AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #1 Skrevet 16. mars 2015 Sitter her og koser meg med en pose deilig M nå. Og kom da til å tenke på hvor utrolig mye bedre jeg synes M er enn peanøtt-M&M's, som jo egentlig skal være "samme" produkt (bare ulike produsenter). Flere enn meg som er enige at M er mye bede enn M&M's??Anonymous poster hash: eb04a...f43
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #2 Skrevet 16. mars 2015 Definitivt Anonymous poster hash: 73a46...049
Gjest Ennasus Skrevet 16. mars 2015 #4 Skrevet 16. mars 2015 Sist jeg skjekka, så var M bedre enn peanøtt-m&m´s, men sjokolade-m&ms var bedre enn M Men er et par år siden jeg smakte det sist, så kanskje på tide å ta en ny vurdering! Fikk skikkelig lyst til å smake M nå
Vaffel Skrevet 18. mars 2015 #5 Skrevet 18. mars 2015 Sitter her og koser meg med en pose deilig M nå. Og kom da til å tenke på hvor utrolig mye bedre jeg synes M er enn peanøtt-M&M's, som jo egentlig skal være "samme" produkt (bare ulike produsenter). Flere enn meg som er enige at M er mye bede enn M&M's??Anonymous poster hash: eb04a...f43 Freia har god tradisjon for å lage bedre versjoner av "identiske" internasjonale produkt Kvikk Lunsj > Kit Kat Japp > Mars Non Stop > M&M/Smarties etc 3
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #6 Skrevet 18. mars 2015 M er helt klart best på smak. Synes også konsistensen er bedre, sjokoladen er litt mer kremete. Anonymous poster hash: 68fd3...3fc
Gjest crazycatlady Skrevet 18. mars 2015 #7 Skrevet 18. mars 2015 Bare smakt M siden m&m 's inneholder smørfett og det tåler jeg ikke. Marabou har dessverre det i mange av sine produkter, men freia vet heldigvis bedre. Ikke spist m på flere år av en eller annen merkelig grunn. Det er jo supergodt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå