ol93 Skrevet 17. mars 2015 #1 Skrevet 17. mars 2015 Har slitt med prolaps flere ganger da det stadig kommer tilbake når jeg begynner å trene rumpe og lår. Må nok gjøre øvelsene feil eller ett eller annet, men sliter med rompetreningen. Hva slags øvelser kan jeg gjøre uten at det kan utføres så veldig feil og øvelser som er litt lettere
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #2 Skrevet 17. mars 2015 Jeg anbefaler deg å søke på YouTube, der er mange videoer hvordan du gjør ting riktig. Søk på engelsk, da får du flere treff.Anonymous poster hash: d51a1...21a
Freez Skrevet 17. mars 2015 #3 Skrevet 17. mars 2015 Jeg anbefaler deg å søke på YouTube, der er mange videoer hvordan du gjør ting riktig. Søk på engelsk, da får du flere treff.Anonymous poster hash: d51a1...21a det beste du kan gjøre er å gå tur, jogge eller stå på gulvet på alle fire.. så løfter du høyre arm og venstre bein og strekker de rett ut.. også bytter du arm og bein... balanse trening... beste er skwats;) det vil trene rumpa...
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #4 Skrevet 17. mars 2015 kanskje du burde lete etter grunnen til at du får vondt i ryggen? er du veldig lite fleksibel i hofte og lår? kan du lett ta deg på tærne med rett rygg og strake ben? Mulig du kan tøye deg ut av smertene og deretter trene utfall, glute bridges og knebøy som er de beste øvelsene Anonymous poster hash: f6bd3...3ec
Thorn Skrevet 17. mars 2015 #5 Skrevet 17. mars 2015 Vil anbefale å skaffe time hos en fysioterapeut og få et tilpasset opplegg, eventuelt for å få sjekket at du gjør øvelsene riktig. Har selv hatt ryggproblemer (ikke prolaps), og har nok sannsynligvis gjort det verre av å utføre feil øvelser i tillegg til riktige øvelser feil. Nå jobber jeg kun med et par enkle øvelser jeg har fått av fysioterapeuten i tillegg til å gå turer innimellom, og er bedre i ryggen enn jeg har vært på lenge. Skal snart inn og få et helt program tilpasset min kranglete kropp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå