AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #1 Skrevet 16. mars 2015 Er dette sunt? Tenker da på yoberry yogurt osv (yogurt heaven og froyo og sånn). Men vaniljesmak? I vanilje så sto det at det var 118(116?) Kcal per 100 g. Og jeg bruker og ta litt mindre enn 100g med frozen yogurt og litt bær. Er dette noe man burde spise veldig sjeldent?Anonymous poster hash: fe7cc...98f
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #2 Skrevet 16. mars 2015 Nei, det er som å spise en banan. Vet ikke selve innholdet av matvaren, men ser ikke for meg at om du bytter ut ett par frukter med dette så skal ikke det gjøre en stor forskjell. Selvsagt er den tilsatt mye sukker er ikke det så bra, men sunnhet er relativt. Anonymous poster hash: 20051...906
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #3 Skrevet 16. mars 2015 Nei, det er som å spise en banan. Vet ikke selve innholdet av matvaren, men ser ikke for meg at om du bytter ut ett par frukter med dette så skal ikke det gjøre en stor forskjell. Selvsagt er den tilsatt mye sukker er ikke det så bra, men sunnhet er relativt. Anonymous poster hash: 20051...906 Det står heller ikke noe om sukker, altså at den er tilsatt det. Så jeh vet ikke om det er en sukkerbombe. Men jeg håper ikke det Anonymous poster hash: fe7cc...98f
Gjest Ketchupjenta Skrevet 17. mars 2015 #4 Skrevet 17. mars 2015 Frozen yoghurt er ofte sunt. Den vi har inneholder verken fett eller sukker.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #5 Skrevet 17. mars 2015 Er dette sunt? I vanilje så sto det at det var 118(116?) Kcal per 100 g. Anonymous poster hash: fe7cc...98f Antall kalorier sier ingen verdens ting om dette er sunt eller ikke. Du må se på innholdsfortegnelsen hva denne inneholder. Oftest er det mengden sukker som bestemmer om det er sunt eller ikke. Yoghurt er i utgangspunktet sunt. Anonymous poster hash: 3e34c...3db
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #6 Skrevet 17. mars 2015 Antall kalorier sier ingen verdens ting om dette er sunt eller ikke. Du må se på innholdsfortegnelsen hva denne inneholder. Oftest er det mengden sukker som bestemmer om det er sunt eller ikke. Yoghurt er i utgangspunktet sunt.Anonymous poster hash: 3e34c...3db Stemmer )(ts her btw)Anonymous poster hash: fe7cc...98f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå