Gjest Winza Skrevet 26. september 2017 #941 Del Skrevet 26. september 2017 Akkurat nå, Beeblebrox skrev: Er helt HÅPLØS med navn, og husker stort sett bare avatar... Så "devergen fra GOT" ( selv om jeg aldri eller sjeldent enig med han) Dama med rødt hår og klovene sminke. Random amime-avatar. Puskekatten eller.no (rosa katte-avatar) Waco. Et maleri med blått av noe slag. Og en hel haug med andre avatarer som er alt for "generic".... @Mann 42? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pizzabakeren Skrevet 26. september 2017 #942 Del Skrevet 26. september 2017 1 minute ago, Miruluna said: Haha jeg holdt meg for god til å la meg rate gitt. Men han har - i romantikkens hete - tidligere nevnt at jeg er verdens eneste 10/10 Kanskje ikke det dummeste å velge en dame som ikke ønsker å bli ratet av en ukjent mann på nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miruluna Skrevet 26. september 2017 #943 Del Skrevet 26. september 2017 2 minutter siden, Pizzabakeren skrev: Kanskje ikke det dummeste å velge en dame som ikke ønsker å bli ratet av en ukjent mann på nettet. Hehe touché Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 26. september 2017 #944 Del Skrevet 26. september 2017 1 minutt siden, Winza skrev: @Mann 42? Høres kjent ut. Kverulerende dverg fra got, I presume? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 26. september 2017 #945 Del Skrevet 26. september 2017 25 minutter siden, Miruluna skrev: Haha! Det skal jeg overbringe ham når han våkner i morgen. Neimen du er jo her i ny ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miruluna Skrevet 26. september 2017 #946 Del Skrevet 26. september 2017 3 minutter siden, Arabella skrev: Neimen du er jo her i ny ham. Håper alt er vel Arabella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 26. september 2017 #947 Del Skrevet 26. september 2017 Akkurat nå, Miruluna skrev: Håper alt er vel Arabella Jo takk, det kunne vært bedre, men jeg skal ikke klage. Du har det stadig fint? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miruluna Skrevet 26. september 2017 #948 Del Skrevet 26. september 2017 Akkurat nå, Arabella skrev: Jo takk, det kunne vært bedre, men jeg skal ikke klage. Du har det stadig fint? Jeg har det nogenlunde bra, sånn alt i alt. Fint å "se" deg igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 26. september 2017 #949 Del Skrevet 26. september 2017 Akkurat nå, Miruluna skrev: Jeg har det nogenlunde bra, sånn alt i alt. Fint å "se" deg igjen. I lige måde! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EvaLena Skrevet 26. september 2017 #950 Del Skrevet 26. september 2017 Så mange det er som har sluttet her eller byttt navn. Jeg husker navnene og savner mange av de selv. Akkurat nå tenker jeg mest på -@baremei 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 26. september 2017 #951 Del Skrevet 26. september 2017 46 minutter siden, Beeblebrox skrev: Er helt HÅPLØS med navn, og husker stort sett bare avatar... Så "devergen fra GOT" ( selv om jeg aldri eller sjeldent enig med han) Dama med rødt hår og klovene sminke. Random amime-avatar. Puskekatten eller.no (rosa katte-avatar) Waco. Et maleri med blått av noe slag. Og en hel haug med andre avatarer som er alt for "generic".... Skreppa med leppa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 26. september 2017 #952 Del Skrevet 26. september 2017 45 minutter siden, Arabella skrev: Skreppa med leppa? JA, det tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 26. september 2017 #953 Del Skrevet 26. september 2017 2 timer siden, Peaches skrev: Jeg er så ny at jeg kan ikke bli savnet 😂 koselig tråd!😀 Jeg har savnet deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peaches Skrevet 27. september 2017 #954 Del Skrevet 27. september 2017 6 timer siden, WubWub skrev: Jeg har savnet deg Så koselig 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peaches Skrevet 27. september 2017 #955 Del Skrevet 27. september 2017 8 timer siden, Winza skrev: Ikke ny nok til at jeg ikke ville savnet deg Du er en veldig hyggelig bruker Takk! Det var hyggelig😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 29. september 2017 #956 Del Skrevet 29. september 2017 @Petter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 30. september 2017 #957 Del Skrevet 30. september 2017 6 timer siden, NonJuan skrev: @Petter Mener du @PPM? Savner han også, ikke vært her på over 2 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonGangerTo Skrevet 7. oktober 2017 #958 Del Skrevet 7. oktober 2017 On 26. september 2017 at 11:47 PM, Winza said: Nytt hus eller dere pusser bare opp? Vi er i siste fasen av å pusse opp huset men mye gjenstår mtp lister og opprydning innvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonGangerTo Skrevet 7. oktober 2017 #959 Del Skrevet 7. oktober 2017 Hva skjedde med @Summers ? Sikkert fått seg dame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 8. oktober 2017 #960 Del Skrevet 8. oktober 2017 (endret) Savner Sunflower-Delight, eller Sunflower-Penguin som hun også kalte seg. Er du her fortsatt under et annet navn? Du kan gjerne ta kontakt på PM hvis du vil. Endret 8. oktober 2017 av Perelandra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå