt bor i Nederland eller om hun endelig har klart å spart opp nok til å få flyttet til Norge 🤔 Husker hun pratet en del om det til tider, en fantastisk dame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 8. oktober 2017 #964 Del Skrevet 8. oktober 2017 (endret) Sist hun skrev i dagboken min var 27.feb 2016 ser jeg. Tror ikke det var så lenge etter det hun slettet seg. Utrolig hyggelig og snill dame/jente, savner henne jeg og. Endret 8. oktober 2017 av Salka 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 8. oktober 2017 #965 Del Skrevet 8. oktober 2017 Akkurat nå, Winza skrev: Lurer på om hun fortsatt bor i Nederland eller om hun endelig har klart å spart opp nok til å få flyttet til Norge 🤔 Husker hun pratet en del om det til tider, en fantastisk dame Ja, hun var en fantastisk dame. Hvis du er innom og leser dette kjære Solsikke, så vit at vi satte stor pris på deg. Håper du har det bra uansett hvilket land du oppholder deg i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 8. oktober 2017 #966 Del Skrevet 8. oktober 2017 (endret) På 8.10.2017 den 12.56, Salka skrev: Sist hun skrev i dagboken min var 27.feb 2016 ser jeg. Tror ikke det var så lenge etter det hun slettet seg. Utrolig hyggelig og snill dame/jente, savner henne jeg og. Så du rakk å bli kjent med henne med? På 8.10.2017 den 12.57, Perelandra skrev: Ja, hun var en fantastisk dame. Hvis du er innom og leser dette kjære Solsikke, så vit at vi satte stor pris på deg. Håper du har det bra uansett hvilket land du oppholder deg i. Husker hun hadde den fine gule pingvin avataren Endret 17. oktober 2017 av Winza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 8. oktober 2017 #967 Del Skrevet 8. oktober 2017 På 7.10.2017 den 17.47, AnonGangerTo skrev: Hva skjedde med @Summers ? Sikkert fått seg dame. han hadde jeg helt glemt! Han var artig, savner han nå når jeg tenker etter 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 17. oktober 2017 #968 Del Skrevet 17. oktober 2017 Peaches Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 21. oktober 2017 #969 Del Skrevet 21. oktober 2017 Er ikke helt sikker på stavemåten, men. Raven wittning desk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testosteron Skrevet 21. oktober 2017 #970 Del Skrevet 21. oktober 2017 2 timer siden, Blair Waldorf skrev: Er ikke helt sikker på stavemåten, men. Raven wittning desk. Jeg tror hun het Raven.Writing.Desk 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HalldirV2 Skrevet 21. oktober 2017 #971 Del Skrevet 21. oktober 2017 Baremei Flott dame det, hun er savnet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 21. oktober 2017 #972 Del Skrevet 21. oktober 2017 3 timer siden, HalldirV2 skrev: Baremei Flott dame det, hun er savnet. Måtte hun hvile i fred Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
potetstappe Skrevet 26. oktober 2017 #973 Del Skrevet 26. oktober 2017 Impressa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 26. oktober 2017 #974 Del Skrevet 26. oktober 2017 Bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summers Skrevet 29. november 2017 #975 Del Skrevet 29. november 2017 (endret) On 07/10/2017 at 5:47 PM, AnonGangerTo said: Hva skjedde med @Summers ? Sikkert fått seg dame. Takk, takk! Har faktisk klart å få meg dame, så ordnet seg til slutt. On 08/10/2017 at 9:33 PM, minister-mio said: han hadde jeg helt glemt! Han var artig, savner han nå når jeg tenker etter Tusen takk! Ja, var ganske bra stemning da vi holdt på i den "spør en bruker"tråden og da du, Incognita og @ElizabethTaylor trollet KG med treffene deres. Så da nominerer jeg Incognita som jeg ikke klarer å tagge og heller ikke har sett på en stund. Endret 29. november 2017 av Summers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 29. november 2017 #976 Del Skrevet 29. november 2017 1 time siden, Summers skrev: Takk, takk! Har faktisk klart å få meg dame, så ordnet seg til slutt. Tusen takk! Ja, var ganske bra stemning da vi holdt på i den "spør en bruker"tråden og da du, Incognita og @ElizabethTaylor trollet KG med treffene deres. Så da nominerer jeg Incognita som jeg ikke klarer å tagge og heller ikke har sett på en stund. Good times! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 29. november 2017 #977 Del Skrevet 29. november 2017 Og Grattis med dame, @Summers! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summers Skrevet 29. november 2017 #978 Del Skrevet 29. november 2017 46 minutter siden, minister-mio said: Good times! Ja, det var rimelig bra! 45 minutter siden, minister-mio said: Og Grattis med dame, @Summers! Tusen takk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summers Skrevet 30. november 2017 #979 Del Skrevet 30. november 2017 Mairead Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bonusmammaen Skrevet 30. november 2017 #980 Del Skrevet 30. november 2017 Er @Winza fremdeles med oss? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå