Gå til innhold

Hvilke smykker??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter litt med å finne smykke til kjolen min.. Den har glassperler påsydd på overdelen, og det er såpass mye at smykket ikke kan være for prangende... Har tenkt litt på "sveveperler", men da må det være helt hvite, siden kjolen er hvit. Men jeg er også redd for at disse kan forsvinne sammen med kjolen. Noen som har noe erfaring med valg av smykker, evt. bra linker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du eit bilde av kjolen? Eller kan du evt. fortelje litt om den - fasong, utringing og sånn? Litt lettare å foreslå tilbehør då...

Eg hadde forresten ingen smykke då eg gifta meg - og trur ingen sakna det. Ville berre seie det - at det er eit alternativ det òg, viss kjolen ikkje 'krev' eit smykke... :)

Lukke til med førebuingar og store og små avgjerder!

Klem, Pip

Skrevet

Jeg tror jeg hadde gått for noe helt enkelt om jeg hadde hatt mye perler på kjolen. Gjerne en enkel diamant eller noe slikt. Eller enkel perle. Sikkert noen du kan låne av om d ikke har det selv...

Skrevet

Jeg har også bittesmå glassperler, små hvite perlemorsperler og en annen type glitreperler som øverste kant på kjolen. Den perleraden er veldig smal, og kjolen er ganske enkel så jeg har tenkt å ha et smykke som jeg fikk til jul av min kjære. Det er et anheng i sølv med en liten flat perlemorssten med en "diamant"stripe over... Har også kjøpt meg et smalt fint strass-armbånd... Tror dette skal passe ganske bra :P

Skrevet

Jeg er helt enig med Blyg. Tror det holder med kun tiara. Det blir skikkelig lekkert. Det var nok pynt på kjolen synes jeg, så da vil nok et smykke "drukne" litt :P

Skrevet

Jeg syns man skal ha smykke.....

Og tiara........ Man skal ikke lesse seg ned, men jeg hadde en nydelig kjole med masse glassperler og blomster på, tiara og strass i halsen. Jeg syns det ble veldig bra......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...