Gjest Catalina Culès Skrevet 13. august 2017 #921 Del Skrevet 13. august 2017 Lenge siden jeg har sett noe til @Gothminister Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 13. august 2017 #922 Del Skrevet 13. august 2017 1 minutt siden, AnonymSjiraff skrev: LOL, ville bare lagre tråden under mine innlegg. Ah men for framtiden så kan du legge de til i favoritter og de vil poppe opp når noel kommenterer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymSjiraff Skrevet 13. august 2017 #923 Del Skrevet 13. august 2017 Akkurat nå, Winza skrev: Ah men for framtiden så kan du legge de til i favoritter og de vil poppe opp når noel kommenterer Takk! Det er greit å vite. Er en del tråder jeg bare skriver i for å følge med på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 13. august 2017 #924 Del Skrevet 13. august 2017 Akkurat nå, AnonymSjiraff skrev: Takk! Det er greit å vite. Er en del tråder jeg bare skriver i for å følge med på. Litt rart hvordan mine innlegg ikke funker enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymSjiraff Skrevet 13. august 2017 #925 Del Skrevet 13. august 2017 1 minutt siden, Winza skrev: Litt rart hvordan mine innlegg ikke funker enda Hva mener du med ikke fungerer? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 13. august 2017 #926 Del Skrevet 13. august 2017 2 minutter siden, AnonymSjiraff skrev: Hva mener du med ikke fungerer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 24. august 2017 #927 Del Skrevet 24. august 2017 Balian de Ibelin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 1. september 2017 #928 Del Skrevet 1. september 2017 @AnonGangerTo har ikke vært her på lenge, håper hun kommer tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 1. september 2017 #929 Del Skrevet 1. september 2017 Lipgloss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonGangerTo Skrevet 22. september 2017 #930 Del Skrevet 22. september 2017 On 1. september 2017 at 5:28 PM, Winza said: @AnonGangerTo har ikke vært her på lenge, håper hun kommer tilbake Snilt av deg å nevne meg! Jeg er tilbake men kommer ikke til å være så aktivt som før pga lite tid til overs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 22. september 2017 #931 Del Skrevet 22. september 2017 13 minutter siden, AnonGangerTo skrev: Snilt av deg å nevne meg! Jeg er tilbake men kommer ikke til å være så aktivt som før pga lite tid til overs. Veldig hyggelig å se deg igjen, har savnet deg Hvordan har du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonGangerTo Skrevet 22. september 2017 #932 Del Skrevet 22. september 2017 11 minutes ago, Winza said: Veldig hyggelig å se deg igjen, har savnet deg Hvordan har du det? Aww, hyggelig som alltid. Jeg har det meget bra. Dagene mine fylles opp av arbeidstrening, å være mor og å hjelpe Uredd med oppussingen av vårt hus. Hva med deg? Noe nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 26. september 2017 #933 Del Skrevet 26. september 2017 På 22.9.2017 den 19.03, AnonGangerTo skrev: Aww, hyggelig som alltid. Jeg har det meget bra. Dagene mine fylles opp av arbeidstrening, å være mor og å hjelpe Uredd med oppussingen av vårt hus. Hva med deg? Noe nytt? Nytt hus eller dere pusser bare opp? Ikke mye nytt egentlig Skjer veldig lite i livet mitt Synes det er veldig trist at Raven.Writingdesk slettet seg selv Håper virkelig at hun kommer tilbake en gang i framtiden, hennes fravær vil merkes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peaches Skrevet 26. september 2017 #934 Del Skrevet 26. september 2017 Jeg er så ny at jeg kan ikke bli savnet 😂 koselig tråd!😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 26. september 2017 #935 Del Skrevet 26. september 2017 2 minutter siden, Peaches skrev: Jeg er så ny at jeg kan ikke bli savnet 😂 koselig tråd!😀 Ikke ny nok til at jeg ikke ville savnet deg Du er en veldig hyggelig bruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pizzabakeren Skrevet 26. september 2017 #936 Del Skrevet 26. september 2017 Jurgy. Så tråden "jeg rater ditt utseende" og virket som en festlig type.Samme med alle de som valgte å bli ratet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miruluna Skrevet 26. september 2017 #937 Del Skrevet 26. september 2017 5 minutter siden, Pizzabakeren skrev: Jurgy. Så tråden "jeg rater ditt utseende" og virket som en festlig type.Samme med alle de som valgte å bli ratet. Haha! Det skal jeg overbringe ham når han våkner i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pizzabakeren Skrevet 26. september 2017 #938 Del Skrevet 26. september 2017 (endret) 2 minutes ago, Miruluna said: Haha! Det skal jeg overbringe ham når han våkner i morgen. Så bra! Da tenker jeg at du var dama som fikk høyest score på ratingen Endret 26. september 2017 av Pizzabakeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miruluna Skrevet 26. september 2017 #939 Del Skrevet 26. september 2017 Akkurat nå, Pizzabakeren skrev: Så bra! Da tenker jeg at du var dama som fikk høyest score. på ratingen Haha jeg holdt meg for god til å la meg rate gitt. Men han har - i romantikkens hete - tidligere nevnt at jeg er verdens eneste 10/10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 26. september 2017 #940 Del Skrevet 26. september 2017 Er helt HÅPLØS med navn, og husker stort sett bare avatar... Så "devergen fra GOT" ( selv om jeg aldri eller sjeldent enig med han) Dama med rødt hår og klovene sminke. Random amime-avatar. Puskekatten eller.no (rosa katte-avatar) Waco. Et maleri med blått av noe slag. Og en hel haug med andre avatarer som er alt for "generic".... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå