Gå til innhold

Når burde invitasjonene sendes ut?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal gifte oss i starten av august denne høsten. Vi har kirke, lokale og kjole på plass per i dag. Når sendte dere ut invitasjoner, og er det veldig mye å planlegge utover dette? Føler kanksje vi henger litt etter her, men vet ikke hvor en skal fortsette utover det vi har planlagt.... :)

Anonymous poster hash: fadae...add

Videoannonse
Annonse
Gjest Solstråla88
Skrevet

Så fort som mulig! Det er midt i ferietiden..

• Liker 1
Skrevet

Fordi det er i ferien er det bare å få det ut så fort som mulig, folk har allerede begynt å planlegge.

AnonymBruker
Skrevet

Snarest! Jeg har allerede booket ferie, så om du vil invitere meg er det for sent :fnise:

Anonymous poster hash: 74cb7...79c
  • Liker 1
Gjest Daenerys
Skrevet

Jeg syns du bør sende så raskt som mulig siden det er i august. Hadde det vært september/oktober kunne du ha ventet en stund til :)

Skrevet

Du burde sende de ut snarest! Jeg var i bryllup i begynnelsen av august i fjor og relativt mange hadde måttet takke nei fordi invitasjonen kom i mars/april slik at ferieplaner allerede var lagt og ferieturer allerede booket..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sendt ut "save the date" kort i januar, så alle vet for så vidt når det skjer. Det kunne jeg kanskje nevnt i HI... :) Denne invitasjonen er mer påfyll over hvor det skal være og rsvp.

AnonymBruker
Skrevet

Har du også informert om by bryllupet skal finne sted? Om folk må ordne med overnatting er det greit å vite i god tid på forhånd, spesielt i feriesesongen.

Om folk vet hvilken by og dato, så de kan ordne overnatting, er det vel for gjestenes del ikke så stor grunn til å være tidlig ute.

Har du sjekket når du må gi beskjed om hvor mange det skal bestilles mat til? Og plass til i lokalet?

Anonymous poster hash: 74cb7...79c
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sendt ut "save the date" kort i januar, så alle vet for så vidt når det skjer. Det kunne jeg kanskje nevnt i HI... :) Denne invitasjonen er mer påfyll over hvor det skal være og rsvp.

rsvp??

Anonymous poster hash: 8fd5c...e75

AnonymBruker
Skrevet

rsvp??

Anonymous poster hash: 8fd5c...e75

Tror hun mener SU eller "svar utbedes"

Anonymous poster hash: 29961...6bc

AnonymBruker
Skrevet

Giftet oss i juni. Sendte ut save the date i oktober og invitasjoner i midten av februar. Hadde svarfrist i midten av april.

Anonymous poster hash: 2097a...27e

Skrevet

Hadde sendt ut "Save the date"-kort med en gang datoen var satt - altså ASAP, og invitasjoner 3-4 mnd i forveien :)

AnonymBruker
Skrevet

Om du synes det er litt tidlig å sende invitasjon kan du jo sende sms/gi beskjed at folk må holde av datoen :)

Det er som flere her sier en tid hvor mange skal på ferie og slikt, så det kan være greit å være tidlig ute 😉

Anonymous poster hash: b3fdb...5d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...