AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #1 Skrevet 16. mars 2015 Og du står i gangen, det er mye klær som skal av, sko, kanskje du har mange knapper, kanskje du i tillegg skal kle av junior, og folket sier "Kom inn kom inn, må ikke stå der, ikke vær redd for å komme inn nei, ikke vær beskjeden nei, stig på" etc etc. Argh! DET TAR TID Å KOMME SEG INN. Det er ikke bare å smette av seg skoene, alltid. Anonymous poster hash: 345b9...4c7 4
AndreasBR Skrevet 17. mars 2015 #2 Skrevet 17. mars 2015 (endret) Da har du gjort noe alt for komplisert.. Ta av deg jakka, og dra av deg skoene, så er du klar! Om du må gjøre noe mer enn dette kanskje du skal sjekke hva du har på deg før du drar dit xD Knapper? o.O Endret 17. mars 2015 av AndreasBR 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #3 Skrevet 17. mars 2015 Ja, er det ikke vanlig å ha knappet på jakka kanskje? Nå som det har vært vinter er det mer klær selvsagt. La meg gå i detalj: Først tar jeg av barnet lue,hals, vottene, kjeledressen og skoene, og ulldressen undet. Så tar jeg selv av meg lua, skjerfet, knepper opp jakka, av med skoene som da har snøring. Det er ikke gjort på 15 sekunderAnonymous poster hash: 345b9...4c7
AndreasBR Skrevet 17. mars 2015 #5 Skrevet 17. mars 2015 Ja, er det ikke vanlig å ha knappet på jakka kanskje? Nei... ? Glidlås. Nå som det har vært vinter er det mer klær selvsagt. Åh? Må være noe utenfor Oslo det da. La meg gå i detalj: Først tar jeg av barnet lue,hals, vottene, kjeledressen og skoene, og ulldressen undet. Stakkars unge, må jo være badstu under der... Så tar jeg selv av meg lua, skjerfet, knepper opp jakka, av med skoene som da har snøring. Skoene mine har snøring... De har ikke vært .. usnørt? siden de var nye. Det er ikke gjort på 15 sekunderAnonymous poster hash: 345b9...4c7 Se svar i fet skrift.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #6 Skrevet 17. mars 2015 Se svar i fet skrift. Herregud så jævla negativ du alltid skal være... Anonymous poster hash: 9d9f7...3d0
AndreasBR Skrevet 17. mars 2015 #7 Skrevet 17. mars 2015 Herregud så jævla negativ du alltid skal være...Anonymous poster hash: 9d9f7...3d0 Jeg har da virkelig ikke vært negativ nå.. wtf??
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 17. mars 2015 #8 Skrevet 17. mars 2015 Se svar i fet skrift. Tenk at det bur folk utanfor Oslo!!
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #9 Skrevet 17. mars 2015 Se svar i fet skrift. Okei, greit nok, du bor i Oslo og du fryser ikke. Men for andre kan det være at de fryser og da må vi faktisk ha på klær. Det er ikke badstu hos ungen, det trengs faktisk klær med mange minus ute Anonymous poster hash: 345b9...4c7 1
Gjest Stringfellow1 Skrevet 17. mars 2015 #10 Skrevet 17. mars 2015 Hvis man bruker store vintersko med lange skolisser som faktisk går litt oppover beina, så tar det selvfølgelig litt lengre tid å få av seg skoene sine.
Raven Emerald Skrevet 17. mars 2015 #11 Skrevet 17. mars 2015 Tråden er ryddet for avsporinger. Raven Emerald, mod.
marri-høna Skrevet 17. mars 2015 #12 Skrevet 17. mars 2015 Stå no ikkje der utpå trappa i snøværet, svigermor, gå hjem 4
globalagogo Skrevet 17. mars 2015 #13 Skrevet 17. mars 2015 Og du står i gangen, det er mye klær som skal av, sko, kanskje du har mange knapper, kanskje du i tillegg skal kle av junior, og folket sier "Kom inn kom inn, må ikke stå der, ikke vær redd for å komme inn nei, ikke vær beskjeden nei, stig på" etc etc. Argh! DET TAR TID Å KOMME SEG INN. Det er ikke bare å smette av seg skoene, alltid.Anonymous poster hash: 345b9...4c7 Kle av junior 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå