Gå til innhold

Besatt av 90-tallet! *Mimretråd*

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker knapt på annet; oppveksten min, dødsfall i meget nær familie, oppturer og nedturer, musikken, filmene, klærne og mangelen på teknologien vi har i dag.

Jeg savner den tiden, så inderlig. Jeg husker til og med et lite glimt av 80-tallet, men det er 90 tallet som er tiåret hvor jeg vokste opp.

Kanskje er jeg blendet av det faktum at det er min barndom, men jeg følte det var en magisk tid, helt frem til realiteten kom på slutten av tiåret og jeg mistet en forelder i kreft.

Det er rart å tenke på, verden i dag og 90 tallet er så vanvittig forskjellige! Det har skjedd mer på de siste 20 åra enn 50 år før det, hva gjelder teknologi.

Da jeg var liten hadde ikke vi vanlig fasttelefon engang. Atari 2600 var det eneste vi hadde av tv-spill, men stort sett så lekte vi ute. Bygde hytter, enten av planker eller av granbar.

På skolen brukte vi aldri PC, og Internett hørte vi knapt om mens vi gikk på barneskolen. I 1997 hadde vi første PC hjemme, men ikke internett. Husker hvor fantastisk morro det var å spille pc-spill for første gang..

Ellers var 90-tallet en tid hvor Norge var gode i ALT. Herrefotball (landslag OG klubblag), damefotball, langrenn og all annen vintersport, friidrett, whatever. You name it.

Jeg følte bare for å mimre litt.. Jeg er neppe i båten alene.

Anonymous poster hash: 155a5...632
  • Liker 1
  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Hofmann
Skrevet

Hadde ein liten 90-tals mimrerunde på YouTube. Nokre ting som vekka "den følelsen" i meg:

Såg alltid på dette då eg kom heim frå skulen.

Hadde faktisk ikkje høyrd Live sidan 90-talet :fnise:

Var ikkje fan av dei på 90-talet, men no tykkjer eg dei var dødsbra

Hugsar eg lo av denne så eg ikkje fekk puste.

Lille-Laurdag

AnonymBruker
Skrevet

Savner 90-tallet jeg også :rodmer:

Savner klærne,parfymene,tv-seriene og musikken....

Anonymous poster hash: 65bb2...442
Skrevet

Åå, 90-tallet!

Husker jeg var medlem av både TL-klubben og Pennyklubben. Sistnevnte aner jeg ikke hvorfor jeg var medlem i, for jeg har aldri interessert meg for hest  :fnise: Disse pakkene var månedens høydepunkt. Lurer på om de eksisterer enda?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...