Gå til innhold

1800-talls mennene hadde rett - Kvinnene kjørte vesten til bunnen

Anbefalte innlegg

Gjest oleoh
Skrevet (endret)

Fra: http://kilden.forskningsradet.no/c16880/artikkel/vis.html?tid=90361

"På begynnelsen av 1800-tallet ble det som nevnt ansett for å være typisk kvinnelig å være følelsesstyrt, irrasjonell og egosentrisk."

Kvinner i vesten har stemt verdensdelen til døden. I løp av noen få generasjoner gikk fertilitetsraten til buns, innvandringen splittet nasjonene, økonomisk skakkskjørte de, hjalp kvinner og førte til umoralske politikere som forskjellsbehandlet ulike deler av befolkningen.

Takk for at dere stemte på den dårlige delen av venstresiden.

Endret av oleoh
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av kjærligbåttur
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja nettop... Kanskje like greit at fødselstallene er så lave som de er når det er et faktum at verden er overbefolket? Tenk om vesten skulle vært likt som østen? Hjelpes!

Anonymous poster hash: cfdea...272
Skrevet (endret)

Ja nettop... Kanskje like greit at fødselstallene er så lave som de er når det er et faktum at verden er overbefolket? Tenk om vesten skulle vært likt som østen? Hjelpes! Anonymous poster hash: cfdea...272

Verden er ikke overbefolket, det er bare underproduksjon i verden på grunn av manglende økonomisk frihet. Og TS, du har dessverre rett, kvinner står i bresjen for venstrevridning av økonomien, vestlig selvpisking, pasifisme og kulturrelativisme. Dette er noe som ødelegger vesten, årsaken til at vi er der vi er i dag er økonomisk liberalisme og etnosentrisme.

Endret av Meeh
Gjest Horatio Hornblower
Skrevet

Vel at kvinner kan være egosentriske er det jo ingen tvil om. Men la oss være ærlige det kan også vi menn være.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du glemte å være anonym, oleoh, nå vet vi hvem som står bak alle kvinnehate-trådene på skråblikk.

Anonymous poster hash: c08f1...dd8
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du gir kvinnene æren for det som har skjedd de siste 200 årene så fortjener de ros. Det er jo mye bedre å leve nå med alle sosiale støtteordningene, all velferdshjelpen osv.. Jeg er selv mann, men hvis dette er tilfellet fikk jeg i så fall litt mer respekt for kvinner.

Anonymous poster hash: 672c0...fea
  • Liker 4
Gjest oleoh
Skrevet

Hvis du gir kvinnene æren for det som har skjedd de siste 200 årene så fortjener de ros. Det er jo mye bedre å leve nå med alle sosiale støtteordningene, all velferdshjelpen osv.. Jeg er selv mann, men hvis dette er tilfellet fikk jeg i så fall litt mer respekt for kvinner.

Det du tenker på var arbeiderbevegelsen, det var siden den ble stiftet til omkring 80-tallet for det meste stemt på av arbeiderklassemenn. Kvinner var mer konservative. Det var først når disse ble såkalte progressive at kvinner ble hovedstemmerne til AP og SV. Altså fra muligens slutten av 70-tallet til i dag.

Gjest oleoh
Skrevet

Du glemte å være anonym, oleoh, nå vet vi hvem som står bak alle kvinnehate-trådene på skråblikk.

Anonymous poster hash: c08f1...dd8

Alle vet at jeg står bak noen av "kvinnehate" trådene. Her kritiserer jeg bare kvinners rare valg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår ikke hvorfor du fortsatt for komme med propagandaen din egentlig. Du sa at du hadde en plan om å infiltrere finansdepartementet, og at du ville gjøre så stor skade som mulig på Norge hvis innvandringen kom over 20(?)%. Og nå er du ute etter kvinner også virker det som....

• Liker 3
Gjest oleoh
Skrevet

Jeg forstår ikke hvorfor du fortsatt for komme med propagandaen din egentlig. Du sa at du hadde en plan om å infiltrere finansdepartementet, og at du ville gjøre så stor skade som mulig på Norge hvis innvandringen kom over 20(?)%. Og nå er du ute etter kvinner også virker det som....

Skrev ikke at jeg ville infliltrere. Jeg skrev at jeg ville arbeide der og ødelegge så mye som mulig. Er heller ikke ute etter kvinner, men etter deres merkelig valg.

Skrevet (endret)

Skrev ikke at jeg ville infliltrere. Jeg skrev at jeg ville arbeide der og ødelegge så mye som mulig. Er heller ikke ute etter kvinner, men etter deres merkelig valg.

Kanskje du heller burde prøve å få deg noen kvinnelige venner, så du får utviklet horisonten litt? Har du ingen søstre, en mor eller noe slikt?

...men for å holde meg til tema: alle i dette landet har fått økt levestandarden sin betraktelig de siste 200 årene. Alle har mulighet til å ta utdanning, man sulter ikke ihjel om gården har dårlige avlinger noen år og en er så uheldig å bo på innlandet, man sender ikke bort barna av økonomiske årsaker, vi dør ikke så ofte i barselseng eller av lett kurerbare sykdommer, barnedødeligheten har gått dramatisk ned osv..

Endret av absinthia
AnonymBruker
Skrevet (endret)

Fra: http://kilden.forskningsradet.no/c16880/artikkel/vis.html?tid=90361

"På begynnelsen av 1800-tallet ble det som nevnt ansett for å være typisk kvinnelig å være følelsesstyrt, irrasjonell og egosentrisk."

Kvinner i vesten har stemt verdensdelen til døden. I løp av noen få generasjoner gikk fertilitetsraten til buns, innvandringen splittet nasjonene, økonomisk skakkskjørte de, hjalp kvinner og førte til umoralske politikere som forskjellsbehandlet ulike deler av befolkningen.

Takk for at dere stemte på den dårlige delen av venstresiden.

Du har fortsatt ikke en gang forsøkt å lese litt historie eller orientere deg om hvordan samfunnet fungerer, seg jeg?

Anonymous poster hash: f4012...68b

Endret av Raven Emerald
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger og personangrep.

Raven Emerald, mod.

Skrevet (endret)

...men for å holde meg til tema: alle i dette landet har fått økt levestandarden sin betraktelig de siste 200 årene. Alle har mulighet til å ta utdanning, man sulter ikke ihjel om gården har dårlige avlinger noen år og en er så uheldig å bo på innlandet, man sender ikke bort barna av økonomiske årsaker, vi dør ikke så ofte i barselseng eller av lett kurerbare sykdommer, barnedødeligheten har gått dramatisk ned osv..

På grunn av kapitalisme og en av verdens mest liberalistiske grunnlover, ja. Menn er langt mer liberalistiske enn kvinner. Grunnen til de punktene du nevner er at den gjennomsnittlige arbeidstaker i dag er flere titalls ganger så produktiv som en arbeider på 17-1800 tallet.

http://e24.no/privat/rettigheter/forbruker/hverken-gerhardsen-eller-oljen-gjorde-norge-rikt/10085819

Endret av Meeh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...