Gjest Sunflower-Delight Skrevet 15. august 2015 #401 Del Skrevet 15. august 2015 Hvor er Fullføresteningen? Er han fortsatt aktiv innpå her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 15. august 2015 #402 Del Skrevet 15. august 2015 Hvor er Fullføresteningen? Er han fortsatt aktiv innpå her? Hvem er det Husker ikke helt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 15. august 2015 #403 Del Skrevet 15. august 2015 Hvor er Fullføresteningen? Er han fortsatt aktiv innpå her? Dette er feil. Han kalte seg "fullføresetningen". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 15. august 2015 #404 Del Skrevet 15. august 2015 Hvem er det Husker ikke helt Dette er feil. Han kalte seg "fullføresetningen". Ja, ja... En liten "typo feil". Arabella du visste vel hvem jeg mente? Hvis du titter innom Få Sunflower Tilbake tråden Winza så vil du se at han har svart innom der og. Fant nå ut etter å kikke innom der at han ikke har slettet seg! Så det er da kjempebra! Har bare ikke sett han så mye aktiv den siste tiden! Nå har jeg kommet opp til 2000! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 15. august 2015 #405 Del Skrevet 15. august 2015 Ja, ja... En liten "typo feil". Arabella du visste vel hvem jeg mente? Hvis du titter innom Få Sunflower Tilbake tråden Winza så vil du se at han har svart innom der og. Fant nå ut etter å kikke innom der at han ikke har slettet seg! Så det er da kjempebra! Har bare ikke sett han så mye aktiv den siste tiden! Nå har jeg kommet opp til 2000! Vi skrev feil begge to, Det riktige nicket er "fullførsetningen". Jeg hadde skrevet "fullføre...". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 15. august 2015 #406 Del Skrevet 15. august 2015 Vi skrev feil begge to, Det riktige nicket er "fullførsetningen". Jeg hadde skrevet "fullføre...". Jaha. Forresten, godt å ha deg tilbake igjen Arabella! Kjenner deg ikke kjempegodt, men har sett at du har vært mye savnet innpå her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 15. august 2015 #407 Del Skrevet 15. august 2015 Jaha. Forresten, godt å ha deg tilbake igjen Arabella! Kjenner deg ikke kjempegodt, men har sett at du har vært mye savnet innpå her. Takk . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 15. august 2015 #408 Del Skrevet 15. august 2015 Jaha. Forresten, godt å ha deg tilbake igjen Arabella! Kjenner deg ikke kjempegodt, men har sett at du har vært mye savnet innpå her. Signerer! Hurra for Arabella, du har vært savnet! Takk . Siterer deg fordi jeg ville at du skulle se det Velkommen tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 15. august 2015 #409 Del Skrevet 15. august 2015 Signerer! Hurra for Arabella, du har vært savnet! Siterer deg fordi jeg ville at du skulle se det Velkommen tilbake Tusen takk, Jolene ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 15. august 2015 #410 Del Skrevet 15. august 2015 Tusen takk, Jolene ! Bare hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vena Cava Skrevet 15. august 2015 #411 Del Skrevet 15. august 2015 Savner litt MorAase, eller hvordan det skrives.. Tror han/hun trollet for det meste men det var litt underholdende å lese;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 15. august 2015 #412 Del Skrevet 15. august 2015 Savner litt MorAase, eller hvordan det skrives.. Tror han/hun trollet for det meste men det var litt underholdende å lese;) MorAase var en velkjent mann i kvinneham . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summers Skrevet 15. august 2015 #413 Del Skrevet 15. august 2015 Litt kjipt at O_o slettet seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vena Cava Skrevet 15. august 2015 #414 Del Skrevet 15. august 2015 MorAase var en velkjent mann i kvinneham . Haha jasså? Har han/hun endret brukernavn, eller sluttet for godt tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 20. august 2015 #415 Del Skrevet 20. august 2015 Harry Dotter er vekke Han slettet seg i går, jeg kommer til å savne han 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celtic Heart Skrevet 22. august 2015 #416 Del Skrevet 22. august 2015 Pax, tex og lille-bille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 22. august 2015 #417 Del Skrevet 22. august 2015 Pax, tex og lille-bille Pax døde på tragisk måte i 2008. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 22. august 2015 #418 Del Skrevet 22. august 2015 Surrehodet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celtic Heart Skrevet 22. august 2015 #419 Del Skrevet 22. august 2015 Pax døde på tragisk måte i 2008. Å nei, så trist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 22. august 2015 #420 Del Skrevet 22. august 2015 tsjeG (Vet ikke helt om jeg staver det riktig nå) Jeg så han ikke mye på forumet men jeg syns han virket som en hyggelig godt voksen mann som visste litt om hvert Jeg savner å se den Jack Nicholson avataren hans rundt om på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå