AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #1 Skrevet 16. mars 2015 Noen som har? Jeg ønsker meg men gubben vil ikke kjøpe til meg. Men han skal gå smake sin egen medisin, for da tar jeg saken i egne hender og kjøper jukkapalmen selv! Lurer på om jeg får blikk når jeg tar med meg en diger jukkapalme på t-banen. Anonymous poster hash: 7eaae...01a 1
Nevian Skrevet 16. mars 2015 #2 Skrevet 16. mars 2015 Jeg hadde en på jobb, men klarte ikke å holde liv i den over tid. Men det går vel for å være en forholdsvis "enkel" plante tror jeg...?
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #3 Skrevet 17. mars 2015 Haha, jeg får bare prøve selv om jeg egentlig er en plantemorder. Tror du det vil vekke oppsikt at jeg tar med en diger jukkapalme på t-banen? Anonymous poster hash: 7eaae...01a
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #4 Skrevet 17. mars 2015 Haha, jeg får bare prøve selv om jeg egentlig er en plantemorder. Tror du det vil vekke oppsikt at jeg tar med en diger jukkapalme på t-banen?Anonymous poster hash: 7eaae...01a Neida, det går nok helt fint. Jeg ser folk tar med seg store planter stadig vekk Anonymous poster hash: f9233...2ac
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #5 Skrevet 17. mars 2015 Men er jo litt dårlig gjort av gubben din å ikke hjelpe deg/kjøre deg sånn at du kan få kjøpt den jukkapalmen du faktisk ønsker deg, uten at du må drasse med den på t-banen?? Anonymous poster hash: f9233...2ac
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #6 Skrevet 8. mai 2015 Jukkapalmen er nå innkjøpt og jeg klarte å daske borti en mann med den. Han ble sint, men jeg løp av t-banen og hoppet på neste. Der gikk det bra. Nå står den midt i stua og irriterer vettet av gubben. Til pass for han når han ikke gadd å kjøre meg. Præhæhæ! Den som ler sist ler best! Den har forresten fått et navn. Olof. Olof Palme. Anonymous poster hash: 7eaae...01a 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #7 Skrevet 8. mai 2015 "Jukkepalme!" Jeg lo så mye at jeg måtte drøye litt før jeg klarte å skrive. Anonymous poster hash: 2870a...467
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #8 Skrevet 8. mai 2015 Hva er gæli med jukkapalme? Det heter jo det joooo. Anonymous poster hash: 7eaae...01a
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #9 Skrevet 8. mai 2015 Nei DET HETER Y U C C A P A L M EAnonymous poster hash: acefc...055 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #10 Skrevet 8. mai 2015 Jukkapalmen er nå innkjøpt og jeg klarte å daske borti en mann med den. Han ble sint, men jeg løp av t-banen og hoppet på neste. Der gikk det bra. Nå står den midt i stua og irriterer vettet av gubben. Til pass for han når han ikke gadd å kjøre meg. Præhæhæ! Den som ler sist ler best! Den har forresten fått et navn. Olof. Olof Palme. Anonymous poster hash: 7eaae...01a Copycat! En overdose inspirert av pizzajenta Jenny kanskje?Anonymous poster hash: 2301a...71e 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #11 Skrevet 8. mai 2015 Nei DET HETER Y U C C A P A L M EAnonymous poster hash: acefc...055 Å så sinna! Nei, på norsk skrives det JUKKAPALME! Mye kulere stavemåte og. Sådetsåblædiblæ!Anonymous poster hash: 7eaae...01a 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #12 Skrevet 8. mai 2015 Copycat! En overdose inspirert av pizzajenta Jenny kanskje?Anonymous poster hash: 2301a...71e Hæ? Hvem er pizzajenta Jenny og hva har hun med jukkapalmen min å gjøre? Og jeg er ingen kopikatt må jeg be!Anonymous poster hash: 7eaae...01a 1
SardintrollReturns Skrevet 9. mai 2015 #13 Skrevet 9. mai 2015 Håper det vil ordne seg! Jeg har Jukkapalmen selv, den er fin å se på, og lett å holde i live. En liten vanndusj i uka holder.
Gjest crazycatlady Skrevet 9. mai 2015 #14 Skrevet 9. mai 2015 Jeg hadde en gang en jukkapalme, men stakkaren ble til stadighet voldtatt av kattene mine og en dag jeg kom hjem fra jobb var det bare stammen igjen. Alt annet som kan minne om en jukkapalme lå slengt utover stuegulvet og kattene så meget uskyldig på meg da jeg kom hjem. 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #15 Skrevet 22. januar 2017 Jeg ønsker meg også jukkapalme og plantasjen har tilbud og greier. Men gidder gubben å kjøpe til meg? Nei, nei, nei! Han gidder ikke spandere 199 kr på palmen jeg ønsker meg så. Jeg jobber 10 mil unna nærmeste plantasjen, så får ikke kjøpt selv etter jobb heller. Snufs. Gubbeknarken jobber rett ved siden av plantasjen men gidder ikke kjøpe til arme meg. Han mener at jeg kommer til å drepe den og at derfor øl og helsetrøyer er en bare investering av millionene han tjener. Anonymkode: d21ae...d6a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå