Jens Skrevet 17. mars 2015 #1 Skrevet 17. mars 2015 Sønnen min blir 10 år, og har ingen særlige ønsker. Han elsker å sitte å skype og spille minecraft med andre. Han er også stooor fan av Prebs og Dennis. Har noen noe kreative ideer til hva jeg kan gi ham. Noe gadgets til Macen? Han har nevnt høretelefoner med microfon. Han legger også ut videoer fra Minecraft spillet på yotube og har fått noen følgere.
AndreasBR Skrevet 17. mars 2015 #2 Skrevet 17. mars 2015 Hva med visa gavekort ? https://spendon.com/nb-no/ Så kan han bruke det på akkurat det han vil, i hvilken butikk han vil (Forutsatt at de tar VISA)
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #3 Skrevet 17. mars 2015 Hodetelefoner med mic er nok en veldig god idé. Min sønn bruker det til minecraft og roblx mens han skyper m3d venner.Anonymous poster hash: 3c1d2...b1f
Cowboy Lotte Skrevet 17. mars 2015 #4 Skrevet 17. mars 2015 Gi han et par sokker, unger skal ikke skjemmes bort, det er bevist at de kan utvikle dårlige egenskaper da...
Jens Skrevet 18. mars 2015 Forfatter #5 Skrevet 18. mars 2015 Hodetelefoner med mic er nok en veldig god idé. Min sønn bruker det til minecraft og roblx mens han skyper m3d venner.Anonymous poster hash: 3c1d2...b1f Har du noe forslag til hodetelefoner med mic?
Jens Skrevet 18. mars 2015 Forfatter #6 Skrevet 18. mars 2015 Gi han et par sokker, unger skal ikke skjemmes bort, det er bevist at de kan utvikle dårlige egenskaper da... Ser den, men tenker like vell at det er hyggelig å få noe mer enn ett par sokker til 10 årsdagen sin.
Cowboy Lotte Skrevet 18. mars 2015 #7 Skrevet 18. mars 2015 Ser den, men tenker like vell at det er hyggelig å få noe mer enn ett par sokker til 10 årsdagen sin. Jeg kjente et bortskjemt barn som fikk et brev til bursdag, han ble så sint og misfornøyd at han kastet det i peisen i sinne... I bursdags-brevet var det gjemt 1000 kr... 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #8 Skrevet 19. mars 2015 Gi han et par sokker, unger skal ikke skjemmes bort, det er bevist at de kan utvikle dårlige egenskaper da... Must resist feeding the troll .. Anonymous poster hash: 986f1...817
AndreasBR Skrevet 22. mars 2015 #9 Skrevet 22. mars 2015 Jeg kjente et bortskjemt barn som fikk et brev til bursdag, han ble så sint og misfornøyd at han kastet det i peisen i sinne... I bursdags-brevet var det gjemt 1000 kr... Når man er så DUM at man gjemmer penger i et bursdagsbrev... Jaja...
Cowboy Lotte Skrevet 22. mars 2015 #10 Skrevet 22. mars 2015 Når man er så DUM at man gjemmer penger i et bursdagsbrev... Jaja... Eh, nei, det sier mer om ungen som brente brevet, enn de som gjemte det der... Jeg tenker bare karma!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå