AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #1 Skrevet 16. mars 2015 Når en du snapper med (fra tinder) skriver tilbake på snap "du var digg da/du ser bra ut da", hva svarer man da? "Takk"? Synes det er litt kleint å få komplimenter egentlig. Anonymous poster hash: d3dcf...f4a 1
Gjest Lino Skrevet 16. mars 2015 #2 Skrevet 16. mars 2015 Please svar "takk", det finnes ikke noe mer irriterende enn dem som ikke klarer å ta imot komplimenter! Og om du synes det er veldig kleint,- fake it until you make it 3
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #3 Skrevet 16. mars 2015 "Var?" Anonymous poster hash: dcf3f...6c6 1
Reddle Skrevet 16. mars 2015 #5 Skrevet 16. mars 2015 Det er fint for han å se at du svarer og takker. Mange sliter med å ta imot komplimenter, men det er noe positivt og fint. Får han ikke noe respons så kan han lure på om han gikk for langt eller gjorde stemningen klein. Jeg har selv ikke hatt så lett for å svare på komplimenter, men lærte etter hvert at det er ganske enkelt å si "takk", "takk for det" eller noe sånt. Jenter har mye trøkk fra Tinder, så jeg forstår at dere ikke gidder svare på alt, men er du interessert i han, så svar i alle fall. For min del er det i alle fall hyggelig å se og høre jenter som takker for komplimenter. Blir de litt blyg av det, så er det gjerne sjarmerende på sin måte.
Target_Aquired Skrevet 17. mars 2015 #6 Skrevet 17. mars 2015 "Takk" heter det ordet som brukes minst her i Norge 5
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #8 Skrevet 17. mars 2015 Om de sier " du ER **positivt ord**" sier jeg "takk" eller "det var hyggelig å høre" el Om noen sier "du var digg", ville jeg svart "var..??"Anonymous poster hash: f29a0...cba
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #9 Skrevet 17. mars 2015 Problemet med mange kvinner i dag er at de overanalyserer så til de grader. Henger seg opp i ord som "var". Jeg mener, mange bruker jo var som er. Og? Anonymous poster hash: d3a9a...edc 4
Hecubaa Skrevet 17. mars 2015 #10 Skrevet 17. mars 2015 Hvis noen hadde sagt at jeg var digg så ville jeg tatt en vurdering på hva slags bilder jeg faktisk sender ut
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #11 Skrevet 17. mars 2015 Problemet med mange kvinner i dag er at de overanalyserer så til de grader. Henger seg opp i ord som "var". Jeg mener, mange bruker jo var som er. Og?Anonymous poster hash: d3a9a...edc Ja, mange (alle?) bruker ordet "var" om fortiden, mens de bruker ordet "er" om nåtiden. Det er vel ikke akkurat "overanalyserende" å tro folk mener det de sier?Anonymous poster hash: f29a0...cba 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #12 Skrevet 17. mars 2015 Hvis noen skriver "du er digg" eller noe sånt kan jeg helt fint finne på å skrive "Takk, jeg ER digg ;)" Anonymous poster hash: e529b...ddc 1
Gjest Frank Slade Skrevet 17. mars 2015 #13 Skrevet 17. mars 2015 Jenter med lav selvtillit har problem med å akseptere kompliment og lager gjerne en egen tråd om det på Kvinneguiden. Jenter med normal/høy selvtillit sier takk eller "Jeg vet" som ATJ foreslo.
Reddle Skrevet 18. mars 2015 #14 Skrevet 18. mars 2015 Jenter med lav selvtillit har problem med å akseptere kompliment og lager gjerne en egen tråd om det på Kvinneguiden. Jenter med normal/høy selvtillit sier takk eller "Jeg vet" som ATJ foreslo. "Jeg vet" kan óg høres litt ovenpå ut og kanskje frekt ut. Gir jeg komplimenter til en jente så vil jeg heller høre "Takk" eller en variant av det enn "Jeg vet". Et unntak kan være at det blir sagt på en humoristisk måte, men det er ikke så lett i tekstform. Det er i alle fall mitt tips til jentene."Jeg vet" kan høres ut som "Jeg vet at alle digger meg og at jeg er så populær at jeg trenger ikke en gang takke for komplimenter". Det er ikke nødvendigvis det som menes fra henne, men det kan oppfattes på den måten. Spesielt på Tinder og lignende der alle guttene vet at mange jenter kan få så mange matcher de bare vil. Når de da svarer på den måten, kan det slå negativt ut.
Nettinettet Skrevet 18. mars 2015 #15 Skrevet 18. mars 2015 (endret) Hvis jeg synes han var kjekk så ville jeg svart: "Tusen takk.. Ikke så ille du heller gitt Så når skal du joine meg på trening?? " Dermed tar jeg fløringen videre og fortsetter med en slik leken tone også når vi treffes.. Hvis jeg ikke synes han var noe ville jeg svart: "Tusen takk det var hyggelig å høre. Hatt en fin dag?" Dermed fjerner jeg det hele fra flørting til vanlig snakk og hvis han ikke vekker interessen noe mer avslutter jeg det hele etter en stund. Endret 18. mars 2015 av Nettinettet
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #16 Skrevet 18. mars 2015 DUMP HAM Anonymous poster hash: 7905c...23e
Blod Skrevet 18. mars 2015 #17 Skrevet 18. mars 2015 Jeg sier bare haha takk, eller om det er en random Ekling svarer jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå