Gå til innhold

Ung jente og lillebror angrepet, sparket i hodet, USA

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av kjærligbåttur
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Verdt å nevne at dette ikke er noe unikt, nesten all kriminalitet på tvers av etnisitet begås av svarte mot hvite. Svarte menn begår rasistisk motiverte torturdrap på kjærestepar, ingen bryr seg. Politiet skyter kriminell svart mann i selforsvar, shit hits the fan. Dette er rasisme.

• Liker 5
Gjest Horatio Hornblower
Skrevet (endret)

http://www.nydailynews.com/news/crime/teen-viciously-beats-girl-young-brother-camera-park-article-1.2150758

Hun ble slått og sparketi hodet den lille gutten også, men ikke noe i nyhetene.

I videon skriker hun, "hva har jeg gjort?".

Dersom de hadde vært svarte og hvite folk slo dem ned uprovosert kan du vedde på at TV2 , CNN og resten hadde skreket rasisme. Jonas Støre hadde sikkert personlig holdt en protest foran ambassaden i USA.

Det at du greier å få dette til og handle om Støre\AP er imponerende jeg kan ikke annet en å :klappe::klappe::klappe:

Endret av Horatio Hornblower
  • Liker 4
Gjest Horatio Hornblower
Skrevet

Verdt å nevne at dette ikke er noe unikt, nesten all kriminalitet på tvers av etnisitet begås av svarte mot hvite. Svarte menn begår rasistisk motiverte torturdrap på kjærestepar, ingen bryr seg. Politiet skyter kriminell svart mann i selforsvar, shit hits the fan. Dette er rasisme.

Problemet ligger jo i det at man lever unner den illusjonen bare hvite mennekser kan være rasister. Mye pga slaveriet. Men det man totalt ignorerer når det kommer til slaveriet er jo det faktum at rundt 80% av alle de afrikanske slavene ble solgt av andre afrikanere til Europeerene. Og det som også ignoreres er at den første slave eier i den nye verden var svart.

Man ser jo også mye av farget rasisme når en farget mann eller kvinne gifter seg blir sammen med en hvit mann eller kvinne. Så er de ikke lenger ekte fargede personer.

Jeg skriver ikke dette for å forsvare hvite rasister jeg skriver det fordi det er viktig å huske på at det er nok av rasister blant andre hudfarger også. Og det hjelper ingen å ignorere dette.

Og så er det jo også det at man roper rasisme for alt og ingenting.

jeg tror egentlig jeg har gått litt av hva denne tråden handler om. Så jeg beklager det.

• Liker 3
Skrevet (endret)

.

Endret av kjærligbåttur
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes filmen var trist, men blir kvalm av de som får dette til å handle om innvandring. Det er rett og slett grusomt at dere misbruker en sak som dette.

Anonymous poster hash: 58957...ea9

• Liker 1
Skrevet (endret)

Endret av kjærligbåttur
AnonymBruker
Skrevet

Grusomt å se hvordan gjengen nyter volden :( minner om ville hyener, spesielt overgriperen.

Anonymous poster hash: d40f2...22d

• Liker 1
Gjest Horatio Hornblower
Skrevet

Grusomt å se hvordan gjengen nyter volden :( minner om ville hyener, spesielt overgriperen.

Anonymous poster hash: d40f2...22d

Og sammenligne dem med hyener er en fornærmelse mot hyener.

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av kjærligbåttur

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...