AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #1 Skrevet 16. mars 2015 Jeg ble sammen med en mann på 41 for 3 mnd siden. Utrolig snill, omtenksom, ordentlig fyr med alt på stell Selv er jeg 37. Nylig innså jeg at han har en "hang-up" på Miley Cyrus! Han ser på musikkvideoene hennes på youtube stadig vekk, han og noen kompiser kommenterer bilder av henne på facebook, han ser på intervjuer og har bilde av henne som bakgrunn på laptopen... Er dette "normalt" og noe dere hadde giddet å bry dere om..? Her om dagen skulle han på død og liv skifte kanal mens vi så på en tv-serie som vi følger med på sammen... Hvorfor? Jo, intervju med Miley Cyrus på en annen kanal.. Personlig synes jeg dette er merkelig og litt over grensa.. En ting er å synes hun er pen og like musikken, men å bruke så mye tid på å se på henne og høre hennes meninger og virkelig sette seg inn i livshistorien hennes... Greit nok hvis han var 17, men han er tross alt 41.... Synes dere jeg burde ta det opp med han? Og hva skal jeg si??? Anonymous poster hash: 0a5fd...582
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #2 Skrevet 16. mars 2015 Hadde ikke brydd meg. Anonymous poster hash: 2c2c2...96a
Gjest O.G. Skrevet 16. mars 2015 #3 Skrevet 16. mars 2015 Begynn å ha en greie for Jostein Bæver, da skal du se det blir slutt på det...
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #4 Skrevet 16. mars 2015 Synes dette var merkelig. For en musikksmak, hadde jeg først tenkt. Det er viktig for meg at vi har omtrent samme musikksmak og noenlunde felles interesser, så for meg hadde dette vært en dealbreaker. Trodde det var bare fjortiser som likte Miley Cyrus. Anonymous poster hash: eb3d7...9ed 3
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #5 Skrevet 16. mars 2015 Harmløst.. Han er sikkert ikke den eneste som har en fetish for Miley Cyrus. Anonymous poster hash: fd33c...e8c
koskenkorva Skrevet 16. mars 2015 #6 Skrevet 16. mars 2015 Hadde heller bekymra meg for om han var litt tilbakestående. Hvilke voksne menn tenner på ungjenter som Miley Cyrus? 3
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #7 Skrevet 17. mars 2015 Hadde heller bekymra meg for om han var litt tilbakestående. Hvilke voksne menn tenner på ungjenter som Miley Cyrus? Hu ser ut som en guttunge i 16 års alderen. Kanskje typen til TS spiller på samme lag Anonymous poster hash: 97142...cab 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #8 Skrevet 17. mars 2015 Hadde heller bekymra meg for om han var litt tilbakestående. Hvilke voksne menn tenner på ungjenter som Miley Cyrus? Ganske mange Anonymous poster hash: 5bf1e...ac4
Mrs.Under Skrevet 17. mars 2015 #9 Skrevet 17. mars 2015 Sært? Muligens....Men noen dumpegrunn er det ikke. Hadde vært mer bekymra om det var nabokona han hadde på pcen. La han bare ha sin lille crush, det der går over, vet du! Og skulle hun faktisk dukke opp i nærheten, og han fikk snakka med henne og erklært sin hengivenhet, så kan du være bombesikker på at hun ikke er intr i typen din! Du har ingenting å frykte!
Gjest The damned Skrevet 17. mars 2015 #10 Skrevet 17. mars 2015 Eneste jeg hadde reagert på var om han skiftet kanal mens vi så på noe annet. Det kunne han ha tatt opp, og sett senere. Eventuelt spurt om vi kunne tatt opp det vi skulle se, for han ville se intervjuet. Jeg gidder ikke å se på henne eller høre på den møkka hun mener er musikk. Men hadde nok begynt å lure hvis min samboer plutselig hadde begynt med noe sånt. Han er ikke sånn i det hele tatt, og har heldigvis bedre musikksmak
skyflakes Skrevet 17. mars 2015 #11 Skrevet 17. mars 2015 Sånn jevnt over hadde jeg ikke brydd meg, men det blir for dumt å bytte tv-kanal for å se et intervju med henne. Det burde han jo innse selv.
Worcy Skrevet 17. mars 2015 #12 Skrevet 17. mars 2015 Jeg ble sammen med en mann på 41 for 3 mnd siden. Utrolig snill, omtenksom, ordentlig fyr med alt på stell Selv er jeg 37. Nylig innså jeg at han har en "hang-up" på Miley Cyrus! Han ser på musikkvideoene hennes på youtube stadig vekk, han og noen kompiser kommenterer bilder av henne på facebook, han ser på intervjuer og har bilde av henne som bakgrunn på laptopen... Er dette "normalt" og noe dere hadde giddet å bry dere om..? Her om dagen skulle han på død og liv skifte kanal mens vi så på en tv-serie som vi følger med på sammen... Hvorfor? Jo, intervju med Miley Cyrus på en annen kanal.. Personlig synes jeg dette er merkelig og litt over grensa.. En ting er å synes hun er pen og like musikken, men å bruke så mye tid på å se på henne og høre hennes meninger og virkelig sette seg inn i livshistorien hennes... Greit nok hvis han var 17, men han er tross alt 41.... Synes dere jeg burde ta det opp med han? Og hva skal jeg si??? Anonymous poster hash: 0a5fd...582 Jeg har ikke tatt det så langt, men jeg har kjendiscrush jeg også. Ikke i den grad at jeg kommenterer og styrer på. Nå er jeg også en 19 år gammel jente da, så kanskje litt annderledes - men om det plager deg veldig så kan du kanskje spørre ham hvorfor og hva han tenker om det etc? For å si det sånn så har han jo ikke sjangs på henne om det skulle vært no sånn, haha :-)
Tabris Skrevet 17. mars 2015 #13 Skrevet 17. mars 2015 Synes det er helt greit. Jeg er 37 år gammel og har også kjendiscrush. Det går over etterhvert, så jeg bare koser meg med det så lenge det varer.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #14 Skrevet 17. mars 2015 Er ikke Miley litt ung for en mann på 41? Hun ser jo også veldig ung ut ift alder. Håper han ikke liker jenter som er enda yngre enn Miley også? Hadde nok begynt å lure på hvor unge jenter han egentlig liker... Ikke nødvendigvis så unge at han regnes for å være pedofil, men å være 41 og like jenter som ser ut som 16-åringer? Ikke heeelt innafor kanskje..?Anonymous poster hash: 06ea9...09b
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #15 Skrevet 17. mars 2015 Hvor gammel er Cyrus a? 17? Anonymous poster hash: a8982...759
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #16 Skrevet 17. mars 2015 Haha jeg må innrømme at jeg hadde synes det var litt kleint for det første så er det miley cyrus...og han er 41...og å sitte å høre på hva hun har å si i et intervju? altså hæ liksom Anonymous poster hash: a687f...22f
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #17 Skrevet 17. mars 2015 Hvor gammel er Cyrus a? 17?Anonymous poster hash: a8982...759 22... Anonymous poster hash: ae5da...01d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå