AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #1 Skrevet 17. mars 2015 Flere som synes dette med nettdating er energikrevende? Skrive med andre, vente på svar, hva man skal svare, om personen egentlig er verdt det? Anonymous poster hash: 38b3d...bbd
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #2 Skrevet 17. mars 2015 Ja syntes samtalene temaene blir for kjedelige så nettdating er ikke noe for meg. Anonymous poster hash: b4e48...2d1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #3 Skrevet 17. mars 2015 Ja,jeg synes det er slitsomt.Det hender jeg må ta pauser på noen uker eller måneder før jeg begynner igjen.Hvis ikke motivasjonen virkelig er på plass ender det alltid galt. Det som er mest stressende er at endel menn er fryktelig desperate.De begynner å mase MED EN GANG om tlf.nr,å møtes irl osv.Og så har vi dem som bor på nettet døgnet rundt uten noe tilsynelatende liv utenom. Hvis du ikke svarer dem opptil flere ganger daglig blir de sure.Da kutter jeg dem ut. Så har man de tilfellene der man møtes irl og det ikke fungerer. Da er det også slitsomt. Det er vanskelig å nullstille seg hver gang man har hatt et nederlag og skal begynne å skrive med en ny. Anonymous poster hash: 25473...882
Gjest Faerunpedia Skrevet 17. mars 2015 #4 Skrevet 17. mars 2015 Nå trenger jeg det ikke lenger, (så nettdating kan fungere ) men da jeg holdt på med dette og fikk følelsen av at det var slitsomt tok jeg med en pause. Ellers så jeg på det som en mulighet til å bli kjent med et annet menneske og passet på å ikke legge så mye i det. Og møtte dem relativ kjapt så man ikke skriver i evigheter med noen man ikke passer sammen med uansett.
Gjest Mythic Skrevet 17. mars 2015 #5 Skrevet 17. mars 2015 Det er vel så stressende som man gjør det til selv. Jeg har gitt det opp for lengst, men ikke fordi det var stressende. Var mer at jeg får avsmak for måten man sitter og vurderer andre mennesker. Godtar eller forkaster, bare ut fra et bilde og noen ord på en side. Og i tillegg er det utrolig mange som er gift/samboende som er på en del av disse nettdatingsidene. Frustrerende å skrive med en kjempehyggelig mann som virker seriøs, og etter X antall brev forteller han at han er gift. Nei, takk.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #6 Skrevet 17. mars 2015 Det er vel så stressende som man gjør det til selv. Jeg har gitt det opp for lengst, men ikke fordi det var stressende. Var mer at jeg får avsmak for måten man sitter og vurderer andre mennesker. Godtar eller forkaster, bare ut fra et bilde og noen ord på en side. Og i tillegg er det utrolig mange som er gift/samboende som er på en del av disse nettdatingsidene. Frustrerende å skrive med en kjempehyggelig mann som virker seriøs, og etter X antall brev forteller han at han er gift. Nei, takk. Ja er kanskje det å bli vurdert som stresser meg en del, endte med at jeg deaktiverte profilen min nylig. Ble altfor mange menn, muligheter, ansikter, hvis, hva og tusen andre ting. Utrolig slitsomt å gå gjennom masse profiler. Pluss at jeg fikk en stim med meldinger når jeg la ut bilder og jeg har problemer med å ikke svare på meldinger selv om jeg vet mannen ikke passer meg, vil ikke være "slem". Er kanskje litt for følsom for nettdating! Anonymous poster hash: 38b3d...bbd
Gjest Mythic Skrevet 17. mars 2015 #7 Skrevet 17. mars 2015 Ja er kanskje det å bli vurdert som stresser meg en del, endte med at jeg deaktiverte profilen min nylig. Ble altfor mange menn, muligheter, ansikter, hvis, hva og tusen andre ting. Utrolig slitsomt å gå gjennom masse profiler. Pluss at jeg fikk en stim med meldinger når jeg la ut bilder og jeg har problemer med å ikke svare på meldinger selv om jeg vet mannen ikke passer meg, vil ikke være "slem". Er kanskje litt for følsom for nettdating!Anonymous poster hash: 38b3d...bbd Tror første bud innen nettdating er å utvikle elefanthud. En kan treffe på mye rart, oppleve mange skuffelser og få mange spesielle henvendelser. Helt greit å svare alle man får melding fra, men hvis man vet at det ikke kan bli noe mer med de forskjellige, er det lov å avslutte korrespondansen på en hyggelig måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå