AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #661 Del Skrevet 21. mars 2016 23 minutter siden, Yme skrev: Næmmen... Har jeg virkelig rukket å være her hele 20 minutter, før det kom en slarvete kommentar fra en anonym bruker? Husker før i tiden jeg, da det bare tok 10 minutter. Dere har visst blitt late og ute av trening, siden sist jeg var her. Men det er mange anonyme brukere som har savnet deg og den imponerende ørevoksproduksjonen din Anonymkode: 793df...f3f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 21. mars 2016 #662 Del Skrevet 21. mars 2016 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men det er mange anonyme brukere som har savnet deg og den imponerende ørevoksproduksjonen din Anonymkode: 793df...f3f Jeg deler gjerne! 26 minutter siden, Jacklost skrev: Men du skriver mange kloke og relevante innlegg Skulle ønske jeg klarte det like bra Ikke snakk sånn om deg selv da. Du har jo ikke noe dårligere meninger enn det andre har. Endret 21. mars 2016 av Yme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 21. mars 2016 #663 Del Skrevet 21. mars 2016 4 minutter siden, Yme skrev: Jeg deler gjerne! Over til noe mer seriøst. Veldig hyggelig å se deg her igjen, Yme. Har du vært opptatt med kunsten din? Utstillinger for eksempel? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 21. mars 2016 #664 Del Skrevet 21. mars 2016 @WubWub Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 21. mars 2016 #665 Del Skrevet 21. mars 2016 29 minutter siden, Jacklost skrev: Et øyeblikk siden, Arabella skrev: Over til noe mer seriøst. Veldig hyggelig å se deg her igjen, Yme. Har du vært opptatt med kunsten din? Utstillinger for eksempel? Men du skriver mange kloke og relevante innlegg Skulle ønske jeg klarte det like bra Jeg har lagd noen portretter, men mesteparten av tiden min har gått til trening. Har ikke hatt noe særlig fritid på veldig lenge, fordi jeg har vært veldig fokusert, men så tapte jeg veldig, her for et par uker siden, så nå krykker jeg meg rundt, og har fri i et års tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 21. mars 2016 #666 Del Skrevet 21. mars 2016 1 minutt siden, Yme skrev: Jeg har lagd noen portretter, men mesteparten av tiden min har gått til trening. Har ikke hatt noe særlig fritid på veldig lenge, fordi jeg har vært veldig fokusert, men så tapte jeg veldig, her for et par uker siden, så nå krykker jeg meg rundt, og har fri i et års tid. Uffda, hva er skjedd (om du vil fortelle)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 21. mars 2016 #667 Del Skrevet 21. mars 2016 (endret) 3 minutter siden, Arabella skrev: Uffda, hva er skjedd (om du vil fortelle)? Trente med en fyr som var uforsiktig, så den ene muskelen i låret mitt løsna, også var det et par sener som nesten røyk. Fikk satt inn en skrue, så nå er muskelen på plass, men den kommer ikke til å fungere spesielt bra før om 24 uker, og jeg må fortsatt vente et helt år før jeg kan sparre igjen. Endret 21. mars 2016 av Yme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 21. mars 2016 #668 Del Skrevet 21. mars 2016 2 minutter siden, Yme skrev: Trente med en fyr som var uforsiktig, så den ene muskelen i låret mitt løsna, også var det et par sener som nesten røyk. Fikk satt inn en skrue, så nå er muskelen på plass, men den kommer ikke til å fungere spesielt bra før om 24 uker, og jeg må fortsatt vente et helt år før jeg kan sparre igjen. Oi, så kjedelig, da. Boksing er ikke å spøke med. Dette kunne jo gått riktig galt, men ille nok som det er. Det er ikke annet enn å ta tiden til hjelp. Riktig god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 21. mars 2016 #669 Del Skrevet 21. mars 2016 Jerry Lee og hans mattråder. Præhæhæ!!! 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #670 Del Skrevet 21. mars 2016 21 timer siden, Jacklost skrev: Jeg savner fortsatt Godjente Hun var en av de snilleste og hyggeligste på hele forumet! Hun er jo her. Anonymkode: f6cd2...317 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 22. mars 2016 #671 Del Skrevet 22. mars 2016 Det var faktisk grisekoselig å se at Yme er på forumet igjen. I tillegg til Chloe87 er Chloe uten 87 savnet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cleopatra. Skrevet 22. mars 2016 #672 Del Skrevet 22. mars 2016 11 timer siden, Yme skrev: Næmmen... Har jeg virkelig rukket å være her hele 20 minutter, før det kom en slarvete kommentar fra en anonym bruker? Husker før i tiden jeg, da det bare tok 10 minutter. Dere har visst blitt late og ute av trening, siden sist jeg var her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 22. mars 2016 #673 Del Skrevet 22. mars 2016 Jeg savner også Fluttershy. Hun var så snill og hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 23. mars 2016 #674 Del Skrevet 23. mars 2016 Den 21. mars 2016 at 18.37, AnonymBruker skrev: Hun er jo her. Anonymkode: f6cd2...317 Tviler, da hadde jeg lagt merke til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noorgie Skrevet 24. mars 2016 #675 Del Skrevet 24. mars 2016 Savner virkelig Pax og Hunterlady...... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 24. mars 2016 #676 Del Skrevet 24. mars 2016 23 minutter siden, Noorgie skrev: Savner virkelig Pax og Hunterlady...... Pax døde i 2008. Kjente du henne utenom KG? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #677 Del Skrevet 24. mars 2016 19 timer siden, Jacklost skrev: Tviler, da hadde jeg lagt merke til det Er du flink til å kjenne igjen brukere? Anonymkode: 97753...e1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 24. mars 2016 #678 Del Skrevet 24. mars 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du flink til å kjenne igjen brukere? Anonymkode: 97753...e1c Ikke alle men jeg hadde god kontakt med Godjente så jeg tror jeg ville kjent henne igjen Men uansett så synes ikke jeg det blir riktig å diskutere slik, om hun er her eller ikke så er det opp til henne om hun vil vi skal vite det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 25. mars 2016 #679 Del Skrevet 25. mars 2016 Løkky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #680 Del Skrevet 7. april 2016 Balian de Ibelin Anonymkode: 19320...399 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå