Gå til innhold

Når jenta er tjukkere enn bildene tilsier (Tinder)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør man da? Avtalte å møte en jente på lørdag ute på byen, men da jeg så henne la jeg merke til at hun var egentlig småfeit. Kanskje 65-70 kg og 170 høy. På bildene på Tinder så hun langt bedre ut.

Jeg slettet henne fra Tinder og gikk på en annen uteplass, men fikk litt dårlig samvittighet. Burde jeg ha sagt noe til henne?

Anonymous poster hash: a5569...15e
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, du forteller ikke noen at de er feite.
Men du kunne kanskje funnet på en annen unnskyldning da. For det er ganske dårlig oppførsel å lage en avtale med noen, for å ikke møte opp i det hele tatt, uten å gi beskjed en gang.

Anonymous poster hash: 5bff2...56f
  • Liker 37
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror jeg vet hvem du traff :P

Anonymous poster hash: d6e94...87a
  • Liker 6
Skrevet

Om man juger på utseende sitt, så er det nok flere løgner inne i bildet også. Absolutt innafor å slette og glemme. Selv om det er en kjip måte å gjøre det på.

• Liker 1
Skrevet

Småfeit? Ei jente på 170 som du tipper veier rundt 65-70kg..? Gud, du er overfladisk. Hvis dere snakker bra sammen hvorfor la deg stoppe fordi du synes hu er småfeit? Latterlig. Viser bare hvor utrolig overfladiske dere gutter er, lite modent gjort ;) Tenk hvis hun er verdens råeste jente som du hadde klikket bra med, men så valgte du det bort fordi du er hengt opp i utseendet...lol

• Liker 41
AnonymBruker
Skrevet

170cm og 65kg er aldeles ikke "småfeit"

Det er så absolutt småfeit jo.

Anonymous poster hash: c1af7...fb3

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Småfeit? Ei jente på 170 som du tipper veier rundt 65-70kg..? Gud, du er overfladisk. Hvis dere snakker bra sammen hvorfor la deg stoppe fordi du synes hu er småfeit? Latterlig. Viser bare hvor utrolig overfladiske dere gutter er, lite modent gjort ;)Tenk hvis hun er verdens råeste jente som du hadde klikket bra med, men så valgte du det bort fordi du er hengt opp i utseendet...lol

Enig.

Bra for henne at hun slapp unna.

Anonymous poster hash: b753d...865

• Liker 24
Skrevet

Det er så absolutt småfeit jo.

Det er ikke småfeit nei. 70-75 da kan du begynne å snakke om å gå ned i vekt, men ikke 65 kg.

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

170 og 65kg er da ikke småfeit.

Jeg er 167, på mitt meste veidejeg 64, og da var jeg helt normal! Fantes ikke antydning til å være tykk.

Vekt er så utrolig induviduelt at det er helt tragisk å gre alle under en kam.

Antall kilo har ingenting å si.

Anonymous poster hash: 7ee2c...224
  • Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Det verste er ikke de som er tykke fra halsen og ned, men de som er feite fra halsen og opp.....

Anonymous poster hash: 41e3c...df3
  • Liker 37
Skrevet

Her er en jente på 170 cm som veier 65 kg:

http://forum.fitnessbloggen.no/threads/bikinikroppen-om-3-måneder-er-dette-mulig.6271/

Hvis det er småfeit så gir jeg opp hele verden nå.

Kan ikke se bildet. Alt avhenger jo av fettprosent selvfølgelig, men en jente/gutt på 170 og 65 kg er ikke på noen måte feit. Usunn? Ja, kan hende. Men ikke feit.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

http://forum.fitnessbloggen.no/threads/bikinikroppen-om-3-måneder-er-dette-mulig.6271/

Linken virker ikke og å sammenligne en fitnessjente som har mye muskler og se stram ut er IKKE det samme som en kvapsete jente som ser halvfeit ut (og uten mye trening er en 170 jente på 65-70kg småfeit*)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Den linken din funka ikke..

Jeg skjønner ikke hvorfor menn er så hysterisk opphengt i vekt på damer? Jeg skjønner at man ikke blir tiltrukket av de som er sånn typ 100 kg etc, men altså å være så overfladisk at du bare GÅR..? Den sosiale intelligensen er ganske lav hos norske menn skjønner jeg. Patetisk.

Anonymous poster hash: 2e549...02e

• Liker 9
Gjest gjestvest
Skrevet (endret)

Det er bare slik det er: Noen ser verre ut enn de er på bilder, noen omvendt. Jeg personlig ser ut som helvete på bilder. Jeg hater derfor å bli tatt bilde av. Du kan derfor regne med at det ikke er sikkert at hun har lurt deg, hvis det er det du mener kan ha skjedd.

Jeg er glad du er rammet av dårlig samvittighet, for det er på sin plass. Du kunne i det minste gitt henne å kjenne før den forvirrende avvisningen. Hun må være sønderknust.

Endret av gjestvest
AnonymBruker
Skrevet

Ikke rart damer får spiseforstyrrelser når det fins så mange overfladiske DRITTMENN der ute!

Anonymous poster hash: 2e549...02e
  • Liker 21
Skrevet (endret)

Hva faen? 170 og 65? Herregud, hun har kanskje former, men feit? Ikke pokker. Jeg hadde møtt henne glatt. Og forresten, selv liker jeg at jenter har litt former, og det der høres bare helt topp ut. Møter jeg en slik, og hun i tillegg har en personlighet som matcher min, er det en sikker innertier.

Edit: da kan alle disse såkalte "10erne", som gjerne ikke er 10ere i min bok sette seg på fingeren og snurre, haha.

Endret av sjonkelrolf
  • Liker 9
Skrevet

mellom 60-70 kilo er helt normalt... det er jo du som har gjordt feilen å ikke skrevet i din profil at du er ute etter en som du kan se tvers igjennom...

det blir som om en dame du syns er digg på tinder gå fra deg på en kafè når dere skulle møtes det, fordi du ikke er så kjekk/ pen som du ser ut på bildet...

du må slippe på den "me, myself and i" holdinga... tenke deg litt om....

det går ann å avise folk på en ordentlig måte... det tror jeg du også skjønner..

• Liker 9
Skrevet

Er du så høy på deg selv og kun ute etter utseende, så fjern deg fra tinder og heller finn folk ute.

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...