Anders26år Skrevet 17. august 2004 #1 Del Skrevet 17. august 2004 Noen som skal se kampn i morra da? Anders Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anders26år Skrevet 18. august 2004 Forfatter #2 Del Skrevet 18. august 2004 Alle må ikke svare samtidig dah :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Viva~ Skrevet 18. august 2004 #3 Del Skrevet 18. august 2004 Skal se den jeg! (Går ut fra du snakker fotball?!?) Nå begynner det jo å bli gøy å se landskamper igjen ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. august 2004 #4 Del Skrevet 18. august 2004 Skal se den jeg! (Går ut fra du snakker fotball?!?) Nå begynner det jo å bli gøy å se landskamper igjen ;-) Japps , her snakker vi landskamp :enig_animasjon: Hareide er en bra trener . Siden han kom til "makten" har det blitt morro igjen . Sitter bare å venter til kampstart jeg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anders26år Skrevet 18. august 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 18. august 2004 Japps , her snakker vi landskamp :enig_animasjon: Hareide er en bra trener . Siden han kom til "makten" har det blitt morro igjen . Sitter bare å venter til kampstart jeg nå Ops min post , bare glemte å logge inn ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Viva~ Skrevet 18. august 2004 #6 Del Skrevet 18. august 2004 :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sita Skrevet 18. august 2004 #7 Del Skrevet 18. august 2004 Har sett den nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anders26år Skrevet 18. august 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 18. august 2004 Var ikke helt den beste kampen da Håper de sparker ut Myre før italia kampen iaffal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 18. august 2004 #9 Del Skrevet 18. august 2004 Var dokke på kampen? Var artig det! Masse folk i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. august 2004 #10 Del Skrevet 18. august 2004 Var dokke på kampen? Var artig det! Masse folk i alle fall Var hjemme jeg , har aldri vært på en landskamp før. Hadde vært morro å prøvd en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 19. august 2004 #11 Del Skrevet 19. august 2004 S¨den på tv jeg.Men skal til ullevaal når de møter Italia.Håper de vinner i Italia ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå