AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #1 Del Skrevet 17. mars 2015 Har funnet noe jeg spiser, men vil variere litt. Kan bli litt lei av det samme, men jeg er litt kresen. Liker ikke kokte egg, tunfisk på boks, makrell i tomat og er ikke spesielt glad i kylling. Nå spiser jeg cottage cheese, egg i andre varianter, kjøttpålegg, gresk yoghurt osv. Det må ikke nødvendigvis være magert, for slanker meg ikke. Anonymous poster hash: fe2d2...13a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #2 Del Skrevet 17. mars 2015 Sånne tråder er det veldig vanskelig å gi noe forslag til, for man får bare til svar at det liker jeg ikke. Det liker jeg ikke. Det liker jeg heller ikke. Anonymous poster hash: 67e46...8ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meeh Skrevet 17. mars 2015 #3 Del Skrevet 17. mars 2015 (endret) Nøtter, havregryn og melk (særlig styrk-melk), proteinpulver/måltidserstatter, beef jerky eller annet tørket kjøtt, salat med kylling, yoghurt blandet med proteinpulver (nøytral, vanilje eller lignende smak). Endret 17. mars 2015 av Meeh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #4 Del Skrevet 17. mars 2015 Omelett med skinke? Pluss noen grønnsaker hvis du liker det. Paprika, for eksempel, er veldig godt. Anonymous poster hash: 37d29...59d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #5 Del Skrevet 17. mars 2015 Sånne tråder er det veldig vanskelig å gi noe forslag til, for man får bare til svar at det liker jeg ikke. Det liker jeg ikke. Det liker jeg heller ikke.Anonymous poster hash: 67e46...8ed Ok, kresen var kanskje et negativt ladet ord, men jeg har ting jeg ikke liker som ofte kommer opp som forslag. Det er bare å komme med forslag. Selv om jeg eventuelt ikke liker det så kan det jo hende at andre gjør det Anonymous poster hash: fe2d2...13a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #6 Del Skrevet 17. mars 2015 Sånne tråder er det veldig vanskelig å gi noe forslag til, for man får bare til svar at det liker jeg ikke. Det liker jeg ikke. Det liker jeg heller ikke.Anonymous poster hash: 67e46...8ed Ok, kresen var kanskje et negativt ladet ord, men jeg har ting jeg ikke liker som ofte kommer opp som forslag. Det er bare å komme med forslag. Selv om jeg eventuelt ikke liker det så kan det jo hende at andre gjør det Anonymous poster hash: fe2d2...13a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Penelopee Skrevet 18. mars 2015 #7 Del Skrevet 18. mars 2015 Liker du laks? Hva med laksewrap? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #8 Del Skrevet 18. mars 2015 Liker du laks? Hva med laksewrap? Ja, det gjør jeg. Både røkt og "vanlig", så det hadde kanskje vært noe. Takk. Jeg liker mye altså, så kanskje jeg ikke skulle skrevet kresen Anonymous poster hash: fe2d2...13a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WBNina Skrevet 18. mars 2015 #9 Del Skrevet 18. mars 2015 Liker du havregrynsgrøt? Jeg blander 40 g økologisk havregyn og 150 g styrk + 50 g cottag cheese (blander cc i når havregrynsgrøten har begynt å koke). Søter med sukrin, og slenger gjerne på noen pistasjenøtter :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #10 Del Skrevet 18. mars 2015 Liker du havregrynsgrøt? Jeg blander 40 g økologisk havregyn og 150 g styrk + 50 g cottag cheese (blander cc i når havregrynsgrøten har begynt å koke). Søter med sukrin, og slenger gjerne på noen pistasjenøtter :-) Ja, men spiser det ikke så ofte. Skal prøve dette Anonymous poster hash: fe2d2...13a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå