AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #1 Skrevet 16. mars 2015 Daten min hinter om kos på meldinger, og jeg er forsåvidt med på "leken". Vi har truffet hverandre en del ganger og vi endte nesten opp sammen forrige helg. Jeg hadde vel egentlig planer om å rote litt med han i morgen/evt ha sex, men nå har jeg dessverre fått mensen..... Selvfølgelig kan vi rote litt, men synes dere jeg skal si til han at jeg har mensen nå som vi snakker litt om sex? Eller skal jeg bare avbryte han i morgen og si "du, sorry, men jeg har mensen". Virker som den unskyldningen.... Anonymous poster hash: ca390...db7
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #2 Skrevet 16. mars 2015 kan du ikke bare si "jeg kan desverre ikke denne uka". de skjønner jo det. Anonymous poster hash: 25ab0...8c7 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #3 Skrevet 16. mars 2015 Hvorfor fortelle han? Bare å sprike beina og vise han alt blodet...kanskje han fortsatt er hypp. Anonymous poster hash: 624f0...a16
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #4 Skrevet 16. mars 2015 kan du ikke bare si "jeg kan desverre ikke denne uka". de skjønner jo det. Anonymous poster hash: 25ab0...8c7 Hvis dere allerede teaser hverandre via meldinger nå så si det nå hvert fall, f eks "høres digg ut men jeg kan dessverre ikke denne uka... ;)" Men da kan du jo tease ham med å ymte frempå om en BJ i stedet Anonymous poster hash: a15c7...351
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #5 Skrevet 16. mars 2015 Nei, overrask han...Anonymous poster hash: 31ba5...c6b
LadyL Skrevet 16. mars 2015 #6 Skrevet 16. mars 2015 Jeg hadde sagt det før imorgen, hvis dere har en samtale nå. Skriv at du kan være med han, men at det desverre ikke går med sex akkurat denne uken eller antall dager du har mensen "de neste 4 dagene". Han skjønner det nok sikkert, i hvert fall hvis du smeller på med et blinkefjes også Jeg har sagt ifra før når jeg har hatt mensen, og de fleste har tatt hintet med engang
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #7 Skrevet 16. mars 2015 Jeg og daten min har sex også under mensen. Vi synes begge det er litt ekstra spennende da. Anonymous poster hash: e1735...150
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #8 Skrevet 17. mars 2015 Jeg og daten min har sex også under mensen. Vi synes begge det er litt ekstra spennende da. Anonymous poster hash: e1735...150 ESJ! Spenning pga. blod!? Anonymous poster hash: ca390...db7 3
Reddle Skrevet 17. mars 2015 #9 Skrevet 17. mars 2015 Sex mens dama har mensen kan gå fint om begge er komfortable med det, men det er ikke noe alle ønsker å prøve. Er det tidlig i forholdet (noe jeg antar siden du skriver 'date'), så kan du kanskje vente litt med å ha sex når du har mensen. Med mindre begge er gira på det, ingenting er umulig.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #10 Skrevet 18. mars 2015 Du kan fint henge med han og ikke ha sex. Bare pass på å møtes ute eller hjemme hos noen med flere andre rundt. Ikke si på melding at du har mensen nå. Det høres cheap up at du tenker på å knulle han når du aldri har pult han før. . Hvis dere er alene og kosen går for langt er det ikke noe i veien for å trekke seg unna som en luremus og dra hjem uten å gi han noen grunn enn at du må tidlig opp så holder du spenningen også Anonymous poster hash: 8ddd9...832
Aurora_Versailles Skrevet 18. mars 2015 #11 Skrevet 18. mars 2015 Ikke forvent at han ikke vil være med deg selvom du har mensen. Du er nok verdt å vente på. Du trenger ikke å si noe, om han ikke respekterer et nei, så er det hans problem. Om det kommer til det stykket hvor du virkelig føler at du har lyst og han har lyst, så kan du jo bare si at timingen for sex er dårlig denne uka. De fleste skjønner den.
Reddle Skrevet 18. mars 2015 #12 Skrevet 18. mars 2015 Jeg har tro på være ærlig her i livet. Alle vet at kvinner har mensen, det er ikke noe skummelt over det. Jeg håper da virkelig ingen mannfolk går fra en dame fordi hun har mensen på et...lite gunstig tidspunkt. I så fall er han kanskje mest ute etter sex. Løgner, holde ting skjult og være avvikende kan ha en negativ effekt. Nå kan ingen svare på hvordan han hadde reagert, men jeg ville langt før fått vite sannheten enn at du skal drive å holde det skjult eller bruke andre forklaringer. For han kan det være en slags bekreftelse på at du tar han seriøst ved å fortelle ting du ikke skriver på Facebook. Dere har det ikke travelt og begge kan vente til neste uke.
koskenkorva Skrevet 18. mars 2015 #13 Skrevet 18. mars 2015 Bare si til han at du ikke er keen på å kjøre brannbil så skjønner han det.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #14 Skrevet 18. mars 2015 Bare si til han at du ikke er keen på å kjøre brannbil så skjønner han det. Hun kan jo foreslå at han kan kjøre septikbil i stedet.... ;-) Anonymous poster hash: 0299e...1c2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå