AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #1 Skrevet 17. mars 2015 Hei! Har nettopp aktivert sukker-profilen min igjen, deilig med vår og overskudd igjen Men det jeg lurer på... De som er innom profilen min uten å legge igjen spor, er det bare å glemme de?? Eller venter de på at jeg skal gjøre noe? Skjønner ikke dette spillet, jeg, men har så lyst å få det til Noen som har suksess på nettet og kan veilede litt?? Hilsen jente/dame 34. Anonymous poster hash: f6c00...8f7
Fluffe Skrevet 17. mars 2015 #2 Skrevet 17. mars 2015 De var vell ute og tiittet, men kanskje ikke fant det de lette etter Vær glad for at alle som er innom ikke tar kontakt, det blir en del etterhvert
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #3 Skrevet 18. mars 2015 De var vell ute og tiittet, men kanskje ikke fant det de lette etter Vær glad for at alle som er innom ikke tar kontakt, det blir en del etterhvert Nei, dessverre ikke... Får ikke kontakt med noen, jeg. Vet at jeg ikke er såååå pen, men har en god tekst. Så trodde liksom at når de først har akseptert utseendet og gått inn på profilen, blir de sjarmert av teksten... Anonymous poster hash: f6c00...8f7
Nettinettet Skrevet 18. mars 2015 #4 Skrevet 18. mars 2015 Nei, dessverre ikke... Får ikke kontakt med noen, jeg. Vet at jeg ikke er såååå pen, men har en god tekst. Så trodde liksom at når de først har akseptert utseendet og gått inn på profilen, blir de sjarmert av teksten...Anonymous poster hash: f6c00...8f7 Når du sier at du ikke får kontakt med noen, har du selv kontaktet noen også, eller venter du bare på at andre skal ta kontakt?
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #5 Skrevet 18. mars 2015 Når du sier at du ikke får kontakt med noen, har du selv kontaktet noen også, eller venter du bare på at andre skal ta kontakt? Tar kontakt... Tatt kontakt med endel på tinder, men fikk aldri noe respons der. På sukker har jeg satt litt hjerter og sendt noen meldinger, men er like singel... Anonymous poster hash: f6c00...8f7
Nettinettet Skrevet 18. mars 2015 #6 Skrevet 18. mars 2015 Tar kontakt... Tatt kontakt med endel på tinder, men fikk aldri noe respons der. På sukker har jeg satt litt hjerter og sendt noen meldinger, men er like singel...Anonymous poster hash: f6c00...8f7 Vel det skal ganske mye til for å finne en kjæreste på en to tre.. Da må du nesten bare sende haugevis med meldinger og håpe på napp.. Men du vil vel ikke bare ta hva som helst eller? Det kan også hende at du har mer sjans på å treffe noen i den virkelige verden hvis du ikke er veldig pen. Lettere å sjarmere noen i virkeligheten enn på nett.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #7 Skrevet 18. mars 2015 Vel det skal ganske mye til for å finne en kjæreste på en to tre.. Da må du nesten bare sende haugevis med meldinger og håpe på napp.. Men du vil vel ikke bare ta hva som helst eller? Det kan også hende at du har mer sjans på å treffe noen i den virkelige verden hvis du ikke er veldig pen. Lettere å sjarmere noen i virkeligheten enn på nett. Ja, er jo i grunnen det. Men single gutter er ikke lett å komme over... Møter bare massevis av flotte, single jenter på min vei, men singelguttene gjemmer seg godt Vet vi er i overtall i Oslo, men ikke at det skal være så ekstremt vanskelig! Man blir lei av å lete også, vet du Anonymous poster hash: f6c00...8f7
Nettinettet Skrevet 18. mars 2015 #8 Skrevet 18. mars 2015 Ja, er jo i grunnen det. Men single gutter er ikke lett å komme over... Møter bare massevis av flotte, single jenter på min vei, men singelguttene gjemmer seg godt Vet vi er i overtall i Oslo, men ikke at det skal være så ekstremt vanskelig! Man blir lei av å lete også, vet du Anonymous poster hash: f6c00...8f7 Er jo single gutter overalt? Er bare å snakke med folk og flørte litt og hvis man merker at det er kjemi og at man får litt respons så er det jo bare å spørre om å ta en kaffe en dag.. ?
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #9 Skrevet 18. mars 2015 Litt av utfordringen på nett er nettopp at det blir veldig overfladisk - selv om man har en god tekst. Jeg (mann 35) merker selv at jeg nok ser mer på utseendet på nett enn jeg ville gjort i virkeligheten fordi ansitket til en person på et stillbilde er så mye vanskeligere å tolke enn når man får se det "live" og man får se alle vinkler og uttrykk. Dessuten har folk en tendens til å velge sine beste bilder, som i verste fall lyver, og hvis man har brent seg på det tidligere blir man bare enda mer kritisk neste gang. Men det er i hvert fall bra du har en god tekst. Altfor mange damer skriver ingen verdens ting og forventer at det bare skal komme på sølvfat. Men jeg sender nok ikke ei melding basert på en aldri så god tekst hvis jeg ikke ser noe pent i utseendet - trist men sant. Anonymous poster hash: af33b...056
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå