Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest mirimi
Skrevet

Jeg og kjæresten drar til Praha nå i slutten av mars. Vi trenger tips til både hva vi burde pakke med oss på denne tiden av året og hva vi absolutt er nødt til å få med oss mens vi er der nede. Vi blir tre netter :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Sille4
Skrevet

Jeg og kjæresten var der i mars i fjor, og vi var veldig heldig med været. Var 20 + grader, men blåste litt surt. Så det var nok med vårjakke. Vi tok sightseeingbuss, så fikk sett litt da. Gikk av på slottet og kikket litt rundt der. Den astronomisk klokken må man få med seg, og Karlsbroen. Vi rakk dessverre ikke å gå innom de jødiske kvarter, men det stod egentlig på planen :) Praha er en fantastisk fin by, så dere har noe å se frem til :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og kjæresten var der i mars i fjor, og vi var veldig heldig med været. Var 20 + grader, men blåste litt surt. Så det var nok med vårjakke. Vi tok sightseeingbuss, så fikk sett litt da. Gikk av på slottet og kikket litt rundt der. Den astronomisk klokken må man få med seg, og Karlsbroen. Vi rakk dessverre ikke å gå innom de jødiske kvarter, men det stod egentlig på planen :) Praha er en fantastisk fin by, så dere har noe å se frem til :)

Vil anbefale den kirka på andre siden av Karslbora og området rundt der :)

Anonymous poster hash: 637e2...c92

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...