AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #1 Skrevet 17. mars 2015 Hei! Det har seg slik at jeg skal treffe en gammel flamme fra i fjord når han kommer hjem igjen. Vi kjenner hverandre ikke så godt, men har truffet hverandre ved et par anledninger. Jeg er sinnsykt betatt av han. Fikk vite i ettertid, etter første treff, at han angret på at han ikke kysset meg. Vet ikke helt hva jeg skal legge i det. Andre gangen, spurte han om han fikk lov til å kysse meg.. og jeg tror han prøvde seg. Men jeg merket han ble sinnsykt usikker da jeg tok hånden min over buksesmekken, så da stoppet han opp.. Så reiste han tilbake der hvor han studerer. I ettertid, har jeg sendt han masse teite meldinger i fylla om hvor mye jeg har lyst på han, og at jeg tenker på han hele tiden. Jeg vet, ganske pinlig. Har også ved et par anledninger sagt at han er utrolig deilig og slike ting. Så… jeg vet ikke, jeg ønsker noe seriøst og er redd på at han kun ser på meg som sex. Og etter alle meldingene, lurer jeg på han kun vil ligge med meg? At han tror det blir sex denne gangen? :/ Hva tenker dere? Han tok intiativ til og treffes nå..er det lurt av meg å vente? Føler meg ikke helt klar for sex med han helt enda heller ettersom vi ikke kjenner hverandre så godt. Vi er i begynnelsen av 20-årene Anonymous poster hash: 65409...29b
Gjest O.G. Skrevet 17. mars 2015 #2 Skrevet 17. mars 2015 Bare hold ham på avstand og hvis han begynner å ymte frempå så sier du bare: Tenkte å vente litt med det, blir bedre da.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #3 Skrevet 17. mars 2015 Han tenker nok først og fremst å få seg noe ja. Anonymous poster hash: 38e32...974
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #4 Skrevet 17. mars 2015 Håper ikke han kun er ute etter sex. Merker jeg blir veldig oppmerksom på små tegn om han kan være iinteressert i mer - som at han for eksempel ville ta dra 1,5 timer fra hjemstedet hans å møte meg, og at han sa at vi skulle finne en løsning på og treffes denne gangen ettersom det ikke har passet like bra tidligere... Hjjjjjeeeelp liker han jo..Anonymous poster hash: 65409...29b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå