Gå til innhold

det med at du skal ha dyre klær og masse penger..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det virker som at du ikke er verdt en dritt om du ikke går i dyre klær og har masse penger. men tenker egentlig visse over at enkelte kanskje tenker hva man har UNDER klærne? jeg blir litt oppgitt av kvalme folk som går i dyreste klærne, stygge som fy, dynket i parfyme. tror de er kongelige.
Men, under klærne, ville de vært First Price.

Anonymous poster hash: 9150b...e13
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke feil å lukte godt og å se godt ut, ellers er jeg enig med deg.

Skrevet

Jeg syntes mennesker som er dømmende og ikke greier respektere at folk har forskjellig preferanser og stil er first price.

Folk bør for kle deg i de klærne de føler seg vel i, uten at noen andre har noe med det å gjøre.

Virkelig umodent å hakke på andre mennesker for hvordan de kler seg, høres nesten ut som du er bitter over at du ikke har råd til samme type klær derfor lar du vreden din gå utover de?

Yey for janteloven "du skal ikke tro du er noe!"

• Liker 1
Skrevet

Drit i hva andre går med da. Overfladiske folk henger som regel med likedannede, og om de ser ned på andre så får de bare gjøre det da om det gjør livet deres bedre :) Jeg ser verken opp eller ned til de som går med dyre klær, folk får bruke så mye de vil av penger på klær de bare vil. Vi skal alle ligge i en kiste uansett og da har det ikke en dritt å si hvor høyt opp i systemet man er ;)

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke noe med jantelov å gjøre. Folk får gå med de de vil ja. men jeg mener de som snakker dritt til folk på gata fordi de ikke går med michael kors veske og canada goose. blir en smule irritert når slik skjer. Derfor får jeg lyst til å si det jeg skrev over.. at hva du har under klærne teller mer enn klærne :P

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke noe med jantelov å gjøre. Folk får gå med de de vil ja. men jeg mener de som snakker dritt til folk på gata fordi de ikke går med michael kors veske og canada goose. blir en smule irritert når slik skjer. Derfor får jeg lyst til å si det jeg skrev over.. at hva du har under klærne teller mer enn klærne :P

Er jeg syk, pervers, sexfiksert og grisete om jeg innrømmer at jeg tenkte koffert nå?

Anonymous poster hash: c042a...aae

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

men jeg mener de som snakker dritt til folk på gata fordi de ikke går med michael kors veske og canada goose.

Du sier at folk stopper deg på gaten og slenger dritt fordi du ikke har Canada Goose jakke og Michael Kors veske?

Anonymous poster hash: 203d3...fbf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...