Nettinettet Skrevet 17. mars 2015 #1 Skrevet 17. mars 2015 Halvparten av tråden her inne handler om dette. Det er blitt et hysteri når det kommer til hva menn er ute etter og det virker som om ekstremt mange går inn i datingfaser med menn med beskuende øyne og egentlig forventninger om at han skal være ute etter den ting! Dere leter etter tegn på at han ikke er seriøs (som dere sier) akkurat som om en persons seriøsitet handler om hva han er ute etter i en relasjon med andre mennesker. Enyway... Hvis du er livredd for at han skal utnytte deg for sex, så ikke ha sex. Så enkelt er det. La han få ta deg med ut og bli kjent med deg og la sexen være en del av pakken som kommer etterhvert når dere har tilbragt mer tid sammen. Noen råd: De fleste menn vil ha sex, men de fleste menn vil ha sex i ett forhold! Venninner og kompiser bør ikke benyttes til datingråd... Ikke bitre folk på KG heller.. ta alt med en klype salt.. Avstå fra sex med en gang, med mindre du er villig til å ha mye sex og bruk sex som en inngang til et forhold. Ikke analyser hver eneste lille ting han gjør for å prøve å finne ut hva han vil og hva han tenker. Tilbringer han tid med deg? Da liker han deg. Slutt å være kontrollfreak! Du kaster ikke bort tid så lenge du har det supert med en fyr i noen måneder, selv om det ikke blir noe mer mellom dere etter en stund. Slapp av og nyt gode følesler. Blir du dårlig av relasjonen så slutt å vær i den! Slutt å lag unnskyldninger om hva som kan bli om bare...... Her og nå. Har du det dritt? Gjør det slutt! Slutt å skulle ha merkelapper på alt. Hva betyr det om dere står som i ett forhold på Facebook? Slutt å ha behov for å binde menn fast med merkelapper. Avslappa kvinnfolk er det mannfolk vil ha. Det handler ikke om forpliktelsesangst, det handler om frykt for at du skal være en av de damene som skal kontrollere alt. Igjen Slapp av!! Sånn det tror jeg var dagens fra meg.. 7
Gjest Faerunpedia Skrevet 17. mars 2015 #2 Skrevet 17. mars 2015 Nå er nok mange av de som starter slike tråder svært unge og usikre. Uansett har jeg stusset litt på det med folk alltid hevder han brukte meg for sex. Veldig ofte er det vel at man dater noen en periode, har sex, og merker at følelsene ikke kommer.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #3 Skrevet 17. mars 2015 Dette er jo egentlig veldig innlysende, men hu hei som folk likevel analyserer. Jeg har helt sluttet å snakke om det til venninner når jeg dater. De fleste av dem er single, så.. jeg ser liksom ikke at de skal kunne gi meg så gode råd. Har selv prøvd å få dem til å bare tenke litt mindre (og ikke ha sex på første date), men jeg innser at alle må bare få kjøre sitt løp. Jeg er 25, men føler jeg har lært mye de siste 2-3 årene. Det aller viktigste: Vis interesse. Får du det tilbake, flott. Hvis ikke: Gå videre. Vent med sex hvis du vil ha et forhold. Hvor lenge er umulig å si, men noen uker er min standard. Tar han aldri initativ til å møtes? Da er han kanskje ikke så interessert. Det er lov å spørre. Dater han andre? Spør og snakk om det. Jeg syns ikke det er greit hvis vi har truffet hverandre jevnlig i noen uker, da kan han bestemme seg for om han vil date meg eller andre. Liker han meg, liker han meg, liker han meg? Det viktigste for deg selv er jo om du liker han! Finn ut av det først. Anonymous poster hash: beb87...3d1 1
Nettinettet Skrevet 17. mars 2015 Forfatter #4 Skrevet 17. mars 2015 Nå er nok mange av de som starter slike tråder svært unge og usikre. Uansett har jeg stusset litt på det med folk alltid hevder han brukte meg for sex. Veldig ofte er det vel at man dater noen en periode, har sex, og merker at følelsene ikke kommer. Jeg har flest pågang fra voksne mennesker og de stiller de samme spørsmålene og har samme holdning når de går inn i noe nytt. Livredde for å at de skal bli "lurt" for sex. Men det er jo nettopp som du sier. Hvis man etter en periode finner ut at man ikke passer sammen så har det jo handlet om å finne noen som passer, ikke om å få seg sex.
Nettinettet Skrevet 17. mars 2015 Forfatter #5 Skrevet 17. mars 2015 Dette er jo egentlig veldig innlysende, men hu hei som folk likevel analyserer. Jeg har helt sluttet å snakke om det til venninner når jeg dater. De fleste av dem er single, så.. jeg ser liksom ikke at de skal kunne gi meg så gode råd. Har selv prøvd å få dem til å bare tenke litt mindre (og ikke ha sex på første date), men jeg innser at alle må bare få kjøre sitt løp. Jeg er 25, men føler jeg har lært mye de siste 2-3 årene. Det aller viktigste: Vis interesse. Får du det tilbake, flott. Hvis ikke: Gå videre. Vent med sex hvis du vil ha et forhold. Hvor lenge er umulig å si, men noen uker er min standard. Tar han aldri initativ til å møtes? Da er han kanskje ikke så interessert. Det er lov å spørre. Dater han andre? Spør og snakk om det. Jeg syns ikke det er greit hvis vi har truffet hverandre jevnlig i noen uker, da kan han bestemme seg for om han vil date meg eller andre. Liker han meg, liker han meg, liker han meg? Det viktigste for deg selv er jo om du liker han! Finn ut av det først. Anonymous poster hash: beb87...3d1 Veldig gode råd!
Neeli00 Skrevet 17. mars 2015 #6 Skrevet 17. mars 2015 (endret) Jeg er helt enig men ville utbrodert denne litt; De fleste menn vil ha sex, men de fleste menn vil ha sex i ett forhold! Jeg vil si de fleste menn vil ha sex med attraktive kvinner, og med mange kvinner. Og de sier uansett sjelden nei takk. Men de er også åpne for et forhold med den rette kvinnen. Og de har flere krav til denne kvinnen enn de har til en de ligger med eller dater. Jeg ser mange kvinner analyserer hans fortid og om han er en "forholdstype" eller om han "sier han er ute etter forhold". Det som teller er jo om han vil ha et forhold med henne, ikke hva han generelt er åpen for. For de aller fleste er uansett åpne for et forhold om de faller pladask... Endret 17. mars 2015 av Neeli00 1
Nettinettet Skrevet 17. mars 2015 Forfatter #7 Skrevet 17. mars 2015 Jeg er helt enig men ville utbrodert denne litt; De fleste menn vil ha sex, men de fleste menn vil ha sex i ett forhold! Jeg vil si de fleste menn vil ha sex med attraktive kvinner, og med mange kvinner. Og de sier uansett sjelden nei takk. Men de er også åpne for et forhold med den rette kvinnen. Og de har flere krav til denne kvinnen enn de har til en de ligger med eller dater. Jeg ser mange kvinner analyserer hans fortid og om han er en "forholdstype" eller om han "sier han er ute etter forhold". Det som teller er jo om han vil ha et forhold med henne, ikke hva han generelt er åpen for. For de aller fleste er uansett åpne for et forhold om de faller pladask... Jepp! Sånn er det! Det nytter ikke om han er en forholdstype hvis han ikke vil ha et forhold med henne. Joda noen ganger så kan man bli den rette, selv om man kanskje ikke var det i utgangspunktet, men det krever veldig mye tid, energi og overbevisning, og det er faktisk mye enklere å helle bruke den tiden på å finne noen som faller pladask som man også faller pladask for. Alt for mange henger med noen over langt tid bare for å se om ting blir bedre... Man vet ganske raskt om man er tiltrukket og føler man er rett for hverandre. Beholder man gnisten er man rett, mister man gnisten må man lete videre.. Folk må tørre å bare hoppe i det og hoppe like raskt ut av det hvis det ikke føles rett. Livet er for kort til å kaste bort tid i feil forhold pga frykt for å ikke finne noe bedre.. 1
Reddle Skrevet 17. mars 2015 #8 Skrevet 17. mars 2015 Mange fornuftige ord her. Tar han aldri initativ til å møtes? Da er han kanskje ikke så interessert. Det er lov å spørre. Enkelte har problemer med å ta initiativ, både menn og damer. De er rett og slett mer passive av natur, og kanskje litt sjenert. Ikke ta det som et sikkert på tegn på at han ikke er interessert. Dersom han ikke er så flink til å ta initiativ, men alltid blir med når du gjør det og viser interesse, så er han interessert. Dersom du synest det er litt rart å hele tiden måtte ta initativ og synest du er masete, prat med han om det. For alt du vet kan han sitte og glede seg til du tar kontakt og ikke føler seg presset i det hele tatt. Dersom dere prater om det og forstår litt bedre hvordan den enkelte fungerer, kan det bli en bedre stemning videre. Kanskje det at du forstår hvordan han fungerer gjør det lettere for han å ta initiativ. Alle er desverre ikke den autorititative, dominante som tar styringen og kontrollen på alt, selv om mange kanskje drømmer om å møte en sånn person. Samtidig er det element som kan dukke opp etter hvert, når han blir bedre kjent og føler seg mer komfortabel kan han fort overraske deg ved å ta mer initiativ. Dersom begge viser interesse og bruker tid i lag, så går det nok bra. Her er det nok forskjellige preferanser, men for all del jenter og damer, vær ikke redde for å vise engasjement, interesse og affeksjon. Ikke vær tilbakeholdne, hard to get eller utfordre han til å dra ut av deg det han vil ha. For min del er det ingenting som er så sjarmerende og tiltrekkende som en jente som tør å si hva hun mener og viser følelser, i stedet for å være avventende og kanskje gi små hint, I håp om at han skal tolke det sånn som hun vil. Ærlighet og oppriktighet er svært tiltrekkende for meg. Det sier mye om karakteren til en person. 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #9 Skrevet 17. mars 2015 Halvparten av tråden her inne handler om dette. Det er blitt et hysteri når det kommer til hva menn er ute etter og det virker som om ekstremt mange går inn i datingfaser med menn med beskuende øyne og egentlig forventninger om at han skal være ute etter den ting! Dere leter etter tegn på at han ikke er seriøs (som dere sier) akkurat som om en persons seriøsitet handler om hva han er ute etter i en relasjon med andre mennesker. Enyway... Hvis du er livredd for at han skal utnytte deg for sex, så ikke ha sex. Så enkelt er det. La han få ta deg med ut og bli kjent med deg og la sexen være en del av pakken som kommer etterhvert når dere har tilbragt mer tid sammen. Noen råd: De fleste menn vil ha sex, men de fleste menn vil ha sex i ett forhold! Venninner og kompiser bør ikke benyttes til datingråd... Ikke bitre folk på KG heller.. ta alt med en klype salt.. Avstå fra sex med en gang, med mindre du er villig til å ha mye sex og bruk sex som en inngang til et forhold. Ikke analyser hver eneste lille ting han gjør for å prøve å finne ut hva han vil og hva han tenker. Tilbringer han tid med deg? Da liker han deg. Slutt å være kontrollfreak! Du kaster ikke bort tid så lenge du har det supert med en fyr i noen måneder, selv om det ikke blir noe mer mellom dere etter en stund. Slapp av og nyt gode følesler. Blir du dårlig av relasjonen så slutt å vær i den! Slutt å lag unnskyldninger om hva som kan bli om bare...... Her og nå. Har du det dritt? Gjør det slutt! Slutt å skulle ha merkelapper på alt. Hva betyr det om dere står som i ett forhold på Facebook? Slutt å ha behov for å binde menn fast med merkelapper. Avslappa kvinnfolk er det mannfolk vil ha. Det handler ikke om forpliktelsesangst, det handler om frykt for at du skal være en av de damene som skal kontrollere alt. Igjen Slapp av!! Sånn det tror jeg var dagens fra meg.. Usikre kvinnfolk er mega turn-off ja ...de er så usikre at de må spørre folk her på forumet daglig om de bør dumpe noen eller ei. Hva i huleste skal vi menn finne interesant med slike ? - hva har de å tilføre oss sånn utenom å få utløp for de mest primitive behovene ? Så man "får som man sår" heter det vel. Anonymous poster hash: 1307a...6f0 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #10 Skrevet 17. mars 2015 Halvparten av tråden her inne handler om dette. Det er blitt et hysteri når det kommer til hva menn er ute etter og det virker som om ekstremt mange går inn i datingfaser med menn med beskuende øyne og egentlig forventninger om at han skal være ute etter den ting! Dere leter etter tegn på at han ikke er seriøs (som dere sier) akkurat som om en persons seriøsitet handler om hva han er ute etter i en relasjon med andre mennesker. Enyway... Hvis du er livredd for at han skal utnytte deg for sex, så ikke ha sex. Så enkelt er det. La han få ta deg med ut og bli kjent med deg og la sexen være en del av pakken som kommer etterhvert når dere har tilbragt mer tid sammen. Noen råd: De fleste menn vil ha sex, men de fleste menn vil ha sex i ett forhold! Venninner og kompiser bør ikke benyttes til datingråd... Ikke bitre folk på KG heller.. ta alt med en klype salt.. Avstå fra sex med en gang, med mindre du er villig til å ha mye sex og bruk sex som en inngang til et forhold. Ikke analyser hver eneste lille ting han gjør for å prøve å finne ut hva han vil og hva han tenker. Tilbringer han tid med deg? Da liker han deg. Slutt å være kontrollfreak! Du kaster ikke bort tid så lenge du har det supert med en fyr i noen måneder, selv om det ikke blir noe mer mellom dere etter en stund. Slapp av og nyt gode følesler. Blir du dårlig av relasjonen så slutt å vær i den! Slutt å lag unnskyldninger om hva som kan bli om bare...... Her og nå. Har du det dritt? Gjør det slutt! Slutt å skulle ha merkelapper på alt. Hva betyr det om dere står som i ett forhold på Facebook? Slutt å ha behov for å binde menn fast med merkelapper. Avslappa kvinnfolk er det mannfolk vil ha. Det handler ikke om forpliktelsesangst, det handler om frykt for at du skal være en av de damene som skal kontrollere alt. Igjen Slapp av!! Sånn det tror jeg var dagens fra meg.. Hvorfor ikke? Prater med mine venninner hele tiden om dating. Anonymous poster hash: 1c7c0...85b
Nettinettet Skrevet 17. mars 2015 Forfatter #11 Skrevet 17. mars 2015 Hvorfor ikke? Prater med mine venninner hele tiden om dating. Anonymous poster hash: 1c7c0...85b Fordi de ofte ser ting fra din side og med hensyn til det de anser som ditt beste og ikke utenfra med nøytrale øyne. I tillegg vil det alltid være vanskelig hvis man deler negative opplevelser med en man dater med venner for så å skulle dele positive ting. Venninner spesielt vil ofte ha behov for å påminne om negative egenskaper eller hendelser. Selvfølgelig er det ikke alltid slik og det finnes selvfølgelig mange venner og kompiser som kan gi gode råd, men ofte blir man bare mer forvirret/stresset av å dra venner inn i datingen.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #12 Skrevet 17. mars 2015 Enkelte har problemer med å ta initiativ, både menn og damer. De er rett og slett mer passive av natur, og kanskje litt sjenert. Ikke ta det som et sikkert på tegn på at han ikke er interessert. Dersom han ikke er så flink til å ta initiativ, men alltid blir med når du gjør det og viser interesse, så er han interessert. Dersom du synest det er litt rart å hele tiden måtte ta initativ og synest du er masete, prat med han om det. For alt du vet kan han sitte og glede seg til du tar kontakt og ikke føler seg presset i det hele tatt. Er helt enig i dette, satte det litt på spisen når jeg skrev at manglende initativ kan være tegn på at han ikke er så interessert. Men for min del kan jeg fort gå lei hvis jeg tar mest initativ. Liker at vi begge har forslag til ting vi kan gjøre. Men jeg snakker selvsagt med han hvis jeg liker han, istedet for å bare dumpe han og finne neste. Anonymous poster hash: beb87...3d1 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #13 Skrevet 17. mars 2015 Hvorfor ikke? Prater med mine venninner hele tiden om dating. Anonymous poster hash: 1c7c0...85b Ja men greia er at det ikke er dine venninner vi vil date - det er deg. Anonymous poster hash: 1307a...6f0
Nettinettet Skrevet 17. mars 2015 Forfatter #14 Skrevet 17. mars 2015 Ja men greia er at det ikke er dine venninner vi vil date - det er deg. Anonymous poster hash: 1307a...6f0 Den må du utdype litt Tenker du som at venninnene forteller henne hvordan hun skal oppføre seg? Eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå